تماس
به آی باتری iBattery، تنها مرجع تخصصی خرید باتری و شارژر آیفون خوش آمدید.

وبلاگ آی باتری

گوشی اپل iPhone 13

بررسی Newdery Battery Case برای آیفون 13 و 13 پرو

قاب باتری Newdery محافظت کامل و تقریباً شارژ کامل باتری را ارائه می دهد، که باعث می شود برای روزهایی که به انرژی اضافی باتری دور از یک منبع برق قابل اعتماد نیاز دارید، به یک لوازم جانبی عالی تبدیل شود.

بررسی کامل قاب باتری Newdery برای آیفون 13

اپل با قرار دادن تمام شرط‌بندی‌های خود روی MagSafe، نسخه‌های جدیدی از قاب باتری هوشمند خود را برای سری آیفون 12 و آیفون 13 منتشر نکرده است.

در عوض، Apple MagSafe Battery Pack راه رسمی برای حمل شارژ اضافی برای جدیدترین آیفون‌ها در جیب شماست. بررسی Apple MagSafe Battery Pack را بخوانید .

خوب است، بسته باتری فقط به صورت مغناطیسی به پشت آیفون شما می چسبد و محافظت صفر را در برابر ضربه ها و ضربه های روزمره ارائه می دهد، که با یک قاب باتری باکیفیت می توانید آن را دریافت کنید.

قیمت باطری ایفون ۶اس پلاس قیمت شارژر آیفون 6s plus آداپتور آیفون 6s plus قیمت کابل شارژر آیفون 6 اس پلاس

گوشی خود را روی زمین بیندازید و احتمالاً حداقل صفحه نمایش را ترک خواهد کرد – مگر اینکه آن را در یک قاب محافظ داشته باشید.

بیشتر بخوانید  مقایسه آیفون 12 و آیفون 13 + ویدئو

تعداد زیادی کیس باتری عمومی ساخت چین وجود دارد، اما تعداد کمی از برندهای شناخته شده هستند. یکی از برندهای چینی که در گذشته تحت تاثیر آن قرار گرفته بودیم، Newdery است که طیف وسیعی از دستگاه های شارژ را برای گجت های موبایل امروزی می سازد.

ما قاب باتری Newdery را برای iPhone 13 و iPhone 13 Pro آزمایش کردیم (هر دو اندازه یکسان هستند بنابراین قاب برای هر دو آیفون کار می کند) و از اهداف کیفیت و عملکرد ما عبور کرد.

همچنین نسخه‌هایی برای iPhone 12 و 12 Pro در Amazon.com و Amazon UK و 12 Pro Max ( ایالات متحده و بریتانیا ) وجود دارد، اما هنوز برای 13 Pro Max خبری نیست. یک مدل وجود دارد که هم برای آیفون 12 مینی و هم برای 13 مینی کار می کند.

قاب باتری Newdery برای آیفون 13 پرو

عملکرد باتری

ما با یک شارژ ساده باتری آزمایش می‌کنیم و اجازه می‌دهیم واحد آزمایشی آیفون 13 پرو (ظرفیت باتری 3095 میلی‌آمپر ساعت) فقط 5 درصد تخلیه شود و سپس باتری قابل حمل را برای شارژ مجدد گوشی تنظیم می‌کنیم.

تعویض باتری گوشی آیفون 4 شارژر گوشی آیفون 4 اداپتور ایفون 4 کابل شارژر آیفون 4
بیشتر بخوانید  باتری آیفون 13 پرو مکس می تواند بیش از 3 روز دوام بیاورد

سپس دستگاه شارژ را با هر درصدی که توانسته آیفون را شارژ کند به آن امتیاز می دهیم و 5 درصد را کم می کنیم. ما هر مدل را حداقل دو بار تست می کنیم.

کیف باتری Newdery در تست ما امتیاز 96% را کسب کرد که نشان می‌دهد شارژ مجدد آن بسیار نزدیک به 100% است.

این بسیار بهتر از بسته باتری MagSafe خود اپل (60٪) و بسته باتری Anker MagGo 622 و MagGo 633 (86٪) است.

این کیس با ظرفیت 4800 میلی آمپر ساعت و 17.75 وات ساعت، باید عملکرد بهتری داشته باشد، اما ما هرگز قاب باتری ای پیدا نکرده ایم که در واقع با پتانسیل میلی آمپر ساعت آن برای شارژ یک تلفن کم مصرف مطابقت داشته باشد.

مشکل باتری ایفون ۱۲ قیمت شارژر آیفون ۱۲ قیمت آداپتور اصلی آیفون ۱۲ کابل شارژر آیفون ۱۲

طراحی محافظ

زیبایی قاب باتری عملکرد دوگانه آن برای محافظت از گوشی در برابر ضربه، ضربه، افتادن و خط و خش ناشی از استفاده روزمره، ناشیانه بودن و تصادفات واقعی است.

قاب باتری Newdery سخت است و باید در برابر جزئی ترین و متوسط ​​ترین وحشت هایی که ما بر روی تلفن های با ارزش خود وارد می کنیم، مقاومت کند.

بیشتر بخوانید  عمر باتری آیفون 13 پرو مکس چقدر است؟

طراحی این گوشی ضخیم است اما وزن بدنه فقط 134 گرم است که کمتر از چیزی است که به نظر می رسد. در مقایسه، قاب باتری MagSafe Apple 114 گرم وزن دارد، اما Anker 622 با پایه یکپارچه خود، 143 گرم وزن دارد.

برش‌ها و روکش دکمه‌های معمولی برای کنترل‌ها، بلندگوها و میکروفون آیفون وجود دارد.

کیف باتری بی سیم جدید

از طریق کابل لایتنینگ شارژ می‌شود، اما با بی‌سیم نیز سازگار است، بنابراین می‌توان آن را روی اکثر پدهای شارژ Qi شارژ کرد.

( اگر فقط اصول اولیه را می خواهید، نسخه ای بدون شارژ بی سیم نیز وجود دارد.)

چهار LED کوچک به شما نشان می دهد که چقدر شارژ در قاب باتری باقی مانده است.

مشکل باتری ایفون ۱۱ قیمت شارژر آیفون ۱۱ قیمت آداپتور اصلی آیفون ۱۱ کابل شارژر آیفون ۱۱

حکم

Newdery Battery Case تقریباً به تنهایی به عنوان یک گزینه قابل احترام برای باتری جدیدترین آیفون های اپل، محافظت کامل و تقریباً شارژ کامل باتری را ارائه می دهد که آن را به یک لوازم جانبی عالی برای استفاده روزمره و روزهایی که نیاز به باتری اضافی و دور از یک برق قابل اعتماد نیاز دارید، تبدیل می کند. منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
نوار کناری