اخبار باتری آیفون

اپل macOS 12.2.1 را با رفع تخلیه باتری بلوتوث و به‌روزرسانی‌های امنیتی منتشر کرد

در حالی که macOS Monterey 12.3 در مرحله آزمایش بتا است، اپل macOS 12.2.1 را برای همه کاربران با برخی از مشکلات امنیتی و رفع اشکالات مهم راه اندازی کرده است. قابل ذکر است، این شامل یک پچ برای مشکل تخلیه باتری مربوط به بلوتوث برای مک بوک ها است.

macOS 12.2.1 در حال نمایش برای کاربران از طریق OTA است. به System Preferences > Software Update بروید تا ببینید آیا هنوز برای Mac شما موجود است یا خیر.

مشکل باتری ایفون ۱۳ پرو مکس قیمت شارژر آیفون ۱۳ پرو مکس قیمت آداپتور اصلی آیفون ۱۳ پرو مکس کابل شارژر آیفون ۱۳ پرو مکس

macOS 12.2 13 مشکل امنیتی اصلی را در پایان ژانویه اصلاح کرد و macOS 12.2.1 امروز با دور دیگری از اصلاحات امنیتی منتشر شد. به محض اینکه اپل جزئیات را منتشر کرد، این پست را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

بسیار قابل توجه است، اپل می گوید macOS 12.2.1 یک اشکال خسته کننده تخلیه باتری بلوتوث را که کاربران مک بوک با آن دست و پنجه نرم می کنند، اصلاح می کند. با این حال، اپل به طور خاص می‌گوید که رفع مشکل برای مک‌بوک‌های اینتل زمانی است که هم کاربران M1 و هم مک‌بوک اینتل مشکل را مشاهده کرده‌اند .

macOS 12.2.1 به‌روزرسانی‌های امنیتی مهمی را ارائه می‌کند و مشکلی را برای رایانه‌های Mac مبتنی بر اینتل که ممکن است باعث تخلیه باتری در حین خواب هنگام اتصال به تجهیزات جانبی بلوتوث شود، برطرف می‌کند.

در همین حال، کسانی که دومین نسخه بتا macOS 12.3 را اجرا می کنند متوجه شده اند که مشکل تخلیه باتری در اوایل این هفته حل شده است.

بیشتر بخوانید  Dolby Vision در iPhone 12
مشکل باتری ایفون ایکس اس مکس قیمت شارژر آیفون ایکس اس مکس قیمت آداپتور اصلی آیفون ایکس اس مکس کابل شارژر آیفون ایکس اس مکس

به روز رسانی: اپل می گوید macOS 12.2.1 یک نقص امنیتی بزرگ را برطرف کرده است :

وب کیت

موجود برای: macOS Monterey

تأثیر: پردازش محتوای وب ساخته شده به طور مخرب ممکن است منجر به اجرای کد دلخواه شود. اپل از گزارشی آگاه است مبنی بر اینکه این موضوع ممکن است به طور فعال مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد.

اپل برای حل مشکلات تخلیه باتری برخی از کاربران مک پس از ارتقاء به macOS 12.2 به‌روزرسانی را منتشر کرده است. یادداشت‌های انتشار نسخه جدید، ۱۲.۲.۱، می‌گویند که حاوی رفع‌هایی برای «مشکلی در رایانه‌های مک مبتنی بر اینتل است که ممکن است باعث تخلیه باتری در حین خواب هنگام اتصال به لوازم جانبی بلوتوث شود».

قبل از به‌روزرسانی‌های روز پنج‌شنبه، برخی از کاربران گزارش دادند که باتری مک‌بوک‌هایشان در حالت خواب خالی می‌شود و گاهی اوقات حتی به صفر درصد شارژ در طول شب می‌رسد. در حالی که شواهدی وجود داشت مبنی بر اینکه بلوتوث مقصر بوده است، برخی از کاربران گزارش دادند که خاموش کردن بلوتوث قبل از بستن رایانه‌هایشان کمکی نمی‌کند و باعث می‌شود کمی مشخص نباشد که مشکل چیست. اکنون، اپل گفته است که به طور خاص مشکل بلوتوث را برطرف می کند – امیدواریم که برای همه کار کند.

اپل همچنین روز پنجشنبه به‌روزرسانی‌هایی را برای iOS، iPadOS و watchOS منتشر کرد. اگر آیفون یا آیپد دارید، احتمالاً بهترین کار این است که به‌روزرسانی 15.3.1 را در اسرع وقت نصب کنید – صفحه امنیتی اپل می‌گوید که برای رفع یک نقص امنیتی ساخته شده است که ممکن است به طور فعال مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد. AppleTrack خاطرنشان می کند که این به روز رسانی همچنین یک اشکال با ویژگی دسترسی مرتبط با خط بریل را حل می کند . به نظر می رسد watchOS 8.4.2 نسبتاً کوچک است و اپل هیچ به روز رسانی امنیتی را لیست نکرده است .

بیشتر بخوانید  مزایا و معایب تعویض باتری ایفون چیست؟
در یادداشت به‌روزرسانی هیچ اشاره‌ای به مک‌های مبتنی بر سیلیکون اپل که دچار تخلیه باتری شده‌اند، نشده است.

برای به‌روزرسانی مک، به System Preferences > Software Update بروید. پس از رفرش کردن، باید نشان دهد که به روز رسانی 12.2.1 موجود است که می توانید با کلیک بر روی دکمه “Update Now” آن را نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *