رپورتاژها - محتوای تبلیغی

اطلاعات کاربردی در مورد باتری های هواوی + hbattery

باتری اصلی هواوی

برند هواوی بعد از ورود به بازار ایران خیلی زود مورد توجه قرار گرفت. کیفیفت خوب ساخت و قیمت های مناسب باعث شد این برند یکی از پر فروش ترین یرند های موبایل در ایران بشود.
باید توجه داشته باشیم که باتری موبایل هواوی بخش مصرفی هر گوشی را تشکیل می دهد. بعد از مدتی که از گوشی هواوی خود استفاده می کنید باتری آن دچار افت می شود .و گوشی هواوی شما نیاز به تعویض باتری جدید پیدا می کند.

هواوی باتری

چطور متوجه خرابی باتری هواوی شویم؟

یکی از موارد می تواند خالی شدن شارژ باتری هواوی شما در زمان کوتاه باشد. گاهی اوقات ممکن هست با یک یا چند مکالمه باتری گوشی هواوی شما کاملا خالی شود.

1.باد کردن باتری هواوی

باد کردن باتری هواوی: در بعضی از موارد باتری هواوی شما باد می کند علت باد کردن باتری موبایل قبلا در یک مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. ولی باید بدانید باتری باد کرده بسیار خطرناک هست هر گز به باتری باد کرده فشار وارد نکنید . زود تر اقدام به تعویض باتری باد کرده هواوی خود بکنید. باد کردن باتری فشار زیادی به ال سی دی گوشی شما وراد می کند . گاهی اوقات باد کردن باتری هواوی باعث شکسته شدن ال سی دی یا درب پشت گوشی شما خواهد شد.

توصیه مهم : توجه داشته باشید که هرگز به باتری باد کرده فشار وارد نکنید و زود تر اقدام به تعویض باتری هواوی باد کرده بکنید که بسیار خطرناک هست.

2.خاموش شدن گوشی هواوی شما در حین مکالمه

در بعضی از مواقع ممکن است در حین مکالمه یا جستجو در اینترنت گوشی شما خاموش شود. در این حالت گاهی اوقات خود گوشی مجددا روشن می شود . گاهی باید حتما به شارژر وصل کنید تا روشن بشود. این حالت به گوشی شما آسیب وارد می کند دلیل بروز چنین حالتی خرابی باتری هواوی می باشد.

3.گوشی هواوی من فقط زمانیکه به شارژر وصل هست روشن می ماند!

گاهی اوقات عمر مفید باتری گوشی شما به پایان رسیده و در بعضی از موارد فقط زمانی گوشی شما روشن خواهد بود که به شارژر متصل است. به محض جدا کردن شارژر گوشی هواوی شما خاموش خواهد شد.

4.داغ شدن بیش از حد باتری هواوی یا بدنه گوشی

تمام باتری‌ها در هنگام شارژ شدن و مصرف شارژ، کمی گرما تولید می‌کنند. اگر شما اهل بازی‌های سنگین هستید، ممکن است گاهی با داغ شدن باتری هواوی خود روبرو شوید. ولی این نوع داغ شدن نشانه خرابی باتری هواوی نیست. اگر باتری یا بدنه گوشی هواوی شما به صورت غیر عادی داغ می‌شود طوری که نمی‌توان به آن دست زد، تعویض باتری هواوی خود را به تاخیر نیندازید.

علت خرابی باتری هواوی

باتری گوشی هواوی ممکن است به دلایل مختلفی خراب شود. در این بخش قصد داریم به برخی از مهم‌ترین علل خرابی باتری هواوی بپردازیم.

علت خالی شدن ناگهانی باتری گوشی هواوی

1.شاژرهای تقلبی هواوی

استفاده از شارژهای تقلبی مهمترین علل خرابی باتری هواوی است .استفاده از شارژر های کپی و یا فیک آسیب‌های جبران ناپذیری به باتری هواوی شما وارد کند. به علت شباهت ظاهری زیاد کابل گوشی هواوی و شارژر های کپی و یا فیک نسبت به نمونه های اصلی شارژر هواوی شاید باید دقت بیشتری در خرید شارژر اصلی انجام دهید .

2.استفاده از پاور بانک

پاور بانک ها برای مواقع ضروری ساخته شده اند به طور مثال زمانی که در سفر هستید و دسترسی به شارژر ندارید . استفاده دائمی از پاور بانک ها باعث از بین رفتن باتری هواوی شما خواهد شد. تنوع پاور بانک ها در بازار بسیار زیاد هست و متاسفانه نمونه های بی کیفیت و تقلبی هم فراوان . برای استفاده از پاور بانک حتما از مدل های با کیفیت استفاده کنید .

3.استفاده از شارژر های فندکی ماشین!

دومین عامل خرابی باتری های هواوی استفاده از شارژر های فندکی بی کیفیت و تقلبی هست. شارژر های فندکی بی کیفیت ولتاژ متغیر به گوشی هواوی شما می رساند و باعث خرابی باتری و گوشی شما خواهد شد. اگر تایم زیادی در حال راننگی هستید و دسترسی به شارژر ندارید حتما از شارژر های فندکی با کیفیت استفاده کنید تا آسیب به باتری موبایل هواوی شما وارد نشود.

4.شارژ کردن باتری هواوی از شب تا صبح!

اگر گوشی هواوی شما حتی پس از شارژ صد در صدی به آداپتور اورجینال و اصلی گوشی هواوی متصل بماند، ممکن است باتری هواوی شما خراب شود. ‌گوشی های زمانی که به‌صورت کامل شارژ شوند، خود گوشی به صورت اتومانیک شارژ کردن را متوقف خواهد کرد. اما برنامه‌های پس زمینه و اینترنت از باتری گوشی شما استفاده خواهند کرد. مقدار کمی از شارژ باتری هواوی شما استفاده شده و شارژر شما دوباره باتری گوشی شما را شارژ می کند و این عمل ممکن هست تا صبح بار ها تکرار می شود.

5.اگر بیشتر از یک و نیم تا دو سال گوشی هواوی خود استفاده می کنید !

اگر از گوشی هواوی خود مدت زیادی استفاده می کنید، از آن جا که باتری بخش مصرفی گوشی شما را تشکیل می دهد کم کم باتری گوشی شما نیاز به تعویض پیدا می‌کند.

6.افزایش دما در گوشی هواوی شما !

اجرای بازی‌های سنگین و استفاده از نور زیاد زمینه، وای فای، دیتا و بلوتوث منجر به داغ شدن باتری می‌شوند. بنابراین، اگر گوشی هواوی شما داغ شد، حتما آن را به مدت یک ربع به کناری بگذارید تا باتری خنک شود.

7.آب خوردگی باتری هواوی !

اگر آب یا مایعات دیگری روی گوشی شما بریزد یا شما درون استخر بیافتد، سوکت شارژ سولفاته می‌شود. سوکت خراب، جریان ورودی را دچار نوسان می‌کند و بعد از مدتی، باتری موبایل هواوی شما خراب خواهد شد.

https://huaweibattery.ir/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *