اخبار باتری آیفون

صفحه نمایش OLED آیفون 14

صفحه نمایش OLED آیفون 14 اپل احتمالاً روشن تر از آیفون 13 خواهد بود زیرا صفحه نمایش سامسونگ یک ماده کلیدی را ارتقا می دهد.

1 پوشش - مواد OLED

قیمت باتری آیفون ۷ پلاس شارژر آیفون 7 پلاس آداپتور آیفون ۷ پلاس قیمت کابل شارژر آیفون 7 پلاس

گزارش جدید زنجیره تامین امروز صبح نشان می دهد که آیفون 14 اپل به دلیل مواد OLED جدید به نام M12 از صفحه نمایش OLED برتر استفاده خواهد کرد. سامسونگ در حال حاضر از مواد M11 برای آیفون 13 و گلکسی اس 22 اولترا استفاده می کند و از M12 برای نسل بعدی گلکسی زد فولد خود در ماه آگوست و آیفون 14 که در سپتامبر عرضه می شود، استفاده خواهد کرد.

 

اپل در سال 2017 از مجموعه مواد خود به نام LT برای آیفون X و آیفون XS در سال 2018 استفاده کرده بود، اما استفاده از سری M را در سال 2019 آغاز کرد.

 

آیفون 13 سال گذشته اکنون از مجموعه متریال M11 استفاده می کند، مشابه گلکسی اس 21 اولترا که در همان سال عرضه شد. این اطلاعات در دو گزارش توسط The Elec ( 01 و 02 ) پوشش داده شده است.

بیشتر بخوانید  iPhone SE 3: آیا قصد خرید گوشی مقرون به صرفه 5G اپل را دارید؟
قیمت باتری ایفون ۸ قیمت شارژر آیفون 8 اداپتور ایفون ۸ کابل شارژ ایفون ۸

گزارشی از OLED-info به M-Material اشاره می کند که روشنایی را به صفحه نمایش OLED اضافه می کند. اگرچه این گزارش در مورد مواد M11 است، اما می‌توانیم نتیجه گیری کنیم که M12 احتمالاً نسل بعدی مواد OLED است که بار دیگر وضوح و/یا روشنایی سطح بعدی را به صفحه نمایش آیفون 14 اپل اضافه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *