اخبار باتری آیفون

اپل ماه قلب را با منابع جدید در سراسر خدمات جشن می گیرد

چالش‌های جدید فعالیت Apple Watch و دیدگاه‌های سبک زندگی از مطالعه قلب و حرکت اپل
اپل در ماه فوریه مجموعه‌ای از منابع سلامت قلب جدید را برای حمایت از سفرهای سلامتی کاربران در ایالات متحده به منظور حفظ حرکت و اطلاع‌رسانی منتشر می‌کند. علاوه بر این، Apple Heart and Movement Study در حال به اشتراک گذاری روندهای اولیه سبک زندگی است که در سال گذشته تجزیه و تحلیل شده است.
به مناسبت ماه قلب، اپل مجموعه‌های سفارشی را در سراسر Apple Fitness+، App Store، برنامه Apple TV، Apple Podcasts و Apple Books ارائه می‌کند.
جف ویلیامز، مدیر عامل اپل گفت: «ما در اپل به شدت معتقدیم که اگر بتوانید افراد را با اطلاعاتی درباره سلامتی خود توانمند کنید، می‌توانید مسیر رفاه آنها را تغییر دهید. “برای سالم نگه داشتن قلب شما نیاز به یک رویکرد جامع دارد – چیزی که از اولین نسل اپل واچ با گنجاندن برنامه های فعالیت و تمرین، علاوه بر ضربان قلب، روی آن تمرکز کرده ایم. امروزه، افراد در هر سنی می توانند از محصولات و خدمات ما استفاده کنند تا در مورد سالم ماندن بیشتر بیاموزند، در جهت اهداف شخصی خود تلاش کنند و در این مسیر لذت زیادی ببرند.”
برای کمک به کاربران اپل واچ برای حفظ انگیزه، اپل یک چالش جدید فعالیت ماه قلب را ارائه می‌کند تا به افراد با هر سطح تناسب اندام کمک کند تا با تکمیل 30 دقیقه در حلقه ورزش خود در 14 فوریه برای دریافت جایزه ویژه، سلامت خود را در اولویت قرار دهند. همچنین از 14 فوریه، برای کمک به کاربران برای کسب جایزه و فعال ماندن، Fitness+ بخش ویژه‌ای از تمرین‌های انرژی‌بخش 30 دقیقه‌ای را ارائه می‌کند که به کاربران انگیزه می‌دهد تا دقایق ورزش هفتگی خود را دریافت کنند.
در اپ استور، کاربران می‌توانند مجموعه‌ای از برنامه‌ها را بیابند که به آنها کمک می‌کند تا با ارائه اطلاعات ارزشمندی در مورد ضربان قلب و سطح فعالیت، از سلامت قلب و عروق خود مراقبت کنند. برنامه‌هایی مانند HeartWatch (Tantsissa)، Gentler Streak (داستان‌های ملایم‌تر) و Zones (Flask) می‌توانند به کاربران اجازه دهند تا تناسب اندام و سلامت کلی خود را با دسترسی به تمرین‌های شخصی‌سازی شده، نظارت بر معیارهای کلیدی ضربان قلب و ردیابی موارد حیاتی سلامتی، بهینه کنند.
Apple Books مجموعه‌ای از عناوین را ارائه می‌کند که بر سلامت قلب تمرکز دارند، از جمله کتاب‌هایی در مورد علوم قلب، بهزیستی عاطفی و تغذیه سالم. برای بینندگان، برنامه Apple TV مجموعه‌ای از فیلم‌ها و نمایش‌های مربوط به بیماری‌های قلبی، علوم قلب و زندگی سالم را ارائه می‌کند. و در پادکست‌های اپل، شنوندگان می‌توانند گروهی از پادکست‌های پرطرفدار را در برگه «مرور» بیابند که شامل متخصصان پزشکی است که به شنوندگان کمک می‌کند تا درباره سلامتی خود و اقداماتی که می‌توانند برای بهبود کلی، تناسب اندام، ذهن‌آگاهی و رفاه بردارند بیشتر بیاموزند.

به‌روزرسانی‌های جدید مطالعه قلب و حرکت اپل

در یک تجزیه و تحلیل اولیه جدید از داده های فعالیت به اشتراک گذاشته شده از مطالعه قلب و حرکت اپل، 2 محقق از بیمارستان بریگهام و زنان، با همکاری انجمن قلب آمریکا و اپل، دریافتند که پس از تجزیه و تحلیل بیش از 18 میلیون تمرین ثبت شده با استفاده از ساعت اپل در طول دوره همه‌گیر، شرکت‌کنندگان در این مطالعه بیشترین فعالیت خود را از طریق پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دویدن انجام می‌دادند. آنها همچنین دریافتند که شرکت کنندگان 65 ساله و بالاتر در واقع بیشتر از همتایان جوان خود در مسیر حرکت می کنند و به هدف خود که حداقل 150 دقیقه فعالیت در هفته است، دست می یابند. 
از نظر جنسیت و سن، شرکت‌کنندگانی که سطح تناسب اندام قلبی بالاتر از میانگین داشتند، به طور متوسط ​​بیش از 200 دقیقه در هفته فعالیت داشتند، در حالی که آنهایی که آمادگی قلبی بالا داشتند، میانگین بیش از 300 دقیقه فعالیت در هفته داشتند.
همانطور که تیم او در مورد علم پشت این روندها در فعالیت ها و نحوه ارتباط آنها با تناسب اندام قلبی عروقی بیشتر می آموزد، Calum MacRae، MD، PhD، محقق اصلی مطالعه قلب و حرکت اپل، متخصص قلب، و استاد پزشکی در دانشکده پزشکی هاروارد، تاکید کرد. بسیاری از چیزهایی که در مورد فعالیت و آمادگی قلبی عروقی می دانیم بر اساس مطالعات کوچک با معیارهای محدود و داده های کمی در مورد روند در طول زمان است. مطالعه قلب و حرکت اپل در حال جمع‌آوری اطلاعات دقیق مداوم در مورد فعالیت و سلامتی تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان با استفاده از اپل واچ است که به محققان تخمین مداومی از تناسب اندام قلبی را ارائه می‌دهد، یک اندازه‌گیری تثبیت شده از آمادگی قلبی عروقی. از طریق این مطالعه، ما می توانیم تعامل بین فعالیت و تناسب اندام قلبی را تجزیه و تحلیل کنیم و روندها را به روش هایی دنبال کنیم که قبلاً ممکن نبود. ما پیش‌بینی می‌کنیم که کاوش فیزیولوژی در این مقیاس با چنین مجموعه داده‌های تحقیقاتی غنی، سلامتی و حفظ سلامتی را روشن کند.»
مردم می توانند با دانلود اپلیکیشن Research از App Store، درباره Apple Heart and Movement Study اطلاعات بیشتری کسب کنند. اپل همچنین با موسسات تحقیقاتی دیگری برای انجام مطالعات سلامت قلب همکاری می‌کند تا بررسی کند که اپل واچ چگونه می‌تواند به اکتشافات علمی بزرگ‌تر کمک کند. آنها شامل مطالعه قلب و مطالعه نارسایی قلب در شبکه بهداشت دانشگاه می باشد.

ابزارهایی برای حفظ سلامت قلب در طول سال

کاربران اپل واچ می‌توانند سلامت قلب خود را بهتر درک کنند و از بی‌نظمی‌های احتمالی آگاه شوند تا با اطلاعاتی از ابزارهای قدرتمندی مانند برنامه ECG، اعلان‌های ریتم نامنظم، اعلان‌های ضربان قلب بالا و پایین، و سطوح تناسب اندام قلبی با پزشک خود صحبت کنند.
برای کسانی که تازه ورزش را شروع کرده اند و به دنبال داشتن روزی سالم تر هستند، Fitness+ تمریناتی را برای مبتدیان در انواع تمرینات ورزشی مانند قدرت، HIIT، یوگا، پیلاتس، رقص و هسته ارائه می دهد. مربی‌ها همچنین تغییراتی را در هر تمرین نشان می‌دهند تا همیشه کسی وجود داشته باشد که بدون توجه به توانایی کاربر، آن را دنبال کند، و تمرینات یا مدیتیشن‌ها می‌توانند به اندازه 5 یا 10 دقیقه کوتاه باشند، بنابراین شروع کار آسان است. پیاده‌روی یکی از سالم‌ترین فعالیت‌های جهان است که می‌توان آن را در هر زمان و هر مکان انجام داد، با مزایایی مانند کاهش استرس و بهبود سلامت قلب و عروق. در 14 فوریه، آخرین قسمت از Time to Walk، یک تجربه صوتی الهام‌بخش در اپل واچ که برای تشویق افراد به فعالیت بیشتر با پیاده‌روی بیشتر طراحی شده است، ژرژ سنت پیر، قهرمان سابق هنرهای رزمی مختلط را به نمایش می‌گذارد که به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شود. در ورزش
شما این مطلب را در سایت آی باتری می خوانید ، تمایل داشته باشید می توانید آن را از لینک های زیر برای دوستانتان ارسال کنید. ibattery محلی برای خرید باتری ایفون ، شارژر ایفون، کابل ایفون و اداپتور ایفون.
بیشتر بخوانید  آنچه از رویداد iPhone 13 اپل انتظار می رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *