آموزش, اخبار باتری آیفون

بهترین مارک باتری ایفون : 5 روش تشخیص بهترین برند باتری آیفون

تعویض باتری گوشی های اپل برند آیفون اجتناب ناپذیر است و همه کاربران این دستگاه ها باید پس از مدت زمان معینی این کار را انجام دهند ، زیرا ظرفیت باتری گوشی آنها کاهش می یابد. اما چگونه بهترین مارک باتری ایفون را تشخیص دهیم؟ در این مقاله می خواهیم روش تشخیص خرید بهترین مارک باتری ایفون و همچنین نحوه تیشخیص باتری های تقلبی را از باتری های اصلی تلفن همراه معرفی کنیم. پس با ما باشید.

روش های تشخیص خرید بهترین مارک باتری ایفون

در سایت iphone-battery.ir// باتری هایی از برند و مارک های Z3 تقویت شده و مارک های اورجینال با استاندارد مورد تایید اروپا یعنی CE به مشتربان عرضع می شود. بهترین مارک باتری ایفون باتری ای است که تمام ویژگی های زیر را دار باشد: تمامی باتری های این فروشگاه دارای ویژگی زیر می باشند.

بیشتر بخوانید  به روز رسانی دستگاه اپل برای استالکرها و تخلیه باتری

1- دارای گارانتی تعویض مدت دار باشد.

اگر باتری کمتر از 6 ماه گارانتی شود احتمال اینکه فیک یا غیراصل باشد بسیار زیاد است. گارانتی هم از نوع تعویض باید باشد نه از نوع تعمیر.

گارانتی های آی باتری 400 روز بوده و بیشترین گارانتی موجود در بازار برای باتری های آیفون می باشد. شرایط گارانتی را در این صفحه بخوانید. شرایط گارانتی های آی باتری

بهترین مارک باتری ایفون تقویت شده z3

بهترین مارک باتری ایفون تقویت شده Z3

 

2- باید جعبه یا بسته بندی داشته باشد.

بسته بندی باتری های اصلی به طور کلی بسیار رسمی است و همه کتیبه ها ، لوگوها و اطلاعات حک شده روی بسته بندی از کیفیت و وضوح خوبی برخوردار هستند.

 

 

3- تاریخ تولید باتری به روز باشد.

به تاریخ تولید باتری آیفون توجه کنید که بروز باشد و حداکثر 2 تا 3 سال از تاریخ تولید و انبار کردن آن ها نگدشته باشد. اگر بیش از این بود توصیه به خرید نمیکنیم.

بیشتر بخوانید  سلامت باتری ایفون تا چند درصد خوب است

4- دارای قیمت مناسب و معقول باشد

بهترین مارک باتری گوشی ایفون قیمت مناسب و معقول دارند. باتری های تقلبی کیفیت شارژ مناسبی ندارند و به زودی باعث می شوند دوباره شارژ شما تمام شود. این بدان معناست که وقتی باتری فیک را در تلفن خود نصب می کنید ، در واقع هزینه بیشتری پرداخت می کنید زیرا پس از مدت کوتاهی ، همه چیز به همان روز اول برمی گردد.

بهترین برند و مارک باتری ایفون تقویت شده z3

بهترین برند و مارک باتری ایفون تقویت شده Z3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *