اخبار باتری آیفون

اپل آیفون SE 3 را در ماه مارس عرضه خواهد کرد

آیفون SE 3 قرار است در ماه‌های آینده راهی بازارهای بین‌المللی شود، با افشای جدیدی که تاریخ عرضه آن را 8 مارس نشان می‌دهد.

باتری آیفون se 3 شارژر ایفون se 3 اداپتور ایفون se 3 کابل شارژ آیفون se 3
آیفون SE 2020
آیفون SE 2020

نکات برجسته

  • آیفون SE 3 ممکن است در رویداد بهار اپل معرفی شود
  • شایعه شده است که همان طراحی قدیمی آیفون SE 2020 را دارد
  • این گوشی احتمالا با اتصال 5G و چیپست بیونیک A15 اپل عرضه خواهد شد

اپل به زودی مجموعه‌ای از محصولات را روانه بازار خواهد کرد و احتمالاً این مجموعه شامل آیفون SE 3 مورد انتظار می‌شود. اگر گمانه‌زنی‌های اخیر از سوی کارشناسان خبره قابل باور باشد، ممکن است نسخه بعدی آیفون SE در رویداد بهاری اپل معرفی شود. انتظار می رود در ماه مارس، زودتر از جدول زمانی معمول در آوریل برگزار شود.

گفته می شود که iPhone SE 3 از همان زبان طراحی iPhone SE 2020 پیروی می کند، اما ممکن است اوضاع در داخل تغییر کند. شایعات حاکی از آن است که آیفون SE جدید به چیپست A15 Bionic مجهز می شود که در حال حاضر آیفون 13 را تامین می کند. در کنار آن، ممکن است شاهد پشتیبانی از 5G در این دستگاه باشیم.

بیشتر بخوانید  نرم افزار جاسوسی شبیه Pegasus، Predator در آیفون

اخیرا اپل سه مدل جدید آیفون SE را برای آزمایش در هند وارد کرده است. بنابراین، ممکن است آیفون SE 3 پس از عرضه جهانی آن در هند معرفی شود. در حالی که این یک معرفی کوتاه برای iPhone SE 3 بود، ما جزئیات بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن با شما داریم، بنابراین بیایید شروع کنیم.

آیفون SE 3: مشخصات و ویژگی ها

آیفون SE 3 قرار است در سه ماهه اول سال 2022 وارد بازار شود. پس از آن، مارک گورمن، تحلیلگر اپل فاش می کند که این گوشی هوشمند ممکن است در 8 مارس عرضه شود. او اضافه می کند که آیفون SE 3 در کنار iPad Air 5 عرضه خواهد شد. آیفون SE 3 نسبت به آیفون SE 2020 که دو سال پیش عرضه شد موفق خواهد شد.

برای یادآوری، آیفون SE 2020 با طراحی مشابه آیفون 8 روانه بازار شد و مدل آینده نیز از همین روست. دیدن نمایشگر بزرگتر در آیفون SE 3 بسیار خوب بود، اما گزارش ها اشاره می کنند که این تغییر ممکن است در سال 2023 اتفاق بیفتد. اگرچه بیشتر افشاگری ها به طراحی مشابه آیفون SE 3 اشاره می کنند، اما چند مورد وجود دارند که حکایت از بریدگی دارند. طراحی مانند نسل فعلی آیفون. بنابراین، در حال حاضر هیچ قطعیتی در مورد طراحی آیفون SE 3 وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  Apple Loop: ویژگی گمشده آیفون 14

– ممکن است اپل طراحی آیفون SE جدید را ارتقا ندهد، اما کاملاً مطمئن است که شاهد یک چیپست جدید در این دستگاه خواهیم بود. اپل احتمالا آیفون SE 3 را با چیپست A15 Bionic تامین می کند. این چیپست سری آیفون 13 را تامین می کند، از این رو، می توان انتظار بهبود عملکرد، عملکرد دوربین و اتصال را در آیفون SE جدید داشت.

اگر می‌دانید، آیفون SE 2020 فاقد اتصال 5G است، اما قرار است این مشکل در آیفون SE 3 برطرف شود. یکی دیگر از نقاط ضعف مدل فعلی میانگین عمر باتری آن است. آیفون SE 2020 دارای باتری 1821 میلی آمپر ساعتی است، بنابراین دیدن باتری بزرگتر در مدل آینده بسیار خوب خواهد بود.

جزئیات عرضه آیفون SE 3 (مورد انتظار)

انتظار می‌رود آیفون SE 3 در رویداد بهاری اپل معرفی شود، اما اپل تاکنون هیچ اشاره‌ای در مورد رویداد آینده ارائه نکرده است. سال گذشته، رویداد بهار اپل در ماه آوریل برگزار شد. بنابراین، قرار بر این بود که این رویداد امسال در همان زمان برگزار شود. با این حال، مارک گورمن بیان می کند که این رویداد در 8 مارس رخ خواهد داد. بنابراین، آیفون SE 3 می تواند در همان تاریخ عرضه شود.

بیشتر بخوانید  اپل نقص zero day را اصلاح می کند

قیمت آیفون SE 3 هند (مورد انتظار)

یک فاش شده حاکی از آن است که آیفون SE 3 می تواند 300 دلار (تقریباً 23000) قیمت داشته باشد. با این حال، مطمئنا این دستگاه با چنین قیمت پایینی در هند عرضه نخواهد شد. برای یادآوری، آیفون SE 2020 با قیمت 39900 روپیه در این کشور عرضه شد. بنابراین، با در نظر گرفتن رقبای خود، می‌توانیم آیفون SE 3 را با قیمتی کمتر از 45000 روپیه در هند انتظار داشته باشیم.

شایان ذکر است که اینها فقط درزهای اولیه هستند و محصول نهایی یا قیمت ممکن است با آنچه انتظار می رود متفاوت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *