اخبار باتری آیفون

درصد سلامت باتری آیفون Battery Health بی معنی است

اپل از زمان عرضه iOS 11.3 در سال 2018 درصد Battery Health iPhone را ارائه کرده است.

یک کانال یوتیوب پس از بررسی روند تجزیه و تحلیل وضعیت باتری آیفون مدعی شده است که درصد باتری iPhone که با گذشت زمان کاهش می یابد بی معنی است و ظاهری تقلبی است زیرا ظرفیت واقعی باتری را تعیین نمی کند. اپل پس از مواجه شدن با خشم عمومی در سال 2018 به دلیل خاموش کردن بی سر و صدا عملکرد گوشی ها برای کاهش خاموش شدن غیر منتظره ، درصد Battery Health را در iPhone نشان داد. تا کنون به عنوان یکی از جنبه های درک زمان استفاده از آیفون بدون مراجعه به مرکز خدمات در نظر گرفته شده است.

قیمت باتری گوشی ایفون ۱۱ پرو شارژر ایفون ۱۱ پرو قیمت اداپتور ایفون ۱۱ پرو کابل شارژر آیفون ۱۱ پرو

ویدئوی ارسال شده توسط کانال YouTube Payette Forward نشان می دهد درصد iPhone Battery Health که با iOS 11.3 معرفی شده است ، هیچ استفاده واقعی ندارد و ادعا می شود که دقیق نیست.

بیشتر بخوانید  اپل آیفون SE 3 را در ماه مارس عرضه خواهد کرد


این یک واقعیت شناخته شده است که همه باتری ها ظرفیت یکسانی ندارند. با توجه به واکنش های شیمیایی که در حین تولید انرژی رخ می دهد ، باتری ها ظرفیت متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

اما به جای در نظر گرفتن تنوع ، ویدئو نشان می دهد که اپل ظرفیت محاسبه شده باتری های آیفون را برای محاسبه درصد سلامت آنها در نظر می گیرد. اینجاست که درگیری بروز می کند.

برای توضیح تفاوت ، گوینده فیلم دو مدل آیفون – iPhone XS و iPhone 12 Pro – گرفت . در حالی که آیفون XS 83 درصد از حداکثر ظرفیت را نشان می دهد ، به نظر می رسد آیفون 12 پرو 100 درصد ظرفیت دارد.

تغییر در حداکثر ظرفیت نشان دهنده سن دقیق باتری های دو مدل آیفون نیست. در عوض ، تفاوت ظاهراً به این دلیل است که آیفون 12 پرو در زمان آزمایش 97 چرخه شارژ را پشت سر گذاشت ، در مقایسه با 466 چرخه شارژ iPhone XS.

بیشتر بخوانید  به روز رسانی دستگاه اپل برای استالکرها و تخلیه باتری

چرا اپل با وجود چرخه شارژ 97 در آیفون 12 پرو 100 درصد باتری را نشان می دهد ، یکی دیگر از اختلافات است ، چیزی که Payette Forward برای آن نظریه ای دارد. خود اپل می گوید که “با باتری های لیتیوم یونی ، ظرفیت با هر چرخه کامل شارژ کمی کاهش می یابد.”

قیمت باتری گوشی ایفون ۱۲ پرو شارژر ایفون ۱۲ پرو قیمت اداپتور ایفون ۱۲ پرو کابل شارژر آیفون ۱۲ پرو

با مرور تجزیه و تحلیل iPhone ، راوی پیشنهاد می کند که اپل ظرفیت واقعی را مبنای محاسبه درصد Battery Health نمی داند و در عوض از ظرفیت نامی برای تخمین میزان عمر باتری در iPhone استفاده می کند. در برخی موارد ، ظرفیت واقعی می تواند بیشتر از ظرفیت نامی باشد و بنابراین ممکن است برای مدتی – حتی پس از اتمام چندین دوره شارژ – 100 درصد ظرفیت را در iPhone خود مشاهده کنید.

iPhone Battery Health Percentage Found to Be Meaningless

“این مانند پر کردن مخزن بنزین در اتومبیل شما است … اکنون همه چیز دیجیتالی است ، اما با یک نشانگر گاز ، شما مخزن را پر می کنید ، از F عبور می کند و مدتی طول می کشد – مقدار زیادی گاز سوزانده می شود به F برگردید ، “راوی می گوید.

بیشتر بخوانید  بررسی آیفون ۱۳ + همه چیز در مورد iPhone 13

این ویدئو در ماه آوریل ارسال شد اما اکنون توسط ZDNet به آن توجه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *