اخبار باتری آیفون, گوشی اپل iPhone 13

عمر باتری آیفون 13 پرو مکس چقدر است؟

با استفاده مداوم از باتری آیفون 13 پرو مکس ، تقریباً 10 ساعت عمر باتری مصرف می شود

آرون مینی امروز یک آزمایش جدید عمر باتری آیفون را در کانال YouTube خود Mrwhosetheboss به اشتراک گذاشت و زمان ماندگاری هر چهار مدل آیفون 13 با یک بار شارژ را در مقایسه با مدلهای قدیمی آیفون تعیین کرد. مینی گفت که همه آیفون ها دارای 100٪ سلامت باتری بوده و دارای روشنایی معادل هستند و هر آیفون مورد استفاده یکسان قرار گرفته است.

خرید باتری ایفون 5 مشخصات شارژر آیفون 5 خرید آداپتور اصلی آیفون 5 کابل شارژر آیفون 5

حداکثر عمر باتری آیفون 13 پرو
در حالی که این آزمایش علمی نیست و ممکن است کاملاً منعکس کننده استفاده از دنیای واقعی نباشد ، این ویدئو هنوز ایده خوبی را در مورد نحوه مقایسه مدل های جدید آیفون 13 با نسل قبلی از نظر عمر باتری به ما ارائه می دهد.

دستگاه برنده در این آزمایش iPhone 13 Pro Max بود که با استفاده مداوم از آن 9 ساعت و 52 دقیقه عمر باتری چشمگیری داشت. مینی گفت که این طولانی ترین عمر باتری آیفون است که تا به حال آزمایش کرده است.

بیشتر بخوانید  توسعه iPad و iPhone مستقیماً از iPad Swift Playground 4


نتایج کامل به شرح زیر بود:

قیمت باتری آیفون 4s خرید شارژر ایفون 4s خرید آداپتور اصلی آیفون 4 اس قیمت کابل شارژر آیفون 4s

هر چهار مدل آیفون 13 در مقایسه با نسل قبلی دارای ظرفیت باتری بیشتری هستند و دستگاه ها همچنین دارای تراشه A15 Bionic با کارایی بیشتر هستند. علاوه بر این ، آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس دارای یک صفحه نمایش جدید ProMotion با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​هستند که بسته به محتوای نمایش داده شده روی صفحه نمایش می تواند تا 10 هرتز ذخیره انرژی کاهش یافته یا تا 120 هرتز نرم افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *