آموزش

باتری آیفون 11 چند ساعت شارژ نگه می دارد

در این مطلب بررسی خواهیم کرد که باتری آیفون 11 چند ساعت شارژ نگه می دارد. با ما همراه باشید.

عمر باتری آیفون 11 چگونه است؟

  • به دنبال آیفون XR عالی، آیفون 11 عمر باتری قوی خود را حفظ می کند
  • من حتی با استفاده «سنگین» یک روز عمر باتری را به راحتی دریافت کرده ام
  • عدم وجود شارژر سریع همراه با دردسر است و توصیه می کنیم آن را جداگانه خریداری کنید

در طول دوره بررسی، آیفون 11 عملکرد تحسین برانگیزی از نظر عمر باتری داشته است، به راحتی آن را در طول روز پشت سر می گذارد و تقریباً در آیفون XR از قبل عالی بهبود می یابد .

بیشتر بخوانید  باتری آیفون ۸ چند ساعت شارژ نگه میدارد

 

نگه داشتن آیفون 11

آیفون 11 باید تمام روز برای شما دوام بیاورد. باتری آیفون 11 چند ساعت شارژ نگه می دارد؟

در حالی که XR ممکن است طولانی ترین آیفونی باشد که تا به حال بررسی کرده ایم، این جایزه اکنون به آیفون 11 پرو مکس تعلق می گیرد. گفتن اینکه شما همچنان با آیفون 11 استقامت بسیار خوبی دارید و مطمئناً تفاوت را متوجه خواهید شد اگر یک آیفون قدیمی مانند آیفون 7 ، آیفون 8 یا آیفون SE را ارتقا دهید . حتی می‌توانم بگویم که اگر از یک آیفون سایز پلاس – مانند آیفون 8 پلاس – استفاده می‌کنید، شاهد پیشرفت‌های مناسبی خواهید بود.

آنچه همچنان ناامیدکننده است، عدم تمایل اپل به گنجاندن شارژر با قابلیت شارژ سریع با تمام گوشی های خود است. در جعبه آیفون 11 یک دوشاخه ضعیف 5 واتی پیدا خواهید کرد که شارژ کامل گوشی تا 3 ساعت طول می‌کشد – وقتی گوشی‌های اندرویدی رقیب با سلول‌های بزرگ‌تر در یک ساعت می‌توانند از 0 تا 100 درصد در عرض یک ساعت برسند، اینطور نیست. به اندازه کافی خوب. 

بیشتر بخوانید  تنظیمات iOS 15 را باید تغییر دهید تا از آیفون خود بهره بیشتری ببرید

اپل عرضه مدل های آیفون 11 پرو خود را با شارژر 18 واتی آغاز کرده است و این کار با آیفون 11 نیز کار می کند. برداشتن یکی از این شارژرها (29 پوند برای دوشاخه، 19 پوند برای کابل USB-C به لایتنینگ، اگرچه مدل‌های ارزان‌تر Anker با قیمت 14 پوند در دسترس هستند) فرآیند شارژ را بسیار سریع‌تر می‌کند.

باتری آیفون 11 چند ساعت شارژ نگه می دارد در شرایط زیر

باتری آیفون 11 – ویدئو

آیفون 11 دارای یک پنل 6.1 اینچی Liquid Retina LCD با وضوح کمی بالاتر از 720p است. این وضوح بسیار دور از بالاترین وضوح در یک آیفون است و فاقد سیاهی عمیقی است که با پنل OLED دریافت می کنید. 

چیزی که رزولوشن پایین‌تر به آن کمک می‌کند عمر باتری است و هنگام پخش ویدیو متوجه این موضوع خواهید شد.

تماشای یک ساعت نتفلیکس با روشنایی تقریباً 50 درصد ، باتری را بین 6 تا 7 درصد کاهش داد. این یک داستان مشابه برای یک ویدیوی دانلود شده از iTunes بود.

بیشتر بخوانید  آیفون به عنوان PoS کار خواهد کرد

باتری آیفون 11 – بازی

با آمدن Apple Arcade در کنار iOS 13 ، iPhone 11 مکان مناسبی برای اجرای برخی از عناوین جدید و تاثیرگذار در سرویس اشتراک اپل است.

به عنوان مثال Oceanhorn 2 را در نظر بگیرید، آیفون 11 بین 6 تا 9 درصد در هر 30 دقیقه در بازی گرافیکی فشرده و 5 تا 7 درصد در عناوین ساده‌تری مانند Assemble with Care به دست آورد.

باتری آیفون 11 – شارژ

همانطور که در اوایل این بخش اشاره کردم، اپل یک دوشاخه ناچیز 5 واتی را با آیفون 11 729 پوندی عرضه می‌کند. شارژ کردن گوشی با آن می‌تواند تا 3 ساعت طول بکشد و در صورت افزایش سریع، کار چندان خوبی برای شما به ارمغان نمی‌آورد. شما عجله دارید و فراموش کرده اید که شب قبل گوشی خود را شارژ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *