iOS 15

اپل به‌طور تصادفی آی‌پدهای جدید و آیفون‌های جدید را فاش کرد

در سال 2022 اپل رکوردشکنی محصولات جدید را روانه بازار خواهد کرد و اکنون این شرکت به طور تصادفی اولین آنها را معرفی کرده است. 

اپل که توسط 91Mobiles فاش شد، شماره مدل رسمی دو آی‌پد جدید و سه نسخه از یک آیفون ارزان قیمت جدید را به‌طور عمومی منتشر کرد و همچنین قیمت‌های آن‌ها را به‌طور ناخواسته فاش کرد. این اطلاعات از داده‌های وارداتی که اپل برای ارسال این محصولات جدید برای آزمایش به هند ارسال کرده است، به دست می‌آید. اسناد داده های زیر را نشان داد:

مشکل باتری ایفون ایکس آر قیمت شارژر آیفون ایکس آر قیمت آداپتور اصلی آیفون ایکس آر کابل شارژر آیفون ایکس آر

شاید جالب ترین در اینجا شماره مدل آیفون باشد. در حالی که انتظار می‌رود این گوشی سومین نسل آیفون SE اپل باشد (که بسیاری برای سهولت از آن به عنوان iPhone SE3 یاد می‌کنند)، تفاوت زیادی در شماره مدل‌ها وجود دارد. A2595 قبل از آیفون 13 (که A2628 شروع شد) است، اما شماره مدل دوم به وضوح نسل بعدی است. 

بیشتر بخوانید  40+ نکته و ترفند از iOS 15 که می خواهید امتحان کنید

چه چیزی می تواند این اختلاف را توضیح دهد؟ حدس من این است که آیفون SE3 محدود به 4G خواهد بود که می تواند این را توضیح دهد، به خصوص با توجه به اینکه بسیاری از نقاط جهان هنوز 5G کم/بدون عرضه دارند. با این حال، نسخه 5G برای آسیا، اروپا و ایالات متحده طراحی شده است و این جهش نسلی ممکن است شماره گذاری را توضیح دهد. 

با این حق اختراع، “اندازه گیری دقیق دمای مطلق را می توان برای هر سطح یا حجم یک دستگاه الکترونیکی به دست آورد.”

این حق اختراع می گوید: “مجموع دمای دیفرانسیل و اولین دمای اندازه گیری شده، دمای اندازه گیری شده دوم است که دمای انتهای دوم کاوشگر دمای دیفرانسیل را تعیین می کند.”

این حسگرها می‌توانند در مکان‌های مختلفی باشند، به‌عنوان مثال، کریستال پشتی اپل واچ، اما این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که حسگرها بتوانند روی سطوح داخلی و خارجی قرار گیرند و داده‌های این دو با هم مقایسه شوند، به‌ویژه به‌طوری‌که «در نتیجه از این ساختار، اندازه گیری دقیق دمای مطلق را می توان برای هر سطح یا حجم یک دستگاه الکترونیکی به دست آورد. 

بیشتر بخوانید  چگونه از حالت فوکوس برای زیباتر کردن نوار وضعیت آیفون خود استفاده کنید

هرچه اندازه‌گیری دما دقیق‌تر باشد، دستگاه بهتر می‌تواند چیزها را تنظیم کند تا مطمئن شود که بیش از حد گرم نمی‌شود و انرژی در طول مسیر هدر نمی‌رود، و نه اینکه در دست یا مچ کاربر راحت‌تر شود. صرفه جویی در باتری یک نتیجه احتمالی مهم از چنین چیزی است. از آنجایی که این یک حق ثبت اختراع است، ما نمی دانیم چه زمانی یا حتی ممکن است این سیستم پیاده سازی شود، اما به وضوح دارای پتانسیل است.

مشکل باتری ایفون ۱۳ مینی قیمت شارژر آیفون ۱۳ مینی قیمت آداپتور اصلی آیفون ۱۳ مینی کابل شارژر آیفون ۱۳ مینی

در مورد آیپدها، اولین آیپد ایر 2022 با محدوده قیمتی متناسب با گزینه های ذخیره سازی آن و گزینه های WiFi یا WiFi + Cellular با 5G به ترکیب اضافه شده است. به نظر می رسد که مورد دوم یک تغییر در سال 2022 از مدل پایه iPad است که دوباره 5G را اضافه می کند. 

بیشتر بخوانید  5 نکته درباره به روز رسانی iOS 15.1 در آیفون

پس از عرضه، من گمان می‌کنم که دستاورد بزرگ این محصولات جدید ارزشمند باشد. آیفون SE3 احتمالاً با کسری از هزینه (با وجود طراحی قدیمی ) تقریباً از همه تلفن های اندرویدی پیشی خواهد گرفت و آیپد مدل پایه مسلماً بهترین محصول با ارزش اپل است. بله، آیفون 14 با صفحه‌نمایش حفره‌ای پلاریزه‌ای که دارد ، توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد، اما قیمت مورد انتظار آن نیز افزایش خواهد یافت . 

در عین حال، از نظر قیمتی که برای شما به ارمغان می آورد، اینها محصولاتی هستند که ارزش هیجان را دارند. با تشکر برای راهنمایی کردن اپل!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *