آموزش

باتری آیفون ۷ چند ساعت شارژ نگه میدارد

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد عمر باتری آیفون 7 و عملکرد آن در برابر رقبا بدانید آورده شده است. همچنین می گوییم که باتری آیفون ۷ چند ساعت شارژ نگه میدارد ؟

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قدیمی اپل هرگز بزرگترین باتری را نداشتند، حتی زمانی که کاملا نو بودند. با این حال – همانطور که اپل بارها و بارها نشان داده است – اندازه همیشه مهم نیست. این شرکت سال‌ها از باتری‌های کوچک‌تر نسبت به رقبای اندرویدی خود استفاده کرد، اما هرگز عمر باتری زیادی را از دست نداد. عملکرد باتری آیفون 7 چگونه بود؟ بیایید دریابیم.

 

ما چند هفته وقت گذاشتیم تا پرچمدار 2016 اپل را هم از طریق استفاده منظم و هم در آزمایش اختصاصی قرار دهیم. در حالی که نتایج ممکن است برای هر تلفنی عالی نباشد، اما باید به شما ایده ای درباره انتظارات ارائه دهند.

نتایج تست باتری آیفون 7 و 7 پلاس

باتری آیفون ۷ چند ساعت شارژ نگه میدارد

علیرغم علاقه اپل به باتری های کوچک، سرانجام شرکت کوپرتینویی با آیفون 7 و 7 پلاس رشدی را نشان داد. این باتری آیفون 7 را 19 درصد نسبت به آیفون 6 اس قبلی افزایش داد و بر روی یک دستگاه 1960 میلی آمپر ساعتی فرود آمد. باتری آیفون 7 پلاس نیز رشد کرد و با افزایش 5 درصدی نسبت به آیفون 6 اس پلاس به 2900 میلی آمپر ساعت رسید.

ما این دو را با LG G5 ، Google Pixel XL و Huawei Mate 9 مقایسه خواهیم کرد. دستگاه ال‌جی باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی دارد، در حالی که پیکسل XL (3450 میلی‌آمپر ساعت) و میت 9 (4000 میلی‌آمپر ساعت) دارای سلول‌های بسیار بزرگ‌تری هستند. هر سه دستگاه با پوسته‌ها و نرم‌افزار پیش‌فرض خود روی اندروید اجرا می‌شوند.

مرور وای فای

باتری آیفون ۷ پلاس چند ساعت شارژ نگه میدارد
ادگار سروانتس / Android Authority

اکنون که با رقبای خود آشنا شدیم، بیایید نتایج آزمایش شماره یک را بررسی کنیم: مرور Wi-Fi. ما از یک اسکریپت سفارشی برای تنظیم روشنایی هر دستگاه روی 200 نیت استاندارد استفاده کردیم و یک سری صفحات وب را در یک حلقه باز کردیم. سپس به اسکریپت اجازه دادیم تا زمانی که باتری‌ها از 100% خالی شوند، اجرا شود. در اینجا نتایجی است که ما پیدا کردیم:

  • اپل آیفون 7:  7 ساعت و 30 دقیقه
  • Apple iPhone 7 Plus:  ~ 9 ساعت
  • هواوی میت 9:  14 ساعت
  • LG G5:  ~ 7 ساعت و 45 دقیقه
  • Google Pixel XL:  10 ساعت و 45 دقیقه
بیشتر بخوانید  چرا باتری آیفون 13 من اینقدر سریع خالی می شود؟ الان درستش کن

ممکن است متوجه شده باشید که تفاوت عمر باتری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس آنطور که انتظار دارید قابل توجه نیست. با این حال، آیفون 7 پلاس باید صفحه نمایش بسیار بزرگتر فول اچ دی را تامین کند. باتری به میزان قابل توجهی کوچکتر اپل در مقابل ال جی جی 5 عملکرد بسیار خوبی داشت. پرچمدار ال جی به سختی با آیفون 7 برابری می کند در حالی که اندازه باتری آن نزدیک به آیفون 7 پلاس است. البته LG G5 دارای یک صفحه نمایش QHD بزرگ است که به عمر باتری لطمه می زند، اما نشان دهنده توانایی اپل در بهینه سازی دستگاه هایش است.

بازی

عکس استوک بازی Stardew Valley 3
ادگار سروانتس / Android Authority

تست بازی ما شامل تنظیم روشنایی هر دستگاه روی 200 نیت است. سپس تست باتری سفارشی خود را اجرا می کنیم که بازی را به طور مداوم تا زمانی که باتری خالی شود شبیه سازی می کند. اینها نتایجی است که ما پیدا کردیم:

  • اپل آیفون 7:  10 ساعت و 15 دقیقه
  • اپل آیفون 7 پلاس:  12 ساعت و 40 دقیقه
  • Huawei Mate 9:  ~ 5 ساعت و 15 دقیقه
  • LG G5:  4 ساعت
  • Google Pixel XL:  ~4 ساعت و 45 دقیقه
بیشتر بخوانید  ترفندهای مخفی iOS 15 + ویژگی های جدید iPhone

به نظر می رسد که بازی به آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نسبت به رقبای خود بیشترین افزایش باتری را می دهد. عمر باتری دستگاه‌های اپل دو برابر یا بیشتر از دستگاه‌های اندرویدی سراسری بود. با وجود باتری‌های بسیار کوچک‌تر، اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را برای ساعت‌ها عملکرد بهینه‌سازی کرد و آن‌ها به راحتی در آن روز در صدر بازار قرار گرفتند.

زمان شارژ باتری اپل آیفون 7 و 7 پلاس

بنابراین دیدیم که باتری اپل در آیفون 7 و 7 پلاس مدتی دوام می آورد، اما چقدر طول می کشد تا شارژ شود؟ گوشی‌های اندرویدی چند سالی است که با شارژ سریع عرضه می‌شوند، اما اپل حاضر به استفاده از آن نشد. مطمئناً، این در نسل‌های اخیر تغییر کرده است، اما اپل تنها یک شارژر 1 آمپری را با دستگاه‌های 2016 خود اضافه کرده است.

هیچ آزمون واقعی برای توضیح در اینجا وجود ندارد، بنابراین داده های ما در اینجا آمده است:

  • اپل آیفون 7:  150 دقیقه
  • اپل آیفون 7 پلاس:  185 دقیقه
  • هواوی میت 9:  90 دقیقه
  • LG G5:  ~87 دقیقه
  • Google Pixel XL:  112 دقیقه

اگر در جستجوی دسته‌ای بوده‌اید که اندروید در صدر آیفون قرار دارد، به نظر می‌رسد که این همان است. دستگاه‌های اپل با وجود داشتن دو تا از کوچک‌ترین باتری‌های موجود در لیست، به میزان قابل توجهی زمان بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارند. در حقیقت، شارژ مجدد آیفون 7 پلاس بیش از دو برابر میت 9 و ال جی جی 5 طول می کشد. همیشه می‌توانید از شارژر دیواری شخص ثالث استفاده کنید ، اما ممکن است همچنان مدت زیادی را در یک پریز برق سپری کنید.

باتری آیفون ۷ چند ساعت شارژ نگه میدارد؟ میانگین عمر باتری اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس 

باتری آیفون ۷ چند ساعت شارژ نگه میدارد؟ ما متوجه شدیم که هر دو آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در تست های کنترل شده ما عملکرد قابل توجهی داشتند، اما آنها در زندگی واقعی چه می کنند؟ به هر حال، همه از تلفن خود صرفاً برای بازی یا وبگردی استفاده نمی کنند. در عوض، ما باید رسانه‌های اجتماعی، تماس‌های تلفنی، ایمیل‌ها و موارد دیگر را در آزمایش خود لحاظ کنیم.

بیشتر بخوانید  ۱۰ روش خفن برای افزایش عمر باتری آیفون در iOS 15

در طول چند ماه آزمایش روزانه خود، متوجه روند جالب آیفون 7 پلاس شده ایم. در حالی که در ابتدا هیچ مشکلی نداشتیم، با رسیدن به محدودیت ذخیره سازی ناچیز 32 گیگابایتی، عمر باتری به شدت کاهش یافت. متأسفانه، این مشکل رایج در گوشی‌های هوشمند است، اما به دلیل فضای ذخیره‌سازی محدود این مشکل بزرگ‌تر می‌شود.

به طور متوسط، ما بین 12 تا 18 ساعت عمر باتری را با حدود 6 تا 8 ساعت استفاده واقعی مدیریت کردیم. با این حال، استفاده صرفاً زمان روشن شدن صفحه نمایش نیست، زیرا اپل استفاده را به عنوان استفاده فعال همراه با برنامه های پس زمینه گزارش می دهد. با نزدیک‌تر شدن به محدودیت‌های ذخیره‌سازی، ممکن است متوجه شوید که با استفاده از ۵ تا ۶ ساعت فقط ۱۰ تا ۱۵ ساعت عمر باتری دارید.

باتری آیفون 7 و 7 پلاس بسته می شود

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل ممکن است کوچکترین باتری ها را در میان دستگاه های 2016 داشته باشند، اما این به معنای بدترین عمر باتری نیست. همانطور که اپل در این مورد ثابت کرده است، بهینه سازی مناسب می تواند راه درازی داشته باشد. در حالی که آن‌ها دیگر نمی‌توانند شمع گوشی‌های بازی مدرن را نگه دارند، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ممکن است بهترین دستگاه‌های بازی سال 2016 بوده باشند. بزرگترین نقص در میان این دو احتمالاً حداقل حجم ذخیره‌سازی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *