آموزش, گوشی اپل iPhone 12

نحوه تشخیص شارژر جعلی MagSafe برای آیفون 12

شارژر MagSafe شارژ بی سیم را سریع می کند. آهنرباهای کاملاً تراز شده به iPhone 12 یا iPhone 12 Pro شما متصل می شوند و شارژ بی سیم سریع تری تا 15 وات را ارائه می دهند. اگر به این فکر می کنید که چگونه شارژر جعلی MagSafe را تشخیص دهید، به جای درستی آمده اید. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه شارژر جعلی MagSafe را تشخیص دهید و آن را از اصلی متمایز کنید.

در هر جایی که محصولات درجه یک تولید می‌شوند، افراد نامطلوبی هستند که سعی می‌کنند از فروش ارزان قیمت پولی به دست آورند. این در هر صنعتی اتفاق می افتد، از لباس گرفته تا غذا و فناوری. اما در سال‌های اخیر، لوازم الکترونیکی تقلبی از نظر ارزش دلاری، تقریباً از همه دسته‌های دیگر کالاهای تقلبی پیشی گرفته‌اند، و اپل، که بالفعل سازنده لوازم الکترونیکی رده بالا است، هدف اصلی را به خود اختصاص داده است.

اما شما هرگز گرفتار خرید لوازم الکترونیکی تقلبی نمی شوید، زیرا می توانید تفاوت را تشخیص دهید، اینطور نیست؟

قیمت باتری ایفون 8 شارژر ایفون ۸ قیمت اداپتور ایفون ۸ قیمت کابل ایفون 8

چگونه یک شارژر بی سیم تقلبی MagSafe را تشخیص دهیم

اگر به دنبال خرید شارژر MagSafe هستید و می خواهید بدانید که آیا شارژر دریافتی واقعی است یا خیر، ممکن است تشخیص آن سخت باشد. قبلاً این بود که ضربات به راحتی قابل تشخیص بود. اخیراً، این جعل‌کنندگان شروع به انجام کار بسیار خوبی کرده‌اند و طراحی بیرونی اپل را شبیه به شارژر بی‌سیم MagSafe کرده‌اند که می‌خواهند جایگزین کنند. البته، ساده ترین کار این است که مطمئن شوید شارژر خود را از یک منبع مطمئن خریداری کرده اید.

بنابراین، چگونه می توانید شارژر جعلی MagSafe را از واقعی تشخیص دهید؟ آیا ممکن است بدون اینکه بدانید از شارژر غیرفعال MagSafe استفاده می کنید؟ در اینجا نحوه فهمیدن آمده است:

سریعترین راه برای تشخیص شارژر جعلی MagSafe این است که آیفون خود را شارژ کنید. اگر تراز مغناطیسی در مدل های iPhone 12 و iPhone 12 Pro کار نمی کند، قطعا جعلی است. یک شارژر magsafe اصلی واقعاً به خوبی چسبندگی دارد و به خوبی روشن می ماند.

بیشتر بخوانید  نحوه مدیریت اعلان‌های قرار گرفتن در معرض COVID-19 در iPhone

چند شاخص دیگر وجود دارد که می تواند به شما در شناسایی شارژر MagSafe تقلبی کمک کند. یک آزمایش سریع وزن است. اغلب ضربه‌ها سبک‌تر خواهند بود، زیرا از قطعات کوچک‌تر ارزان‌تر استفاده می‌کنند. وقتی دو شارژر را که مقایسه می کردم وزن کردم، شارژر تقلبی آیفون MagSafe 2.2 اونس وزن داشت و اصل آن 3.2 اونس بود. تفاوت زیادی نیست، اما قابل توجه است.

با شارژر اصلی MagSafe، حدود یک ساعت طول می کشد تا آیفون 12 از صفر تا 50 درصد شارژ شود، که دوبرابر زمانی است که با استفاده از شارژر MagSafe تقلبی برای آیفون 12 شارژ می شود.

شماره مدل را در تنظیمات آیفون بررسی کنید

  1. آیفون 12 خود را روی شارژر اپل MagSafe قرار دهید تا آهنرباها در یک راستا قرار گیرند و شارژ برقرار شود (اگر دستگاه شما قفل است، باید انیمیشن شارژ را روی صفحه نمایش ببینید. اگر قفل آن باز است، نماد باتری را در گوشه بالا بررسی کنید. از صفحه نمایش مطمئن شوید که نماد شارژ نشان داده شده است.)
  2. اکنون اپلیکیشن Settings را در آیفون خود راه اندازی کنید و روی General ضربه بزنید .
  3. روی About ضربه بزنید .
  4. حالا به پایین اسکرول کنید و به دنبال گزینه Apple MagSafe Charger بگردید و روی آن ضربه بزنید.
  5. نام سازنده را به همراه سایر جزئیات بررسی کنید تا مطمئن شوید که از شارژر MagSafe اصلی استفاده می کنید.
بیشتر بخوانید  7 نکته و ترفند آیفون 12 پرو مکس

اگر منوی شارژر MagSafe در بخش About در برنامه تنظیمات نمایش داده نمی‌شود ، احتمال زیادی وجود دارد که شارژر یا Charger Duo با نام تجاری Apple شما جعلی باشد، در این صورت باید استفاده از آن را متوقف کنید و از آن درخواست بازپرداخت کنید. فروشنده

باتری ایفون سون پلاس شارژر آیفون 7 پلاس اداپتور ایفون ۷ پلاس کابل ایفون 7 پلاس

امیدوارم مقایسه شارژر MagSafe واقعی و تقلبی را متوجه شده باشید. اگر متوجه چیزهای عجیب و غریبی مانند آهنربا شل شده همانطور که قبلاً در بالا توضیح داده شد، می توانید به راحتی شارژر MagSafe شبیه سازی شده را تشخیص دهید. پس بیایید در هنگام خرید شارژر از هر سایت یا فروشگاهی مراقب همه باشیم و هوشیار باشیم. اگر چنین محصولی را دریافت کردید، فوراً به فروشگاهی که از آن خریده‌اید گزارش دهید یا با استفاده از آدرس ایمیل خود به صورت آنلاین شکایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *