آموزش

بهترین VPN رایگان برای iOS چیست؟

به دنبال یک VPN رایگان برای آیفون خود هستید؟ در اینجا چهار مورد از بهترین VPN ها برای آیفون ها آورده شده است.

اکثر VPN های رایگان برای iOS پس از نصب و شروع استفاده از آنها به وعده های خود عمل نمی کنند. آنها کند هستند، پر از تبلیغات هستند و بیشتر یک تهدید هستند تا محافظت. پس از آزمایش ارائه دهندگان مختلف، ما چهار VPN برتر را برای کاربران آیفون گردآوری کرده ایم که استفاده آسان و ایمن است.

اگر هیچ یک از گزینه های زیر برای شما کار نمی کند، با خیال راحت بازار را کاوش کنید و به دنبال جایگزین هایی باشید که متناسب با مورد شخصی شما باشد. در این صورت، ما همچنین برخی از عوامل تعیین کننده را فهرست کرده ایم که می توانید از آنها برای انتخاب VPN مناسب برای آیفون خود استفاده کنید.

باتری اورجینال ایفون ایکس اس شارژر آیفون ایکس اس آداپتور آیفون ایکس اس خرید کابل آیفون ایکس اس

1. ProtonVPN: به طور کلی بهترین با داده های نامحدود رایگان

ProtonVPN بهترین سرویس VPN رایگانی است که می توانید در iOS دریافت کنید، زیرا پهنای باند نامحدود و رابط کاربر پسند آن است. این دارای یک سیاست حفظ حریم خصوصی دوستانه است که قول می دهد گزارش های استفاده از کارهایی که آنلاین انجام می دهید صفر باشد و یک سوئیچ Kill موثر برای اطمینان از ناشناس ماندن همیشه در صورت از کار افتادن سرور.

با استفاده از رمز امن AES-256، رمزگذاری ProtonVPN از شما در برابر حملات سایبری و تهدیدات محافظت می کند. پس از باز شدن، روی دکمه اتصال سریع ضربه بزنید تا به سریعترین سرور موجود متصل شود. در نسخه رایگان آن، فقط سرورهای مستقر در ژاپن، هلند و ایالات متحده در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید  چگونه قفل آیفون غیرفعال را بدون iTunes یا iCloud یا رایانه باز کنیم

اگرچه به طور کلی چشمگیر است، اما ProtonVPN فاقد عملیات با سرعت بالا است. از آنجایی که این بهترین VPN رایگان برای کاربران آیفون در بازار است، بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و ترافیک سرورهای آن را افزایش داده و سرعت آن را کاهش می دهد. با این حال، این بدان معنا نیست که کند است – هنوز هم برای کاربران روزمره عالی است.

قیمت باتری ایفون ایکس اس مکس قیمت شارژر اصلی ایفون ایکس اس مکس خرید آداپتور اصلی آیفون ایکس اس مکس کابل شارژ آیفون ایکس اس مکس

2. Windscrib: بهترین برای اتصالات چندگانه همزمان

Windscrib یکی از کاربرپسندترین VPN های رایگان برای iOS است که به دستگاه های نامحدود یک راه امن برای اتصال به اینترنت اجازه می دهد. با سرورهای بیش از 60 کشور و پشتیبانی از شش پروتکل مختلف، به طور پیش فرض هر ماه 2 گیگابایت پهنای باند دریافت می کنید. و با ثبت نام، می توانید به طرح رایگان 10 گیگابایتی در ماه ارتقا دهید.

این پهنای باند برای وب گردی سبک وزن کافی است، اما نه برای چیزهای سنگین مانند بازی یا استریم. با این حال، پخش HD و عملکرد بازی هنوز عالی است. این به این دلیل است که Windscrib دارای امتیازهای SpeedTest قوی 17.21 مگابیت بر ثانیه پایین، 7.49 مگابیت در ثانیه بالا و 139 میلی‌ثانیه پینگ است.

در مورد حریم خصوصی، Windscrib رمزگذاری 256 بیتی AES – الگوریتم رمزگذاری استاندارد طلایی – را برای هر دو ردیف رایگان و پولی خود ارائه می دهد. یک سیستم حفاظت از نشت نیز وجود دارد که از نشت اطلاعات حساس کاربر جلوگیری می کند. به طور کلی، Windscrib یکی از بهترین VPN های رایگان برای کاربران آیفون است که تنها با پهنای باند 10 گیگابایتی آن محدود شده است.

3. Avira Phantom VPN: بهترین رابط کاربر پسند

Avira Phantom VPN با داشتن یک رابط کاربر پسند و رمزگذاری 256 بیتی به کاربران امکان می دهد هر تعداد دستگاه را که می خواهند متصل کنند. برخلاف ProtonVPN، Avira Phantom پهنای باند یا داده نامحدودی را در نسخه رایگان خود ارائه نمی دهد. سقف داده فقط 500 مگابایت در ماه است. با این حال، اگر با آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید، می توانید 500 مگابایت بیشتر دریافت کنید.

بیشتر بخوانید  راهنمای حرکات و دستورات آیفون 13

این VPN در SpeedTest سرعت دانلود 9.84 مگابیت بر ثانیه و پینگ 191 میلی ثانیه را به دست آورد. اگرچه برای پخش با کیفیت HD به اندازه کافی خوب است، پهنای باند برای مدت طولانی کافی نیست. بنابراین Avira Phantom فقط برای مرور نور مناسب است. این برنامه رایگان فقط به شما امکان می دهد به یک سرور متصل شوید، اما اجازه تورنت را می دهد.

به طور کلی، Avira Phantom VPN یک گزینه عالی برای ایمن ماندن در آیفون شما به صورت رایگان است.

باتری اورجینال ایفون ۱۳ پرو شارژر آیفون ۱۳ پرو آداپتور آیفون ۱۳ پرو خرید کابل آیفون ۱۳ پرو

4. NordVPN: بهترین VPN آزمایشی

NordVPN یکی از پر استفاده ترین VPN های موجود در بازار است. این دارای بیش از 5300 سرور در سراسر جهان در 60 کشور است و بر اساس یک خط مشی دقیق عدم ورود به سیستم عمل می کند. اگرچه پولی است، اما می توانید از 30 روز ضمانت بازگشت وجه به عنوان نسخه آزمایشی بهره مند شوید.

Nord رمزگذاری AES 256 بیتی – قوی‌ترین در نوع خود – را به همراه ویژگی‌های جالب دیگر مانند تونل تقسیم، سوئیچ Kill، حفاظت از نشت DNS، و DoubleVPN، به‌علاوه پشتیبانی 24/7 مشتری Nord ارائه می‌کند.

نمرات SpeedTest NordVPN قیمت آن را توجیه می کند: دانلود 22.34 مگابیت در ثانیه، 8.33 مگابیت در ثانیه بالا و 135 میلی ثانیه پینگ. می‌توانید از یک اشتراک در شش دستگاه استفاده کنید و در هر زمان می‌توانید طرح را لغو کنید.

تنها دلیلی که Nord چهارمین انتخاب ما است، این واقعیت است که کاملاً رایگان نیست – برای دریافت پیشنهاد بازپرداخت 30 روزه باید یک اشتراک (ماهانه یا سالانه) دریافت کنید. خوشبختانه، همیشه تخفیف های بزرگی وجود دارد، از جمله 67 درصد تخفیف برای یک برنامه دو ساله!

بیشتر بخوانید  7 نکته و ترفند آیفون 12 پرو مکس

نحوه انتخاب بهترین VPN برای iOS

در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام جستجوی یک VPN رایگان خوب برای iOS در نظر بگیرید. ما با استفاده از این معیار به چهار VPN بالا رسیدیم.

  • سرعت و پهنای باند: اکثر VPN های رایگان برای iOS کند هستند و داده های محدودی دارند. به سرعت و پهنای باند برای گشت و گذار نرم تر در مدت طولانی توجه کنید.
  • سیاست حفظ حریم خصوصی شفاف: VPN های رایگان برای iOS با فروش داده های کاربر عمل می کنند. با این حال، برخی از آنها خط مشی های بدون ورود به سیستم شفاف و شفافی دارند که حفاظت از آنها را تضمین می کند.
  • سرورها: VPN با یک یا دو سرور رایگان کند خواهند بود. مطمئن شوید که انتخاب شما حداقل سه تا پنج سرور رایگان دارد.
  • کاربر پسند بودن: VPN های رایگان برای iOS وجود دارند که دارای رابط کاربری قدیمی هستند (که راه اندازی آنها را سخت می کند) و مملو از تبلیغات هستند. ازشون اجتناب کن.
قیمت باتری ایفون ۱۳ پرو مکس قیمت شارژر اصلی ایفون ۱۳ پرو مکس خرید آداپتور اصلی آیفون ۱۳ پرو مکس کابل شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس

VPN های رایگان برای آیفون محدود هستند

اگرچه معمولاً کار را انجام می دهند، VPN های رایگان برای iPhone برای استفاده منظم عالی نیستند. آنها یا اتصال اینترنت شما را بسیار کاهش می دهند یا پهنای باند آنها به حد مجاز خود می رسد. برای استفاده روزانه بدون وقفه و با سرعت بالا، مهم است که روی یک اشتراک مناسب سرمایه گذاری کنید. این ایده که VPN های رایگان برای iOS کافی است فقط یک افسانه است – مانند بسیاری از اسطوره های VPN دیگر موجود در آنجا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *