گوشی اپل iPhone 14

آیفون 14 بدون این یک ارتقاء بزرگ بی معنی خواهد بود

آیفون 14 شایع است به گرفتن طیف گسترده ای از ارتقاء، و برخی از آنها هیجان انگیز تر از دیگران هستند. تا به حال در مورد تراشه جدید A16 Bionic سریعتر و کارآمدتر، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی واضح تر (از 12 مگاپیکسل) و حذف احتمالی ناچ به نفع نمایشگر سوراخ پانچ، حداقل در آیفون 14 پرو ، شنیده ایم. آیفون 14 پرو مکس. 

اپل همچنین ممکن است آیفون مینی را بازنشسته کند تا جایی برای آیفون 14 مکس جدید 6.7 اینچی باز کند. و ما شایعاتی را دیده‌ایم که نشان می‌دهند طراحی پشتی آیفون 14 می‌تواند برآمدگی دوربین را به حداقل برساند یا حتی آن را از بین ببرد . اما همه موارد فوق بدون یک ارتقاء بزرگ بی معنی خواهند بود: Touch ID. 

باتری اورجینال آیفون 7 پلاس قیمت شارژر اورجینال آیفون 7 پلاس قیمت آداپتور اصلی آیفون ۷ پلاس قیمت کابل ایفون 7 پلاس

راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش در ماه سپتامبر پیش بینی کرد که آیفون 14 می تواند دارای Face ID زیر نمایشگر باشد. این خوب است، اما اگر اپل راهی برای باز کردن قفل آیفون در حالی که ماسکی با Face ID پوشیده است ، که ظاهراً این شرکت در حال آزمایش آن است، پیدا نکند، مهم نخواهد بود. 

بیشتر بخوانید  Face ID زیر نمایشگر در iPhone 14 هنوز نهایی نشده است و ممکن است به تأخیر بیفتد

آیفون 13 پرو مکس به رنگ خاکستری، در مقابل آب نگه داشته شده است

طی چند ماه گذشته من بین نیوجرسی و نیویورک رفت و آمد داشتم و باید در اتوبوس و در دفتر ماسک بزنم. در حال حاضر دقیقاً همینطور است، و من فکر نمی‌کنم که به این زودی‌ها تغییر کند زیرا متأسفانه ما اکنون نسخه Omicron را داریم که باید با آن مقابله کنیم. 

تعداد دفعاتی که در یک روز معین باید قفل گوشی خود را باز کنم، به سرعت جمع می‌شود، چه لازم باشد برای استفاده از Gmail کارت اتوبوس دیجیتال خود را باز کنم، نقطه اتصال تلفن همراه آیفون خود را روشن کنم یا هویت خود را برای احراز هویت دو مرحله‌ای Google تأیید کنم. هر بار که نیاز به وارد کردن رمز عبور دارم، که البته یک مشکل جهانی است، اما هنوز هم بسیار آزاردهنده است.

به همین دلیل است که من واقعاً می‌خواهم آیفون 14 دارای Touch ID باشد، چه اپل یک حسگر Touch ID زیر نمایشگر اضافه کند و چه به سادگی یک حسگر اثر انگشت به دکمه پاور اضافه کند.

بیشتر بخوانید  اپل باید این شش ویژگی گوگل پیکسل 6 را برای آیفون 14 بدزدد
قیمت باتری آیفون ۸ شارژر ایفون 8 خرید آداپتور اصلی آیفون ۸ کابل شارژ ایفون ۸

آیا تاچ آیدی به آیفون 14 می آید؟

ما شایعاتی را هم موافق و هم مخالف عرضه تاچ آی‌دی به آیفون 14 شنیده‌ایم، بنابراین در این مرحله به نظر می‌رسد که این موضوع بسیار در هواست. 

در یک پرسش و پاسخ جدید با  iDropNews ، مشاور LeaksApplePro گفت که Touch ID ممکن است برای مدل‌های iPhone 14 Pro بیاید :

می‌توانم به شما بگویم که این ویژگی از سری ۱۴ معمولی حذف شده است. با این حال، هنوز در حال آزمایش است تا در سال آینده تحت نمایشگر در سری Pro قرار گیرد، اگرچه مشخص نیست که آیا در نهایت آن را خواهیم دید یا خیر.

با این حال، یک نکته قبلی توسط افشاگر @PandaIsBald در سایت چینی Weibo (از طریق MacRumors ) گفته بود که Touch ID در زیر نمایشگر آیفون 14 نخواهد آمد. این بدان معناست که Face ID همچنان تنها گزینه احراز هویت بیومتریک خواهد بود.

بیشتر بخوانید  آیفون 13 در سال 2021 به رکورد بالای درآمد گوشی های هوشمند جهانی منجر می شود

همانطور که سامسونگ با گلکسی اس 21 و سایر مدل ها ثابت کرده است، حسگر اثرانگشت در صفحه نمایش می تواند به خوبی اجرا شود تا باز کردن قفل هم ایمن و هم سریع باشد. پیکسل 6 گوگل همچنین دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است، اگرچه کندتر از آنچه ما می‌خواهیم ثابت شده است. با این حال، من ترجیح می دهم یک تجربه کمی کند داشته باشم تا اینکه اصلاً حسگر اثر انگشت نداشته باشم. 

البته، من دوست دارم مسائل مربوط به کووید به حدی بهبود یابد که نیازی به پوشیدن ماسک در مکان‌های عمومی نداشته باشیم. اما در حال حاضر به نظر می رسد که اپل واقعاً باید خود را با آیفون 14 وفق دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *