اخبار باتری آیفون

اداپتور ایفون ۱۳ پرومکس چند وات است

آیفون ۱۳ پرومکس را با شارژر مناسب می‌توانید بسیار سریع‌تر شارژ کنید

بر اساس تست‌های انجام شده، آداپتور آیفون ۱۳ پرومکس از سرعت شارژ بالاتری نسبت به دیگر مدل‌های این خانواده بهره می‌برد و حداکثر سرعت شارژ این گوشی به ۲۷ وات می‌رسد. این یعنی در صورتی که از شارژر ۳۰ وات استفاده کنید، شارژ کامل گوشی در عرض کمتر از ۹۰ دقیقه انجام می‌شود.

این در حالی است که حداکثر سرعت شارژ سری آیفون ۱۲ فقط ۲۲ وات بود و اپل سرعت شارژ آیفون ۱۲ پرو مکس را ۵ وات افزایش داده است. از طرف دیگر، کاربران آیفون ۱۳ پرو باید به سرعت ۲۰ وات بسنده کنند و سرعت شارژ بی‌سیم هم به ۱۵ وات محدود شده است. اگر برای آیفون ۱۳ پرومکس دنبال شارژر ۳۰ وات مناسب هستید، می‌توانید از شارژر همراه نسل جدید مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو استفاده کنید که به ترتیب سرعت ۳۰ و ۶۱ وات دارند و می‌توانند حداکثر سرعت شارژ را برای آیفون ۱۳ پرومکس ارائه کنند.

آیفون 13 پرو مکس

از طرف دیگر، بهتر است شارژرهای موجود در خانه را هم نگاهی بیندازید. اگر کنار بدنه‌ی شارژر عدد مربوط به وات ثبت نشده، با ضرب کردن اعداد مربوط به آمپر و ولتاژ می‌توانید توان شارژر مدنظر را بر حسب وات به دست آورید.

بیشتر بخوانید  چک لیست‌ قبل از خرید باتری آیفون

اگر هم می‌خواهید شارژر ۳۰ وات را از اپل بخرید، این شرکت چنین شارژری را با قیمت ۴۹ دلار راهی بازار کرده است. از طرف دیگر شرکت‌های متعددی شارژرهای ۳۰ وات را عرضه کرده‌اند ولی بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، باید شارژر مبتنی بر ۹ ولت و ۳ آمپر را بخرید. زیرا حتی اگر شارژر بتواند حداکثر سرعت شارژ ۳۰ وات را ارائه دهد ولی آمپر و ولتاژ آن مطابق با این اعداد نباشد، گویا آیفون ۱۳ پرومکس با حداکثر سرعت شارژ نخواهد شد.

شارژر ایفون ۱۳

آیفون 13 پرو مکس از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی کرده و سرعت شارژ نسخه پرو نیز به ۲۳ وات می‌رسد

اپل معمولا عادت به تبلیغ یا اعلام اینگونه ویژگی‌های سخت افزاری گوشی‌های خود ندارد، اما به تازگی مشخص شده که گوشی آیفون 13 پرو مکس از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی کرده و نسخه پرو نیز به سرعت ۲۳ وات شارژ می‌شود.

با وجودی که می‌دانیم شرکت اپل عادت به تبلیغ یا اعلام ویژگی‌های سخت افزاری محصولات خود ندارد؛ به نظر می‌رسد که سرعت شارژ در سری آیفون 13 افزایش یافته است. به گفته ChargerLAB، آنها پس از تست‌های انجام شده به این نتیجه رسیده‌اند که سرعت شارژ آیفون 13 پرو مکس به ۲۷ وات رسیده و نسخه پرو نیز از شارژ سریع ۲۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

این امر بدین معناست که اگر از شارژری با خروجی حداقل ۳۰ وات استفاده کنید، آیفون 13 پرو مکس تا قابل از داغ شدن باتری و کاهش سرعت شارژ، برای مدتی به سرعت ۲۷ وات شارژ می‌شود. البته با وجودی که این گوشی بدون شارژر در جعبه خود عرضه می‌شود، خیلی جای نگرانی نیست زیرا اپل با خوشحالی حاضر است به شما یک شارژر ۳۰ واتی را به قیمت ناقابل ۵۰ دلار بفروشد!

بیشتر بخوانید  اپل macOS 12.2.1 را با رفع تخلیه باتری بلوتوث و به‌روزرسانی‌های امنیتی منتشر کرد

آیفون 13 پرو نیز شاهد بهبود‌هایی بوده و به گفته ChargerLAB، سرعت شارژ آن به ۲۳ وات می‌رسد که نسبت به سرعت شارژ ۲۰ واتی آیفون 12 پرو سال قبل، بهبودی نسبی محسوب می‌شود. درباره سرعت شارژ آیفون 13 پرو مکس و پرو چه می‌اندیشید؟ آیا در این روزها که اکثر سازندگان گوشی‌های چینی، سرعت شارژ را به ۱۰۰ وات نیز رسانده‌اند، چنین اعدادی کافی است؟

جنس بدنه و کیفیت ساخت شارژر اصلی 20W اپل آیفون ۱۳ پرومکس

این آداپتور سری آیفون ۱۳ پرومکس دارای سه شاخه می‌باشد که با پریز های ایران سازگار نمی‌باشد و باید از تبدیل استفاده کنید. چنس بدنه از پلاستیک ABS و مواد PC است که در مقابل ضربه و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. آداپتور شارژر اصلی 20 واتی اپل آیفون ۱۳ پرومکس دارای وزن و حجم بسیار کمی است و ظاهری زیبا و جمع و جور دارد. شارژر اصلی آیفون ۱۳ پرومکس از دستگاهی که به آن متصل شده‌اند در برابر افزایش جریان، ولتاژ، دما و اتصال کوتاه محافظت می کند.

دارای قابلیت شارژ سریع

شارژ سریع که به آن Fast Charging نیز گفته می‌شود، یک قابلیت جدید است که در حال حاضر در اکثر گوشی های همراه هوشمند وجود دارد. شارژ سریع از این ویژگی برخوردار است که سبب می‌شود باتری تلفن، تبلت یا هر دستگاه دیگر با سرعت بیشتری نسبت به حالت معمولی شارژ شود. با این قابلیت کاربران مدت زمان کمتری را صرف شارژ گوشی خود می‌کنند و در زمان هایی که نیاز زیادی به دستگاه خود دارند با سرعت عالی گوشی آنها شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید  از آیفون SE 3 5G آینده 2022 اپل چه انتظاری باید داشت

ویژگی ها آداپتور شارژر اصلی 20 واتی اپل آیفون ۱۳ پرومکس

  1. کیفیت ساخت بالا
  2. ساخته شده از پلاستیک ABS و مواد PC
  3. امکان شارژ سریع
  4. تهیه شده از اپل استور
  5. توان بسیار بالای 20W
  6. مقاوم در برابر افزایش جریان و ولتاژ
  7. ظاهری زیبا و جمع و جور
  8. این محصول برای تمامی مدل های سری آیفون 13 مناسب است

نکات قابل توجه برای خرید شارژر iPhone 13 Pro Max

همیشه یکی از نکات اصلی که روی سلامت باتری گوشی شما نیز تاثیر می گذارد، شارژر گوشی است پس استفاده از شارژر اصلی آیفون 13 پرو مکس کمک زیادی به سلامت گوشی و باتری شما می کند. شما با توجه به یک سری از نکات مهمی که برایتان ذکر می کنیم می توانید از اصلی بودن شارژر خود اطمینان حاصل کنید.

•    انواع کابل های اصلی اپل طولی به اندازه 50 سانت تا 1 متر داشته باشند.
•    کابل آیفون 13 پرو مکس، جنس خوبی دارد و به خوبی انعطاف پذیر است.
•    کابل اصلی این اداپتور دارای یک لایه محافظ در برابر امواج مغناطیسی است که شارژر های تقلبی این ویژگی را ندارند.
•    آداپتور اصلی آیفون 13 پرو مکس هنگام شارژ صدا نمی دهد و داغ نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *