آموزش

باتری آیفون ۸ چند ساعت شارژ نگه میدارد

در این مقاله می گوییم که باتری آیفون ۸ چند ساعت شارژ نگه میدارد. مشاهده اطلاعات باتری iPhone 8 / 8 Plus

مشخصات باتری آیفون 8

  • تا 14 ساعت زمان مکالمه
  • تا 12 روز زمان آماده به کار
  • تا 12 ساعت اینترنت
  • تا 13 ساعت پخش ویدئو
  • تا 40 ساعت پخش صدا

اپل هیچ گاه ظرفیت باتری گوشی های خود را فاش نمی کند و تنها چیزی که در رابطه با آیفون 8 تایید کرده این است که عمر باتری با آیفون 7 قابل مقایسه است.

با توجه به ارتقاء داخلی‌ها در مورد قدرت پردازشی، اخبار مبنی بر عدم بهبود عمر باتری در آیفون 8 شگفت‌انگیز و ناامیدکننده بود.

با این حال، اکنون که گرد و غبار راه اندازی فروکش کرده است و دستگاه ها راه خود را به جهان باز کرده اند، به نظر می رسد دلیل خوبی برای عدم اظهار نظر اپل در مورد اندازه باتری در این مورد وجود دارد – ظاهراً آیفون 8 در واقع باتری کوچک تری نسبت به باتری دارد. آیفون 7.

باتری آیفون ۸ چند ساعت شارژ نگه میدارد

باتری آیفون 8 با توجه به خرابی های گوشی هوشمند، 1821 میلی آمپر ساعت است. این مقدار نسبتاً کوچکتر از بسته برق 1960 میلی آمپری داخل آیفون 7 است.

خبر خوب این است که عملکرد باتری آیفون 8 حتی با باتری کوچکتر با آیفون 7 قابل مقایسه است. با این حال، خبر بد این است که آیفون 7 دقیقاً ما را از این نظر خیره نکرده است.

بیشتر بخوانید  نحوه تشخیص شارژر جعلی MagSafe برای آیفون 12

چند روز بود که مجبور بودیم آیفون 8 خود را قبل از خروج از دفتر شارژ کنیم تا تضمین کنیم که گوشی تا زمان خواب دوام می آورد.

اکثر روزها ساعت 7 صبح آیفون 8 را از شارژ خارج کردیم و پس از آن حدوداً سه ساعت پخش موسیقی، مقدار مناسبی از ایمیل، رسانه های اجتماعی و پیام رسانی، همراه با تعداد انگشت شماری تماس، یک ساعت بازی و کمی وبگردی انجام شد.

این به طور کلی باعث شد که باتری آیفون 8 حدود ساعت 9 شب به پایان برسد – و این شامل روشن کردن حالت صرفه جویی در مصرف انرژی با 20٪ در تلاش برای نگه داشتن آن برای مدت طولانی تر بود. 

در روزهای استفاده سبک‌تر، با پخش موسیقی یا بازی کم، آیفون 8 می‌تواند تقریباً از ساعت 7 صبح تا 11 بعدازظهر شاهد کشش باشد، اگر در حالت کم مصرف زمانی که حدود 30% می‌رسیدیم، اما اگر قصد دارید از حالت عادی خود دور باشید. نقطه شارژ در کل روز توصیه می کنیم یک کابل همراه داشته باشید.

بیشتر بخوانید  باتری آیفون، در اینجا راهی برای حفظ آن همیشه در بالا وجود دارد

پوشش نقره‌ای در اینجا شامل، برای اولین بار در آیفون، شارژ بی‌سیم است که از پشت شیشه‌ای روی گوشی برخوردار است. شارژ بی‌سیم در حال حاضر از طریق بدنه‌های فلزی کار نمی‌کند، بنابراین برای تحقق این امر نیاز به تغییر به ماده دیگری بود و اپل شیشه‌های بسیار مقاوم را انتخاب کرد

آیفون 8 از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند، که رایج‌ترین مورد استفاده است، به این معنی که در حال حاضر طیف وسیعی از پدهای شارژ وجود دارد که سازگار هستند. 

ممکن است وقتی بیرون از خانه هستید یک پد شارژ پیدا کنید، مانند مک‌دونالدز و استارباکس که شروع به ساختن آن‌ها در پیشخوان‌ها و میزهای رستوران‌هایشان کرده‌اند، در حالی که تعدادی از تولیدکنندگان خودرو شروع به گنجاندن قسمت‌های شارژ بی‌سیم در کابین کرده‌اند.

مطمئناً این یک راه راحت برای شارژ است – فقط گوشی را روی پد قرار دهید تا شارژ شود – اما به این سرعت از طریق اتصال سیمی سوخت گیری نمی کند. آیفون 8 همچنین دارای پد شارژ بی سیم داخل جعبه نیست، که به این معنی است که هزینه اضافی را باید متحمل شوید.

بیشتر بخوانید  20+ نکته و ترفند آیفون 13 پرو مکس

اپل دو پد شارژ با پشتیبانی از AirPower از Belkin و Mophie ارائه می‌کند که هر کدام 59.95 دلار / 54.95 پوند / 99.95 دلار استرالیا برای شما بازگردانده می‌شوند – با توجه به عملکرد آنها دقیقاً ارزان نیستند.

اگر در اطراف خرید می کنید پدهای ارزان تری در دسترس هستند – فقط مطمئن شوید که از Qi پشتیبانی می کنند – اگرچه شایان ذکر است که پدهای تایید شده توسط اپل ولتاژ بالاتری (7.5 وات) ارائه می دهند که به این معنی است که احتمالاً آیفون 8 شما را سریعتر از پایین تر شارژ می کنند. رقبای قدرتمند

به این ترتیب، اگر قبل از خروج از در برای شب نیاز به شارژ سریع دارید، باید از کابل لایتنینگ موجود در جعبه استفاده کنید، زیرا آب بیشتری را برای دقایق شما به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *