گوشی اپل iPhone 13, گوشی اپل iPhone 14

لیست خواسته های آیفون 14 اپل

 مواردی که شرکت اپل باید روی آنها کار کند

آیفون 13 شبیه آیفون 12 به نظر می رسید. اگر اپل می خواهد با دیگران رقابت کند ، به آیفون 14 نیاز دارد ، نه به روز رسانی دیگری برای آیفون 12

دنیای فناوری به قدری سریع در حال تغییر است که اگر شرکتی یکی از به‌روزرسانی‌های مهم را از دست بدهد، در وبلاگ‌ها، وبلاگ‌ها و چاپ‌ها حذف می‌شود. ناامیدی بازبینان جلوه دیگری پیدا می کند. برای اکثر سازندگان گوشی های هوشمند، یک دستگاه با عملکرد ضعیف به معنای پایان راه آن تا سال آینده است. با این حال ، از نظر اپل انتظارات متضمن رندرهای جدید آیفون بعدی است .

قیمت باتری ایفون ٧ قیمت شارژر ایفون ٧ قیمت اداپتور ایفون ۷ قیمت کابل شارژر اصلی ایفون 7

آیفون اپل

آیفون 13 شده است رنج می برد به همان سرنوشت. در حالی که اپل پیشرفت قابل توجهی در طول عمر باتری ایجاد کرده است ، یک بازسازی اساسی بسیار مورد نیاز است. علاوه بر این، اگر این شرکت قصد دارد در بازار گوشی های هوشمند برتر رقابت کند،

باید مشخصات را نیز ارتقا دهد. تازه واردها قبلاً این فضا را با قاتل های پرچمدار با نصف قیمت دستگاه های ممتاز سازندگان گوشی های هوشمند ممتاز مختل کرده اند.

بیشتر بخوانید  آیفون 14 بدون این یک ارتقاء بزرگ بی معنی خواهد بود

در اینجا لیستی از پیشرفت های اپل است که ما دوست داریم در تکرارهای آینده شاهد آن باشیم. علاوه بر این ، شرکت ها باید بدانند که یک گوشی بسیار فراتر از دوربین خود است. اگرچه با نسل اینستاگرام ، دوربین قابل توجه است ، اما تغییرات گوشی باید فراتر از این باشد.

نمایش نرخ تازه سازی 90 هرتز تا 120 هرتز

اپل بهبودهای قابل توجهی در صفحه نمایش با روشنایی بیشتر ایجاد کرده است. کیفیت صدای گوشی ها نیز با عمق و غنای بیشتر بهتر شده است. اما این شرکت از کاهش نرخ بازخوانی خودداری کرده است. صفحه نمایش 60 هرتزی یک ویژگی استاندارد در گوشی های آیفون بوده است ، در حالی که سایر سازندگان تلفن های هوشمند به صفحه نمایش 120 هرتز (برخی حتی به 144 هرتز) رسیده اند.

باتری 6s قیمت شارژر ایفون ۶ اس خرید آداپتور اصلی آیفون 6s قیمت کابل ایفون 6s

در حالی که اپل ویژگی نرخ تازه سازی تطبیقی ​​را در مدل های حرفه ای معرفی کرده است، این فناوری باید در گوشی های معمولی پایین بیاید. حداقل آیفون رده پایین‌تر جدید می‌تواند نمایشگری 90 هرتزی برای بهبود تجربه بازی و تماشای فیلم داشته باشد. اپل باید عمر باتری را بر این اساس تنظیم کند زیرا نرخ تازه سازی بالاتر به عمر باتری کمتر تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید  تست آیفون 13 پرو در دیزنی لند

آیفون 13 پرو

یک بریدگی در زیر

این بار 20 درصد کوچکتر بود ، اما یک ویژگی معمولی از زمانی که iPhone X به طور کامل ناپدید نشده است.

در همین حال ، جهان به سمت دوربین های حفره دار و حتی دوربین های زیر صفحه حرکت کرده است (هر چند چندان موفق نیست). یک تجدید طراحی باید پانچ سوراخ را در نظر بگیرد. اگرچه بریدگی زاویه دید را مسدود نمی کند ، اما با توجه به اینکه اکثر دستگاه ها دارای بریدگی نیستند ، اما قدیمی به نظر می رسد.

قیمت باتری ایفون ٧ پلاس قیمت شارژر آیفون 7 پلاس آداپتور آیفون ۷ پلاس قیمت کابل شارژر اصلی ایفون 7 پلاس

شناسه لمسی

یکی از پیامدهای این بیماری همه گیر مرگ Face ID است. با توجه به اینکه همه ماسک هستند، برداشتن ماسک هر بار برای باز کردن قفل گوشی دشوار است. اکثر سازندگان گوشی های هوشمند اسکنر اثر انگشت را به عنوان جایگزین ارائه می کنند. اپل می تواند به بازگرداندن تاچ آیدی فکر کند. آنها قبلاً این کار را برای iPad mini انجام داده اند و آن را در دکمه پاور ادغام کرده اند ، بنابراین انجام همین کار برای iPhone چندان دشوار نخواهد بود. اسکنرهای عنبیه نیز کار می کنند، اما اپل ویژگی لمسی ID را آماده کرده است.

بیشتر بخوانید  آیفون 14 شاید زیباترین آیفون سال های اخیر باشد

اسکرین شات

USB-C برای شارژ و انتقال داده ها

فناوری جدید USB C-Type سرعت شارژ سریعتر و اتصالات داده بهتری دارد. بنابراین ، باید تعجب کرد که چرا این فناوری در جدیدترین طیف آیفون ها فضا پیدا نکرده است. اگر حفظ محیط زیست یک نگرانی است، پس سوئیچ به USB-C سازگارتر با محیط زیست است.

اسکرین شات

سرامیک جلو و عقب

اگرچه آیفون‌ها نیاز به ارتقای طراحی دارند، اما بیشتر سازندگان گوشی‌های هوشمند در مورد عملی بودن طراحی گوشی‌ها کوتاهی کرده‌اند. در واقع، گوشی‌ها زیباتر به نظر می‌رسند، اما باید در قاب‌ها قرار داده شوند، زیرا از مواد شکننده ساخته شده‌اند. اگر در نهایت به یک جلد ختم شود ، ساختن یک وسیله با ظاهر بهتر چه فایده ای دارد؟ اپل می تواند سال آینده این مشکل را با قرار دادن شیشه های سرامیکی محافظ در جلو و عقب حل کند.

قیمت باتری آیفون 8 قیمت شارژر ایفون ٨ قیمت اداپتور ایفون ۸ قیمت کابل شارژر اصلی ایفون 8

نرخ تازه سازی/نمونه گیری را لمس کنید

امسال یکی از تمرکزهای غول کوپرتینویی جذب گیمرهای جدی به سمت آیفون بود. سطح باتری بهبود یافت و روشنایی صفحه نمایش بهتر شد. با این حال، نرخ نمونه برداری لمسی به شدت تغییر نکرده است. برای اطمینان از تجربه لمسی روان تر، اپل باید در این زمینه همراه با نرخ تازه سازی صفحه کار کند.

اسکرین شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *