آموزش

باتری آیفون 12 کند شارژ می شود؟ + نحوه افزایش سرعت شارژ

در بیشتر موارد، شارژ شدن باتری آیفون 12 شما خیلی طول نمی کشد، حتی اگر باتری به میزان قابل توجهی خالی شده باشد. آیفون 12 طوری طراحی شده است که شارژ را برای مدت طولانی نگه می دارد و مرحله شارژ نباید خیلی وقت گیر باشد. اگر به نظر می رسد شارژ شدن آیفون 12 شما بیشتر از آنچه باید طول بکشد، دلایل مختلفی وجود دارد که می تواند باعث آن شود. همچنین چندین راه حل ممکن برای شارژ آهسته آیفون 12 شما وجود دارد.

خرید آیفون 13 اپل

عمر باتری ایفون ۱۲ مینی شارژر اورجینال ایفون ۱۲ مینی خرید آداپتور اصلی آیفون ۱۲ مینی قیمت کابل شارژر ایفون ۱۲ مینی

آیفون 12 کند شارژ می شود؟

آیفون 12 شما ممکن است آهسته شارژ شود زیرا از شارژر اشتباه استفاده می کنید

آیفون 12 شارژر داخل جعبه ندارد. . کابلی که همراه گوشی ارائه می شود یک کابل USB-C به لایتنینگ است و شما همچنین می خواهید یک شارژر USB-C همراه آن باشد. اگر آیفون 12 پرو شما به کندی شارژ می شود، نگران نباشید! چندین گزینه شارژ عالی برای آیفون 12 وجود دارد و بهترین شارژرهای آیفون 12 دارای یک درگاه USB-C هستند که به شما امکان می دهد از شارژ سریع استفاده کنید. واضح است که اپل شارژر 20 واتی خود را برای عرضه آیفون 12 راه اندازی کرده است. اگر می خواهید با اپل بمانید زیرا احساس می کنید این مطمئن ترین شرط است، این شارژر USB-C برای آیفون 12 یا آیفون 12 پرو خود است.

شارژ آهسته آیفون 12 به دلیل وجود زباله در درگاه شارژ

همچنین می توانید بررسی کنید و ببینید آیا آلودگی یا کثیفی در درگاه شارژ آیفون شما وجود دارد یا خیر. اگر تلفن را در جیب، کیف کتاب یا کیف خود نگه می‌دارید و آن را در کیف نگه نمی‌دارید، مطمئناً این امر می‌تواند باعث کند شارژ آیفون 12 شما کند.

برای شارژ سریعتر پورت آیفون 12 را تمیز کنید

اگر در پورت شارژ آیفون خود تجمع یا تجمعی مشاهده کردید، می توانید آن را با موهای مسواک استفاده نشده قبلی تمیز کنید. همچنین می توانید از Q-tip استفاده کنید. در هر صورت، ظریف باشید. شما نمی خواهید به هیچ یک از اجزای داخلی آسیب وارد کنید.

بیشتر بخوانید  نحوه Force Restart آیفون 12 و DFU + ویدئو

در هنگام شارژ کردن، درگیر هیچ گونه فعالیت تلفنی نباشید

اگر آیفون 12 شما به کندی شارژ می شود، اگر می خواهید این فرآیند سریعتر انجام شود، باید از انجام کاری با آیفون در حین شارژ شدن خودداری کنید. در حالی که منتظر هستید باتری به حداکثر قدرت برگردد، تماس تلفنی، پیامک با کسی، بازی و غیره نداشته باشید. برخی از افراد عملاً به تلفن های خود معتاد هستند، اما در حین شارژ شدن تلفن، کار دیگری برای انجام دادن پیدا می کنند. این یک راه مطمئن برای بازگشت سریعتر به وضعیت باتری کامل است.

آیا تعویض باتری آیفون به گوشی اپل آسیب می‌رساند؟

عمر باتری ایفون ایکس شارژر اورجینال ایفون ایکس خرید آداپتور اصلی آیفون ایکس قیمت کابل شارژر ایفون ایکس

ویژگی Refresh App Background را غیرفعال کنید

یک ویژگی مفید وجود دارد که در زمان عرضه نسخه 7 iOS در آیفون ها نصب شده بود. به آن Background App Refresh می گویند. این به برنامه‌های شما اجازه می‌دهد تا محتوای جدید را حتی زمانی که فعالانه از آنها استفاده نمی‌کنید بررسی کنند. اگر می‌خواهید داده‌های تلفن همراه خود را ذخیره کنید، می‌توانید این گزینه را به زمانی که آیفون شما به Wi-Fi متصل است محدود کنید. با این حال، هنگام شارژ کردن دستگاه، اگر می‌خواهید روند سریع‌تر پیش برود، باید خاموش شود.
Settings و سپس General را باز کنید.
به Background App Refresh بروید.
گزینه Background App Refresh را که در بالا می بینید انتخاب کنید.
با خاموش کردن این ویژگی، آن را غیرفعال کنید. همچنین می توانید به صورت انتخابی آن را با برنامه های جداگانه خاموش کنید. با این حال، برای شارژ کردن گوشی، بهتر است تا زمانی که فرآیند به پایان برسد، آن را به طور کامل حذف کنید.
ممکن است اکنون تلفن سریعتر شارژ شود. وقتی کاملاً شارژ شد، می‌توانید دوباره مراحل را طی کنید تا قابلیت Background App Refresh را دوباره فعال کنید.

بیشتر بخوانید  مزایا و معایب تعویض باتری ایفون چیست؟

آیفون 12 هنوز به کندی شارژ می شود؟ سعی کنید به طور موقت به حالت هواپیما بروید

اگر تلفنتان را در طول جلسه شارژ در حالت هواپیما قرار دهید، ممکن است سریع‌تر شارژ شود. دلیل آن این است که حالت هواپیما دستگاه شما را از Wi-Fi خارج می کند و از استفاده از داده تلفن همراه دور می کند. وقتی حالت هواپیما روشن است، نمی‌توانید هیچ تماس تلفنی دریافت کنید، وبگردی کنید، و غیره.
برای فعال کردن حالت هواپیمای آیفون خود، اگر مدل 8 یا پایین‌تر دارید، می‌توانید از پایین صفحه به بالا بکشید. مرکز کنترل ظاهر می شود، و سپس فقط روی نماد هواپیمای کوچک ضربه بزنید تا از روشن به نارنجی یا در برخی موارد سبز شود. به سادگی از گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش خود به پایین بکشید. همچنین می توانید به تنظیمات، سپس حالت هواپیما بروید و سوئیچ را روشن کنید.
پس از اتمام شارژ گوشی، حتما آن را از حالت هواپیما خارج کنید.

روشنایی صفحه نمایش شما ممکن است بر زمان شارژ باتری شما تأثیر بگذارد

روشنایی صفحه نمایش شما نیز ممکن است در مدت زمان شارژ شدن گوشی شما نقش داشته باشد. یک نمایشگر فوق‌العاده پرنور، نوعی باتری است. می توانید با رفتن به مرکز کنترل، که دارای یک نوار روشنایی قابل تنظیم است، روشنایی را تغییر دهید. آن را تا انتها بچرخانید. همچنین می توانید به تنظیمات، سپس نمایشگر و روشنایی بروید تا نوار را به این ترتیب تنظیم کنید.

عمر باتری ایفون ۱۳ شارژر اورجینال ایفون ۱۳ خرید آداپتور اصلی آیفون ۱۳ قیمت کابل شارژر ایفون ۱۳

اگر آیفون 12 شما به کندی شارژ می شود، اعلان های خود را خاموش کنید

به طور کلی، هر چه این اتفاقات کمتری در آیفون شما بیفتد، سریع‌تر شارژ می‌شود. به همین دلیل، خاموش کردن اعلان‌های خود در حین شارژ ممکن است روند را سریع‌تر انجام دهد.
به تنظیمات بروید.
روی مرکز اطلاع رسانی ضربه بزنید.
به پایین بروید تا بخش Include را پیدا کنید. به برنامه ها بروید و روی هر کدام ضربه بزنید. اعلان‌های صفحه قفل را خاموش کنید. این باید زمان شارژ گوشی شما را کاهش دهد، زیرا یک حواس پرتی کمتر برای دستگاه است.

بیشتر بخوانید  کالیبره کردن مجدد Battery Health در iOS 14.5

می توانید یک پریز متفاوت را امتحان کنید

همچنین ممکن است آیفون 12 شما به دلیل مشکل الکتریکی مربوط به پریز برقی که انتخاب کرده اید، کند شارژ شود. اگر از پریز دیواری استفاده می‌کنید، می‌توانید یک پریز دیگر را امتحان کنید، ترجیحاً در قسمتی کاملا مجزا از خانه شما. اگر متوجه شدید که تفاوتی ایجاد می‌کند، آن را برای جلسات آتی شارژ تلفن یادداشت کنید.
همچنین ممکن است متوجه شوید که آیفون شما به کندی شارژ می شود، اگر بخواهید این کار را در حالی که در وسیله نقلیه خود هستید یا زمانی که به لپ تاپ یا رایانه شخصی وصل شده است انجام دهید. اگر اینطور است، ممکن است با استفاده از پریز دیواری شارژ سریع تری دریافت کنید. اگر پریزهای دیواری مشکل دارند، برعکس را انجام دهید. سعی کنید تلفن را از طریق دستگاه دیگری یا زمانی که در ماشین خود هستید شارژ کنید.
با این حال، اگر متوجه شدید که دائماً اینطور است، ایده بدی نیست که به محض این که فرصت پیدا کردید، از یکی از اپل استور بخواهید که نگاهی به گوشی شما بیاندازد. این نوع چیزها به این معنی است که یک مشکل سخت افزاری محتمل است و احتمالاً قبل از اینکه بهتر شود بدتر می شود.
اگر با مشکل آهسته شارژ شدن آیفون 12 مواجه شده اید، امیدواریم که این راه حل های مفیدی بوده باشید و یکی از آنها برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *