اخبار باتری آیفون, گوشی اپل iPhone 13

باتری آیفون 13 پرو مکس می تواند بیش از 3 روز دوام بیاورد

کاربران تلفن های هوشمند را می توان به طور جزئی به کاربران معمولی ، کاربران معمولی و کاربران سنگین تقسیم بندی کرد. کاربران معمولی افرادی خواهند بود که در طول روز به جز تلفن هوشمند خود “کارهای دیگری برای انجام” دارند. اینها افرادی هستند که معمولاً از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر کار می کنند و به طور متوسط ​​باید روزانه چند ساعت روی تلفن خود کلیک کنند.

کاربران متوسط ​​زمان بیشتری را صرف گوشی های هوشمند می کنند اما بازی نمی کنند. کاربران سنگین به هر کاری که کاربران معمولی و معمولی گوشی های هوشمند انجام می دهند بازی های شدید اضافه می کنند. آزمایش اخیر باتری برای iPhone 13 Pro Max از PhoneArena کاربران عادی را در نظر می گیرد. بنابراین ، اگر به مصرف متوسط ​​یا زیاد فکر می کنید ، این گزارش کاربردی نخواهد بود.

باتری آیفون 13 پرو مکس می تواند بیش از 3 روز دوام بیاورد
برای اولین بار ، یک iPhone از ظرفیت باتری بیش از 4000 میلی آمپر ساعت استفاده می کند. آیفون 13 پرو مکس دارای باتری 4352 میلی آمپر ساعتی است. اگرچه هنوز در مقایسه با اندروید 5000 میلی آمپر ساعت+، در تنظیمات سخت افزاری و نرم افزاری اپل فاصله وجود دارد ، اما در تنظیم سخت افزار و نرم افزار اپل ، عمر واقعی باتری آن در ارزیابی چند رسانه کاهش یافته است. به نظر می رسد که باتری 4352 میلی آمپری اپل می تواند برابر باتری های 6000 میلی آمپری اندرویدی باشد.

بیشتر بخوانید  5 نکته درباره به روز رسانی iOS 15.1 در آیفون

آیفون 13 پرو مکس بعد از سه روز 7 درصد حفظ می شود
به گفته PhoneArena ، iPhone 13 Pro Max 3 روز طول کشید و باتری هنوز 7 درصد باقی مانده است. میزان استفاده روزانه از این آزمون متوسط ​​است و مدت زمان تجمعی صفحه نمایش آن حدود 3 ساعت در روز است. این آزمایش نشان می دهد که Pro Max می تواند به طور مداوم به مدت 18 ساعت و 52 دقیقه وب را مرور کند ، فیلم ها را به مدت 10 ساعت و 23 دقیقه پخش کند و بازی های موبایل سه بعدی را به مدت 10 ساعت و 29 دقیقه انجام دهد. طبق آزمایش ، حتی با استفاده زیاد ، iPhone 13 Pro Max بسیار خوب است. این دستگاه می تواند تا 12 ساعت در روز از شدت استفاده استفاده کند.

خرید آیفون 13 اپل
با این حال ، با وجود سه روز زمان استفاده برای کاربران عادی ، PhoneArena سفر آخر هفته بدون شارژر را توصیه نمی کند. با این حال ، کاربران می توانند با روشن کردن حالت ذخیره انرژی ، باتری خود را بیشتر بهینه کنند. این باعث می شود که تلفن هوشمند با نرخ تازه سازی 60 هرتز کار کند و عمر باتری را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید  بررسی آیفون ۱۳ + همه چیز در مورد iPhone 13

چند عامل وجود دارد که می تواند عمر باتری نسبتاً خوب iPhone 13 Pro Max را افزایش دهد. این عوامل در کنار هم تضمین می کند که عمر باتری این پرچمدار ناامید کننده نیست. در ابتدا ، اپل از تراشه کارآمد A15 Bionic استفاده کرد که عملکرد این دستگاه را بهینه می کند. متأسفانه ، این یکی از کمترین ویژگی های سری آیفون 13 است. ثانیاً ، این دستگاه از نرخ تازه سازی پویا که بین 1 هرتز تا 120 هرتز متغیر است پشتیبانی می کند. سرانجام ، سری آیفون 13 از باتری های بزرگتری استفاده می کند ، به ویژه مدل Pro Max که برای اولین بار از 4000 میلی آمپر ساعت فراتر می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *