اخبار باتری آیفون, گوشی اپل iPhone 14

آیفون 14 شاید زیباترین آیفون سال های اخیر باشد

آیفون X را باید با بزرگترین تغییر ظاهر در بیش از یک دهه آیفون در نظر گرفت. حتی اپل در کنفرانس مطبوعاتی گفت که این گوشی در ده سال آینده شکل گوشی را تعیین می کند. اگرچه قصد اصلی این جمله این نیست که بگوییم اپل به مدت ده سال به استفاده از طراحی Bang در iPhone ادامه می دهد ، اما ظاهر iPhone در واقع به مدت پنج سال تغییر چندانی نکرده است.

بنابراین چه از نظر زیبایی شناختی کاربر و چه از نظر روند توسعه صنعت تلفن همراه ، نسل بعدی آیفون باید تغییر کند. در حقیقت ، اخیراً برخی اخبار در مورد سری آیفون 14 در اینترنت ظاهر شده است ، و همچنین تصاویر مربوط به طراحی در حال انتشار است.

باتری آیفون ۵ اس شارژر آیفون 5 اس قیمت آداپتور اصلی آیفون 5s قیمت کابل آیفون 5s

آیفون 14 بالاخره از شر چروک ها خلاص شد ، شاید این زیباترین آیفون سال های اخیر باشد

با توجه به ظاهر آیفون 14 پرو که اخیراً توسط رسانه های خارجی نشان داده شده است ، طراحی پشت سری آیفون 14 و نمای کلی بدنه هواپیما تفاوت چندانی با سری آیفون 13 موجود ندارد. با این حال ، به نظر می رسد میزان بیرون زدگی ماژول دوربین عقب بسیار کاهش یافته است ، که ممکن است به این معنی باشد که ضخامت بدنه سری آیفون 14 افزایش می یابد و همچنین ممکن است با ظرفیت باتری بزرگتری جایگزین شود.

بیشتر بخوانید  Apple iPhone SE 2022: شایعات، درزها، اخبار، تحلیل ها و موارد دیگر

البته وزن بدن نیز باید افزایش نسبی داشته باشد. تغییر اصلی در قسمت جلوی بدنه این است که بالاخره انفجارهای بزرگی که سالهاست از آن استفاده می شود برطرف شده و طرح حفاری روی مرکز تغییر کرده و نسبت صفحه نمایش به بدنه بسیار افزایش یافته است.

تعویض باتری ایفون ۶ شارژر ایفون 6 قیمت آداپتور اصلی آیفون 6 کابل آیفون 6 اصلی

آیفون 14 بالاخره از شر چروک ها خلاص شد ، شاید این زیباترین آیفون سال های اخیر باشد

در همان زمان ، به گفته یک افشاگر دیجیتالی معروف (Digital Chat Station) ، اپل در حال آزمایش صفحه حفاری 120 هرتزی است که به نظر می رسد این امر تأیید می کند که سری آیفون 14 موهای زائد را برطرف می کند. اما من فکر می کنم همه باید بیشتر نگران این موضوع باشند که آیا سری آیفون 14 پس از برداشتن موهای چروک همچنان از Face ID پشتیبانی می کند یا خیر.

گذشته از همه ، علاوه بر لنز جلو و هدفون ، چتری های آیفون همچنین از لنز مادون قرمز ، سنسور نور سیل ، سنسور فاصله ، سنسور نور محیط ، پروژکتور ماتریس نقطه ای و دیگر اجزای بزرگ و کوچک استفاده می کند. پاسخ بله است. در ماه مارس سال جاری ، اپل برای ثبت اختراع سنسور نور زیر صفحه درخواست کرد ، که اجازه می دهد سنسور مورد استفاده توسط Face ID در زیر صفحه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  آیفون SE 3 می تواند بسیار ارزان تر از مدل قبلی باشد
تعویض باتری آیفون 4s قیمت شارژر آیفون 4s قیمت آداپتور اصلی آیفون 4 اس خرید کابل شارژر آیفون 4s

آیفون 14 بالاخره از شر چروک ها خلاص شد ، شاید این زیباترین آیفون سال های اخیر باشد

علاوه بر این ، گزارش هایی نیز وجود دارد مبنی بر پنهان کردن سنسور Face ID در زیر صفحه نسبت به پنهان کردن لنز جلو. این ممکن است دلیل اصلی استفاده از سری آیفون 14 در قسمت جلو باشد. با این حال ، باید توجه داشت که اگرچه بسیاری از اخبار در حال حاضر اشاره می کنند که سری آیفون 14 از طراحی صفحه نمایش حفره ای استفاده می کند ، اما طبق ایده های معمول ارتقاء اپل ، نباید برای همه مدلها لغو شود.

مینگ چی کو تحلیلگر مشهور اپل نیز تجزیه و تحلیل کرده است که حداقل در مدل های رده بالای آیفون در سال 2022 ، اپل از طراحی سوراخ سوراخ مانند طراحی برخی از تلفن های هوشمند پرچمدار اندرویدی استفاده می کند. به عبارت دیگر ، احتمال زیادی وجود دارد که فقط سری Pro به طراحی صفحه حفاری تغییر کند ، در حالی که سری دیجیتال همچنان از Liu Haiping استفاده می کند.

بیشتر بخوانید  اپل آپدیت های جدید iOS 14 را با تمرکز بر امنیت منتشر می کند
باتری موبایل آیفون 5 قیمت شارژر گوشی آیفون 5 قیمت آداپتور اصلی آیفون 5 کابل شارژر ایفون 5

آیفون 14 بالاخره از شر چروک ها خلاص شد ، شاید این زیباترین آیفون سال های اخیر باشد

به طور کلی ، با توجه به اخبار فعلی ، سری آیفون 14 هنوز ارزش انتظار را دارد. همچنان چهار مدل را به ارمغان می آورد ، اما مینی 5.4 اینچی به 6.7 اینچ افزایش می یابد و ممکن است نام آن به iPhone تغییر کند. حداکثر 14 پس از برطرف کردن موهای زائد ، آیفون 14 پرو نیز باید تبدیل به آیفونی شود که بزرگترین تغییر ظاهر را از زمان آیفون X داشته است.

آیا مشتاقانه منتظر سری آیفون 14 هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *