اخبار باتری آیفون

چگونه عکس ها و فیلم های خود را از آیفون به رایانه شخصی ویندوز منتقل کنید

کاربران بیشتر و بیشتری در حال ایجاد عکس و فیلم با آیفون یا آی پد هستند و انتقال آنها به رایانه شخصی ویندوزی با آیفون آسان است. فقط باید یکی از چندین روش را انتخاب کنید. و در اینجا نحوه انتقال عکس ها و ویدیوهای خود از آیفون به رایانه شخصی ویندوزی آورده شده است.

مدل‌های فعلی آیفون عکس‌های عالی می‌گیرند، اما شما همیشه نمی‌خواهید عکس‌ها و ویدیوهای خود را روی گوشی هوشمند خود مدیریت کنید – حتی اگر اپل اکنون ۱۲۸ گیگابایت را به عنوان یک اندازه ابتدایی برای مدل‌های Pro ارائه دهد. در مورد مجموعه های بزرگ عکس، توصیه می شود داده ها را به عنوان پشتیبان روی دسکتاپ ذخیره کنید، و پردازش تصویر در رایانه اغلب راحت تر است و کیفیت بهتری را ارائه می دهد.

اساساً دو گزینه برای انتقال عکس و فیلم وجود دارد: بی سیم از طریق WLAN یا از طریق کابل USB.

عمر باتری ایفون ایکس اس مکس شارژر اورجینال ایفون ایکس اس مکس خرید آداپتور اصلی آیفون ایکس اس مکس قیمت کابل شارژر ایفون ایکس اس مکس

هنگام اتصال به رایانه شخصی باید به چه نکاتی توجه کنید؟

در اصل می توانید عکس های آیفون خود را بدون نرم افزار اپل انتقال دهید. هنگامی که یک آیفون برای اولین بار متصل می شود، سیستم به طور خودکار درایورهای مورد نیاز را نصب می کند و آیفون را به عنوان یک رسانه به اصطلاح قابل جابجایی نصب می کند. سپس نرم افزار عکس می تواند مستقیماً به عکس دسترسی پیدا کند. دسترسی فقط زمانی کار می کند که آیفون راه اندازی و آنلاک باشد.

بیشتر بخوانید  اپل ماه قلب را با منابع جدید در سراسر خدمات جشن می گیرد

هنگام اتصال آیفون به رایانه ویندوزی برای اولین بار، یک پیام هشدار در آیفون ظاهر می شود. سیستم از شما می پرسد که آیا به ماشین حساب اعتماد دارید یا خیر. شما باید این پیام را تایید کنید، در غیر این صورت، نمی توانید به آیفون دسترسی پیدا کنید.

نکته: گاهی اوقات نمایش سؤال را از دست می دهید، سپس باید آیفون را مجدداً به رایانه متصل کنید تا سؤال تکرار شود. اپل سال ها پیش این پرس و جو امنیتی را برای دستگاه های iOS خود پیاده سازی کرد، دلیل این امر امکان دسترسی به داده های آیفون از طریق اتصال USB بدون اجازه کاربر بود.

 

وارد کردن به لایت روم، مایکروسافت عکس‌ها و سایر مدیران عکس

همانند اتصال دوربین، آیفون را به عنوان یک دیسک قابل جابجایی در Explorer خواهید دید. در ویندوز 10، سیستم از شما می‌پرسد که چگونه می‌خواهید عکس‌ها را مدیریت کنید: چه با Microsoft Photos، One Drive، یا روش دیگری.

عکس‌ها و ویدیوهای آیفون را می‌توان در اکسپلورر در پوشه‌ای به نام DCIM پیدا کرد، بسیاری از مدیران عکس مانند Lightroom یا Microsoft Photos از وارد کردن مستقیم عکس‌ها به پایگاه داده‌های خود پشتیبانی می‌کنند. آیفون رفتاری متفاوت از هر دوربین دیجیتال یا کارت حافظه دیگری با عکس ندارد. به عنوان مثال، فقط روی «وارد کردن» در برنامه Photos کلیک کنید.

پوشه DCIM: عکس صفحه توسط نویسنده
پوشه DCIM: عکس صفحه توسط نویسنده
عمر باتری ایفون ۱۳ پرو مکس شارژر اورجینال ایفون ۱۳ پرو مکس خرید آداپتور اصلی آیفون ۱۳ پرو مکس قیمت کابل شارژر ایفون ۱۳ پرو مکس

انتقال اطلاعات آیفون از طریق اکسپلورر

می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را با Explorer مدیریت کنید، و حتی برخی از گزینه‌های مدیریت مفید را دریافت می‌کنید. روی نماد آیفون در Explorer راست کلیک کنید. اکنون گزینه «وارد کردن تصاویر و ویدیوها» را مشاهده خواهید کرد.

قبل از وارد کردن همه داده‌ها، می‌توانید فایل‌های جداگانه را انتخاب کنید، و همچنین می‌توانید آنها را در پوشه‌ها مرتب کنید.

بیشتر بخوانید  غیرفعال شدن Face ID در iPhone 13

 

چرا سیستم نمی تواند عکس ها را در آیفون پیدا کند؟

اگر عکس ها حتی در آیفون ذخیره نشده باشند، امکان وارد کردن وجود ندارد. گزینه ای وجود دارد که آیفون داده های خود را به فضای ذخیره سازی وب iCloud منتقل می کند – برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی. اگر عملکرد «بهینه‌سازی ذخیره‌سازی آیفون» فعال باشد، عکس به‌عنوان فایل در آیفون موجود نیست و فقط می‌توان آن را با استفاده از برنامه Apple iCloud برای ویندوز وارد کرد. می‌توانید به دیدن عکس‌ها در آیفون ادامه دهید، اما همیشه وقتی آنها را باز می‌کنید ابتدا از ابر دانلود می‌شوند.

 

برنامه سیستم “گوشی هوشمند شما” برای چیست؟

از اکتبر 2020، ویندوز 10 دارای اپلیکیشن Your Smartphone است که می‌توانید از آن برای پیوند تلفن هوشمند خود به رایانه شخصی خود استفاده کنید. با تلفن های اندرویدی، این برنامه عملکردهای مفیدی را ارائه می دهد و همچنین می تواند عکس ها را بین رایانه شخصی و تلفن هوشمند همگام کند. در مورد آیفون، تا کنون کاربرد چندانی نداشته است و فقط می‌تواند لینک‌ها را با نسخه iOS مرورگر Edge مقایسه کند.

 

انتقال عکس های آیفون از طریق برنامه iCloud

برای انتقال عکس، اپل در واقع برنامه iCloud را برای ویندوز در نظر گرفته است. هنگامی که مفهوم را درک کردید و برنامه را پیکربندی کردید، انتقال بسیار ساده و حتی بی سیم است. پس از نصب برنامه، باید با اپل آیدی خود وارد شوید. این حساب اپل برای استفاده از آیفون نیز مورد نیاز است.

انتقال اطلاعات از آیفون به ویندوز از طریق iCloud انتقال اطلاعات از آیفون به ویندوز از طریق iCloud

پس از راه اندازی برنامه ویندوز، می توانید عملکرد “Photos” را در نمای کلی مشاهده کنید. روی گزینه ها ضربه بزنید، اکنون پنجره ای با چندین گزینه مشاهده خواهید کرد. اگر کادر کنار «دانلود عکس‌ها و ویدیوهای جدید در رایانه شخصی من » را علامت بزنید، عکس‌های جدیدتان به‌طور خودکار در رایانه‌تان دانلود می‌شوند. سپس عکس ها را در پوشه Pictures در رایانه خود پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید  شایعات آیفون 14 : "طراحی مجدد + مدل های حرفه ای"
عمر باتری ایفون ایکس آر شارژر اورجینال ایفون ایکس آر خرید آداپتور اصلی آیفون ایکس آر قیمت کابل شارژر ایفون ایکس آر

بی‌سیم: کتابخانه عکس iCloud برای انتقال عکس‌های آیفون

کتابخانه عکس iCloud یک ویژگی خاص است. اگر این گزینه را در آیفون خود فعال کنید، تمام عکس‌ها در فضای ذخیره‌سازی وب iCloud اپل ذخیره می‌شوند. سپس برنامه Windows iCloud برای ویندوز می تواند اطمینان حاصل کند که عکس های شما به طور خودکار در رایانه شما دانلود می شوند.

همچنین می توانید عکس ها را از وب سایت iCloud مدیریت کنید. عکس‌ها در مرورگر فهرست شده‌اند و می‌توانند به‌صورت جداگانه در رایانه رومیزی شما دانلود شوند. برای انجام این کار، با Apple ID خود وارد وب سایت iCloud.com شوید و برنامه Photos را در اینجا باز کنید.

 

One Drive، Dropbox، یا Google Photos

کاربران سرویس های ذخیره سازی مانند Dropbox، One Drive یا Google Drive نیز می توانند عکس های آیفون خود را به راحتی و به صورت بی سیم انتقال دهند. اگر این دو برنامه را روی آیفون خود نصب کنید، آنها آپلود خودکار همه عکس‌ها را – بدون دسکتاپ – ارائه می‌دهند. سپس عکس‌ها از طریق وب سرویس‌ها در دسترس همه دستگاه‌ها قرار می‌گیرند و در صورت لزوم می‌توانند در رایانه بارگیری شوند.

One Drive دارای One Drive دارای گزینه “Camera, Upload” است که به طور خودکار عکس های آیفون را آپلود می کند.
عمر باتری ایفون ۱۳ مینی شارژر اورجینال ایفون ۱۳ مینی خرید آداپتور اصلی آیفون ۱۳ مینی قیمت کابل شارژر ایفون ۱۳ مینی

یک درایو برای ویندوز

این راه حل (One Drive) گزینه دوم را ارائه می دهد: در صورت تمایل، می توانید عکس ها را با برنامه Windows One Drive مدیریت کنید. هنگامی که آیفون از طریق USB متصل می شود، عکس ها را به طور خودکار وارد می کند.

 

Lightning در USB Stick

همچنین میله های USB مخصوص با رابط USB و Lightning وجود دارد. این رسانه ذخیره‌سازی همچنین می‌تواند برای صادرات عکس‌ها و ویدیوها بدون رایانه ویندوزی استفاده شود، اگرچه یک برنامه اضافی از سازنده چوب باید نصب شود. همچنین می توان به داده ها از رایانه ویندوز از طریق رابط USB دسترسی پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *