اخبار باتری آیفون, گوشی اپل iPhone 13

پیشرفت های چشمگیر در عمر دوربین و عمر باتری باعث درخشش مدل های آیفون 13 می شود

آیفون 13 و 13 پرو در حال فروش هستند و گوشی های امسال دارای دوربین های بهبود یافته ، عمر باتری بهتر و حالت جدید سرگرم کننده سینمایی هستند. اما آیا ارزش ارتقا دارند؟ در اینجا دلایلی وجود دارد که ممکن است به فکر تعویض گوشی خود باشید.

بیایید با مدل ها شروع کنیم. امسال چهار مورد برای انتخاب وجود دارد: iPhone 13 Mini ، iPhone 13 ، iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max. این مدل ها در رنگ های متنوع تولید می شوند.

قیمت باتری ایفون ۱۲ پرو مکس قیمت شارژر اصلی ایفون ۱۲ پرو مکس خرید آداپتور اصلی آیفون ۱۲ پرو مکس کابل شارژ آیفون ۱۲ پرو مکس

اگرچه این امر گیج کننده به نظر می رسد ، اما امسال اپل با ساخت تنها دو نسخه اصلی کارها را ساده کرده است. مشخصات در 13 مینی و 13 و در 13 پرو مکس یکسان است. بنابراین ، تصمیم شما به بهتر یا بهتر مربوط می شود ، سپس به اندازه تلفن مورد نظر خود می پردازید. هرچه گوشی بزرگتر باشد ، عمر باتری بیشتری خواهید داشت.

ساده ترین راه برای تشخیص مدل های مختلف؟ آیفون 13 دارای دو لنز دوربین در پشت است ، در حالی که آیفون 13 پرو دارای سه لنز است زیرا یک لنز تله فوتو به ترکیب اضافه می کند.

بیایید با iPhone 13 شروع کنیم . این مدلی است که اکثر مردم می خرند. این یک لنز با زاویه فوق العاده گسترده و یک لنز استاندارد پیشرفته بود ، به این معنی که در نور کم عکس های بهتری بگیرید. چقدر بهتر بستگی به تلفن فعلی شما دارد. هرچه مدل قدیمی تر باشد ، عکس های شما در هنگام گرفتن در 13 روشن تر خواهد بود.

(عکس از Rich DeMuro)

عمر باتری دستگاه در مقایسه با آیفون 12 سال گذشته ، زمانی که همه چیز به دلیل 5G دچار مشکل شد ، عمر باتری بیشتری دارد. آن فاصله بسته شده است.

بیشتر بخوانید  از آیفون SE 3 5G آینده 2022 اپل چه انتظاری باید داشت

آیفون 13 نرم افزار ارتقاء بزرگتر از دو و تلفن به اگر شما می خواهید تصاویر بسیار عالی و بهترین ویدیو شما می توانید در گوشی های هوشمند ضبط امروز است.

قیمت باتری ایفون ۱۱ پرو مکس قیمت شارژر اصلی ایفون ۱۱ پرو مکس خرید آداپتور اصلی آیفون ۱۱ پرو مکس کابل شارژ آیفون ۱۱ پرو مکس

در اینجا ، هر سه لنز برای تصاویر بهتر در نور کم بهبود یافته اند. شما می توانید عکس های مقایسه ای من را در اینجا بررسی کنید ، اما نکته اصلی این است که این گوشی عکس های سریع تری در نور کم می گیرد ، به این معنی که در اولین تلاش برای گرفتن عکس های واضح تری خواهید داشت.

در اینجا چند عکس گرفته شده در iPhone 13 Pro را مشاهده می کنید.

(عکس از Rich DeMuro)
(عکس از Rich DeMuro)

 

(عکس از Rich DeMuro)
(عکس از Rich DeMuro)
(عکس از Rich DeMuro)

لنز تله در آیفون 13 به شما امکان می دهد 3 برابر بزرگنمایی کنید ، که بیشتر از مدل های Pro سال گذشته است.

عمر باتری به طور قابل توجهی بهتر است.

قیمت باتری ایفون ایکس قیمت شارژر اصلی ایفون ایکس خرید آداپتور اصلی آیفون ایکس کابل شارژ آیفون ایکس

آیفون 13 همچنین می تواند عکس های ماکرو بگیرد ، که برای نزدیک شدن فوق العاده به سوژه شما سرگرم کننده است. تنها نکته منفی در اینجا این است که گاهی اوقات باعث خنده دار شدن دوربین می شود زیرا همیشه سعی می کند بفهمد چه زمانی باید به حالت ماکرو بروید ، که گاهی اوقات می تواند منجر به تعویض عجیب و غریب بین لنزها هنگام تلاش برای گرفتن چیزی شود. من احساس می کنم اپل در هنگام به روزرسانی نرم افزار در مورد نحوه استفاده مردم از تلفن ، این مورد را تغییر خواهد داد.

بیشتر بخوانید  بهترین موبایل هایی که در سال 2022 وارد بازار می شوند

یکی دیگر از مزایای استفاده از Pro ، نرخ جدید صفحه نمایش تازه تا 120 هرتز است که اپل آن را ProMotion می نامد.

هنگامی که برای باز کردن قفل تلفن و رفتن به صفحه اصلی صفحه را بکشید ، بسیار واضح است (اما هرگز آنقدر نرم و روان به نظر نمی رسید) اما من به سختی متوجه تغییر استفاده روزانه از تلفن شدم.

همه مدل های آیفون 2021 شامل حالت سینمایی هستند که حالت عمودی برای فیلمبرداری است. در حالی که پس زمینه تار است ، فوکوس می شود. در ویدئوی زیر می توانید نسخه نمایشی آن را مشاهده کنید. این یک ویژگی سرگرم کننده است اما زمان مشخص می کند که این یک تازگی است یا واقعا مفید است.

به نظر می رسد عکس های گرفته شده در آیفون 13 به طور پیش فرض واضح تر و متضاد تر به نظر می رسند. همچنین می توانید ظاهر جهانی را با ویژگی جدیدی به نام Photographic Styles تنظیم کنید. شما می توانید از میان کنتراست استاندارد ، غنی ، پر جنب و جوش ، گرم یا سرد انتخاب کنید. اپل می گوید این فیلترها بهتر از فیلترها هستند زیرا رنگ پوست صورت را حفظ می کنند.

بیشتر بخوانید  کالیبره کردن مجدد Battery Health در iOS 14.5

نتیجه نهایی: پیشرفت های امسال افزایشی است و برخی مانند عمر باتری اصلاحات سال گذشته است. اما همه آنها جمع می شوند تا آیفون 13 و 13 پرو بهترین تلفن های هوشمندی باشند که می توانید خریداری کنید. به خاطر داشته باشید ، افرادی وجود خواهند داشت که درباره مزایای سیستم عامل iOS یا دوربین های بهتر وجود دارند ، اما وقتی این را می گویم ، من اکوسیستم اپل را نیز شامل می شوم.

شما نمی توانید تلفنی را پیدا کنید که دارای برنامه های بهتر ، لوازم جانبی بهتر ، ساعت هوشمند بهتر برای اتصال و پشتیبانی و تعمیرات فنی بهتر در مواقع نیاز باشد.

قیمت باتری ایفون ۱۳ قیمت شارژر اصلی ایفون ۱۳ خرید آداپتور اصلی آیفون ۱۳ کابل شارژ آیفون ۱۳

اگر تلفن شما قبل از مدل های آیفون 12 چیزی دیگر است ، با مدل های آیفون 13 شاهد پیشرفت های شایسته ای در دوربین ، عملکرد و صفحه نمایش خواهید بود.

قیمت iPhone 13 Mini از 699 دلار ، iPhone 13 از 799 دلار ، iPhone 13 Pro از 999 دلار و Pro Max از 1099 دلار شروع می شود. یک چیز خوب امسال: ذخیره سازی پایه از 128 گیگابایت شروع می شود که دو برابر سال گذشته است. با این حال ، اگر قصد دارید فیلم های زیادی بگیرید ، بهتر است از مدل 256 گیگابایتی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *