آموزش, گوشی اپل iPhone 13

چگونه چراغ قوه آیفون را تنها با یک لمس روشن کنید

کاربران آیفون می توانند بدون استفاده از صفحه نمایش، چراغ قوه را با پنل پشتی روشن کنند. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

کاربران آیفون اپل که سال هاست از گوشی هوشمند اپل خود استفاده می کنند، باید بیشتر نکات و ترفندهای اساسی را که iOS امکان پذیر می کند، بدانند. با این حال، نکات و ترفندهای آیفون دیگری نیز وجود دارد که شناخته شده نیست و پنهان می ماند. از جمله این نکات و ترفندهای آیفون، یکی از نکات بسیار خوب است که می تواند تنها با یک ضربه، مشعل را روشن کند.

قیمت باطری آیفون 8 پلاس شارژر ایفون ۸ پلاس خرید آداپتور اصلی آیفون ۸ پلاس سیم شارژر ایفون ۸ پلاس

بنابراین، برای روشن کردن چراغ قوه در آیفون اپل، کاربران بیشتر در مورد چراغ قوه ارتدکس می دانند که زمان بیشتری طول می کشد. در این روش قدیمی، ایده این است که نماد چراغ قوه را در گوشه سمت چپ پایین صفحه قفل فشار دهید. راه دیگر این است که برای روشن و خاموش کردن چراغ قوه آیفون به مرکز کنترل بروید. خوب سیری را هم فراموش نکنید! وقتی به کمک نیاز دارید، از سیری بپرسید!

بیشتر بخوانید  Dolby Vision در iPhone 12

نکات و ترفندهای آیفون: تنها دو یا سه بار ضربه زدن بر روی پنل پشتی می تواند چراغ قوه آیفون شما را روشن کند.

بله، دستیار صوتی شما می‌تواند به شما کمک کند حتی چراغ قوه را روشن کنید. با این حال، می توانید مشعل آیفون را حتی سریعتر روشن کنید. یاد آوردن،

ما در مورد استفاده از پنل پشتی آیفون صحبت می کنیم که می تواند برای اهداف مختلف از جمله روشن کردن چراغ قوه بدون لمس صفحه نمایش استفاده شود. چگونه کار می کند؟ به سادگی ضربه زدن بر روی آن! کاربران باید بدانند که این ویژگی فقط با آیفون 8 اپل و مدل های جدیدتر کار می کند.

قیمت باتری آیفون 6plus شارژر ایفون 6plus آداپتور آیفون 6plus قیمت کابل شارژر ایفون ۶plus
  • گزینه پنل عقب برای روشن کردن چراغ قوه آیفون
    – برای استفاده از گزینه پنل پشتی، ابتدا باید تنظیمات آیفون خود را باز کنید
  • – سپس به گزینه «Accessibility» بروید و روی آن ضربه بزنید
  • – در آنجا در زیر گزینه Physical and Motor بر روی گزینه ‘Touch’ کلیک کنید
  • – در آنجا گزینه Back Tap را پیدا خواهید کرد. روی آن کلیک کنید.
  • – از شما می خواهد که یک گزینه را بین ‘دوبار ضربه’ یا ‘سه ضربه’ انتخاب کنید. روشی را که می خواهید از این ویژگی استفاده کنید انتخاب کنید.
  • – روی Torch در زیر System ضربه بزنید.
بیشتر بخوانید  پیشرفت های چشمگیر در عمر دوربین و عمر باتری باعث درخشش مدل های آیفون 13 می شود

و، تمام شد! تنها کاری که اکنون باید انجام دهید این است که دو یا سه بار بر روی پنل پشتی ضربه بزنید تا چراغ قوه آیفون خود را روشن کنید. اگر یک قاب محافظ روی آیفون خود دارید، همچنان کار می کند. علاوه بر گزینه چراغ قوه از طریق پنل پشتی، می توانید از ویژگی دو ضربه یا سه ضربه برای دسترسی به دوربین، مرکز اطلاع رسانی، مرکز کنترل و بسیاری از عملکردهای دیگر استفاده کنید. ویژگی دسترس‌پذیری توسط اپل در iOS 14 معرفی شد.

غول فناوری بسیاری از این ویژگی‌های دسترسی را برای پشتیبانی از بینایی، شنوایی و نیازهای فیزیکی و حرکتی ارائه می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *