اخبار باتری آیفون

طراحی آیفون 14: آیا اپل گوگل پیکسل 6 را می دزدد؟

طراحی آیفون 14: آیا اپل گوگل پیکسل 6 را می دزدد؟

آیفون 14 یکی از مورد انتظارترین دستگاه‌های سال 2022 است . طبق گفته اپل ممکن است تا ماه سپتامبر عرضه شود، اما شایعات در حال انباشته شدن هستند. به ویژه ماژول دوربین می تواند به طور قابل توجهی تغییر کند – و ما را به یاد یکی از آشنایان قدیمی اردوگاه اندروید می اندازد.

چه شایعات و چه درز، دنیای فناوری همه نوع حدس و گمان را دوست دارد – به خصوص وقتی صحبت از آیفون می شود. جدیدترین شایعه اکنون طراحی احتمالی آیفون 14 پرو آینده را نشان می دهد. این رندرها توسط خود aaple_lab تهیه شده است و آخرین اطلاعات درز در مورد گوشی هوشمند اپل را خلاصه می کند. تغییر در قوز دوربین به ویژه چشمگیر است.

مشخصات باتری آیفون ایکس آر شارژر آیفون ایکس آر آداپتور آیفون ایکس آر قیمت کابل آیفون ایکس آر

نوار دوربین عریض دیده می شود که می تواند جایگزین طراحی مربعی پیشینیان شود. چینش افقی سنسورها در نوار ما را تا حدودی به یاد پیکسل 6 گوگل می اندازد . چند روز پیش، یک نشت ظاهر شد که طراحی قبلی دوربین را تایید کرد . اما طبق آخرین شایعات، اپل می خواهد طراحی آیفون 14 را به طور اساسی تغییر دهد و حتی بدون بریدگی نیز عمل کند. در هر صورت: هنوز زمان زیادی تا معرفی آیفون 14 باقی مانده است، پس لطفاً این شایعات را با کمی نمک کنار بگذارید!

اپل آیفون 14 پرو آزمایشگاه اپل
آیفون 14 پرو ممکن است طراحی دوربین شناخته شده خود را تغییر دهد! / © aaple_lab

بریدگی نیز ممکن است ناپدید شود

یکی از شایعات اصلی در مورد پرچمدار آینده اپل  ناپدید شدن ناچ است. بنابراین، آیفون 14 می تواند طراحی سوراخ پانچ با فناوری سنسور Face ID تعبیه شده داشته باشد. با این حال، این شایعه لزوما با مخالفت زیادی روبرو نمی شود. با این حال، اگر معلوم شود که درست است و اپل در آینده از یک سوراخ پانچ استفاده کند، تصاویر رندر نشان داده شده در اینجا چندان دور از ذهن نیستند.

بیشتر بخوانید  چگونه عکس ها و فیلم های خود را از آیفون به رایانه شخصی ویندوز منتقل کنید
مشخصات باتری آیفون ۱۳ مینی شارژر آیفون ۱۳ مینی آداپتور آیفون ۱۳ مینی قیمت کابل آیفون ۱۳ مینی
Apple iPhone 14 Punch Hole aaple labs
آیا بریدگی با طراحی سوراخ پانچ جایگزین می شود؟ / © aaple_lab

افشاکننده اعتراف می کند که مطمئن نیست این تصاویر با واقعیت مطابقت دارند یا خیر. آنها بر اساس اطلاعاتی هستند که او در مورد طراحی دریافت کرده است. با این حال، به گفته منبع وی، این هنوز می تواند کمی تغییر کند. بیایید منتظر شایعات بیشتر در مورد پرچمدار آینده اپل باشیم، پس مطمئناً عاقل تر خواهیم بود. سپس، ممکن است بتوانیم به طور واقع بینانه تری ارزیابی کنیم که آیا اپل واقعاً کمی از طراحی دوربین گوگل کپی می کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *