آموزش, اخبار باتری آیفون, گوشی اپل iPhone 13

تست آیفون 13 پرو در دیزنی لند

بررسی iPhone امسال برای اولین بار در چند سال اخیر به دلایل واضحی به دیزنی لند باز می گردد. خوشحالم که گزارش می دهم که آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 عملکرد بسیار خوبی داشتند و آزمایش محدودی که توانستم بر روی آیفون مینی و آیفون 13 پرو مکس انجام دهم نشان داد که برای اولین بار شما قادر به ساختن یک مدل زیبا هستید انتخاب آسان بر اساس اندازه هنگامی که تصمیم گرفتید بدون تله عکس خوب هستید.

ما دوربین ها و عمر باتری آیفون 13 را در قوطی ماوس آزمایش می کنیم

یکی از مهمترین دلایلی که من این آیفون ها را به دیزنی لند باز می گردانم این است که تقریباً مکانی عالی برای آزمایش پیشرفت هایی است که اپل ادعا می کند در یک محیط شدید دنیای واقعی آزمایش می کند. معمولاً گرم است ، محیط شبکه وحشتناک است ، این روزها باید تقریباً از تلفن خود برای عکس ها گرفته تا اسکن بلیط گرفته تا سفارش غذا استفاده کنید و معمولاً تا آنجا که می توانید آنجا هستید تا بیشترین بهره را ببرید. این تست استرس ایده آل است که شامل خرابی های مصنوعی باتری یا محیط های کنترل شده عکس نمی شود.

در آزمایش من ، اکثر پیشرفت های اپل در واقع تأثیر قابل توجهی بر کیفیت زندگی سفر من داشت ، اگرچه در برخی موارد زیاد نبود. روشنایی صفحه نمایش ، طول تلفن بیشتر و عمر باتری همه نقاط روشن بودند.

باتری ایفون 5 کابل آیفون 5 شارژر آیفون 5 اصلی قیمت اداپتور ایفون 5

عملکرد و باتری آیفون 13 پرو

باتری آیفون 13 پرو کمی بیشتر از علامت 13 ساعت در پارک ها بود تا بتوانم آن را درست تا محل ضعیف کار کنم. از آنجا که امسال آزمایشات ویدئویی زیادی انجام شد ، برنامه دوربین بیشتر از حد معمول روی صفحه نمایش ماند و تنها بیش از 1 ساعت از استفاده فعال از “روی صفحه” استفاده کرد ، که کمی فشار بر سیستم وارد می کند. من می گویم که در استفاده استاندارد از دنیای واقعی احتمالاً کمی بیشتر از آن به دست خواهید آورد ، بنابراین راحت می گویم که تخمین اپل از یک ساعت یا بیشتر زمان پخش ویدئو از iPhone 12 Pro طولانی تر است دقیق.

عملکرد و باتری آیفون 13 پرو

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

با وجود این که فشارهای مشابهی در آیفون 13 پرو مکس در طول آزمایشاتم وجود داشت ، می توانم بگویم با توجه به مازاد آن در زمانی که آیفون 13 پرو نیاز به شارژ داشت ، می توان انتظار عمر بیشتر باتری را داشت. باتری بزرگتر ، عمر باتری بیشتر ، شوک بزرگی نیست.

اگر از آن در پارک ها استفاده می کنید و طناب زنی می کنید ، می گویم قصد دارم ساعت 6 صبح آن را از روی شارژر بردارم و قصد دارم تا ساعت 4 بعد از ظهر یک شارژر در دست داشته باشم تا مرده نباشید. به این به طور کلی برای iPhone در شرایط سخت و با استفاده زیاد از دوربین بد نیست.

صفحه نمایش جدید ProMotion اپل نیز ارتقاء خوبی داشت و من متوجه افزایش روشنایی صفحه شدم. به طور معمول ، افزایش روشنایی فقط در کنار iPhone 12 Pro با محتوای کلیدی بالا روی صفحه نمایش قابل توجه بود. بازکردن برنامه دیزنی لند برای بارکد به معنای قوام کمی بهتر در اسکن (هر چند که گفتن آن بسیار سخت است) و افزایش بصری روشنایی کلی در زیر نور مستقیم خورشید است. خارج از آفتاب ، می گویم برای گفتن بر شما سخت است.

سرعت تغییر متغیر صفحه ProMotion که در حین پیمایش در سافاری تا 120 هرتز خم می شود ، واقعاً کیفیت خوبی برای بهبود زندگی دارد. متأسفانه در این بخش کمی خسته شده ام زیرا در دو سال گذشته چندین بار روی iPad Pro کار کرده ام ، اما برای کاربران آیفون که آن را تجربه نکرده اند ، ضربه بزرگی خواهد بود. از آنجا که سیستم اپل در 120 هرتز قفل نشده است ، به آنها این امکان را می دهد تا با کاهش سرعت بازخوانی صفحه در هنگام مشاهده محتوای ثابت مانند عکس یا متن هنگام پیمایش ، سرعت عمر باتری را کاهش دهند. خوشحالم که می گویم در حین پیمایش شاهد افزایش قابل توجهی نبوده ام ، بنابراین در برخورد با این تنوع واقعاً پاسخگو و بدون مشکل است.

تراشه A15 جدید ، بله ، قوی تر از سال گذشته است. در صورتی که نوع کار شماست ، برخی از اعداد را در اینجا می آورید:

اعتبار تصویر: اپل

بسیار جذاب است ، مخصوصاً برای عمر بیشتر باتری و کمتر . عملکرد دستگاه در هر وات دستگاه های اپل همچنان (نسبتاً) پیروزی بخش تراشه های آن محسوب می شود. فقط این نیست که آیفون های امسال یا لپ تاپ های M1 به سرعت دیوانه کننده هستند ، بلکه در واقع برای زمانهای زیادی که به شارژر متصل نیستند قابل استفاده هستند. برای کسانی که کنجکاو هستند ، به نظر می رسد iPhone 13 Pro دارای 6 گیگابایت رم است.

باتری ایفون 4s کابل شارژ ایفون 4s شارژر آیفون 4 اس قیمت اداپتور ایفون 4 اس

طرح

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

طراحی آیفون همچنان توسط دوربین و رادیو هدایت می شود. هر چیزی که برای پشتیبانی از سنسورها و لنزهای بسته دوربین و هر آنچه برای اطمینان از اینکه آنتن ها می توانند 5G را در اختیار داشته باشند ، در این مرحله از زندگی آیفون کنترل می شود ، کاملاً طبیعی است.

آرایه دوربین پشت آیفون 13 پرو بزرگتر و بلندتر است تا بتواند سه دوربین جدیدی را که اپل در اینجا نصب کرده ، جای دهد. و منظور من بزرگتر است ، به طور کلی 40 bigger بزرگتر با آرایه های بلندتر. موارد جدید اپل در حال حاضر دارای یک برجستگی برجسته بسیار قابل توجه است که برای محافظت از لنزها هنگام قرار دادن قاب روی یک سطح وجود دارد.

سایر موارد به دور دوربین و نیاز به شارژ بی سیم و عملکرد رادیویی ساخته شده است. اما ظاهر شیشه مات و حاشیه فولادی اپل امسال کیفیت جواهرات خود را حفظ کرده است و هنوز هم گوشی های بسیار زیبایی هستند. من شک دارم که اکثریت قریب به اتفاق مردم آنها را بدون قاب خواهند دید ، اما در حالی که شما این کار را می کنید ، آنها تلفن های زیبایی دارند.

درجه اول به دلیل بهبود بسته بندی دوربین کمی کاهش یافته است ، که باعث می شود صفحه نمایش کمی بیشتر برای مواردی مانند فیلم ها باقی بماند ، اما باید منتظر ماند تا ببینیم آیا توسعه دهندگان روش های هوشمندانه ای برای استفاده از پیکسل های اضافی پیدا کرده اند یا خیر.

حالا بریم سراغ دوربین ها

دوربین ها

غیرممکن به نظر می رسد که اپل به پیشرفت های سالیانه خود ادامه دهد که به طور واقعی اختیاری و کیفیت تصاویر شما را به اندازه کافی برای اهمیت بهبود بخشد. و هنوز. کیفیت و ویژگی های دوربین یک جهش واقعی از آیفون 11 پرو است و همچنان پیشرفت قابل توجهی از آیفون 12 پرو برای شما کسانی است که در اوایل کار استفاده می کنید. هر چیزی که قدیمی تر است و قرار است کیفیت خوبی را در چهره ای که دوست دارید به دست آورید.

بیشتر بخوانید  تخلیه باتری iphone در iOS 15

بسته بندی و ویژگی های دوربین نیز از نظر ظاهری یکنواخت تر از قبل است و سیستم تثبیت کننده تغییر سنسور سنسور IBIS اپل در هر مدل ظاهر می شود-حتی iPhone 13 mini ، که با توجه به اندازه کلی بسته این سنسور یک دستاورد دیوانه کننده است. آرایه.

در تجربه من در پارک های امسال ، پیشرفت اپل در دوربین ها باعث تفاوت مادی در صرف نظر از لنزهایی شد که من انتخاب کردم. از نور کم تا بزرگنمایی طولانی ، چیزی برای دوست داشتن هر عکاس مشتاق در اینجا وجود دارد. اوه ، و آن حالت سینمایی ، ما در مورد آن نیز صحبت خواهیم کرد.

تله فوتو

از بین تمام لنزهایی که انتظار بهبود آنها را داشتم ، تله فوتو در واقع آنقدر بالا در لیست من نبود. اما من از افزایش دامنه و کاربرد این لنز خوشحال شدم. من معتاد به تلفن هستم من فقط ترجیح می دهم چارچوب خود را با دقت بیشتری انتخاب و بدون نیاز به برش بعد از آن انتخاب کنم.

در حال حاضر داشتن حالت شب روی تله به این معنی است که در شرایط تاریک مانند گذشته به لنز عریض بر نمی گردد. حالا شما آن اپتیکال تله بومی را به همراه جادوی حالت شب دریافت می کنید. این به معنای نقاط سیاه بسیار بهتر و نوردهی کلی عالی حتی در هنگام بزرگنمایی است – چیزی که چند سال پیش کاملاً دور از دسترس بود.

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

با سطح بزرگنمایی بالاتر ، پرتره ها محکم تر بریده می شوند و بوکه (تار) غیر ارگانیک بهتر حالت ارگانیک دارد ، که دوست داشتنی است. با استفاده از این لنز جدید ، می توانید تصاویری با ظاهر بهتر از افراد ثبت کنید.

اگر اهل دوربین هستید ، 3x بسیار من را به یاد لنزهای پرتره ثابت 105 میلی متری مورد علاقه من می اندازد. این محصول دارای محتویات خوب ، جداسازی پس زمینه زیبا و کیفیت نوری در این بسته لنز بسیار بسیار خوب است. این بار اپل آن را از پارک خارج کرد.

قیمت باتری ایفون ۶اس قیمت کابل شارژر آیفون 6 اس قیمت شارژر اصلی ایفون 6s آداپتور آیفون 6 اس

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

محدوده نوری طولانی تر نیز در دنیای دیزنی لند بسیار مفید بود ، جایی که نوازندگان اغلب از مهمانان جدا نگهداری می شوند – گاهی اوقات برای تأثیرگذاری ، اما بیشتر به دلیل اقدامات احتیاطی همه گیر. این که بتوانید دست خود را دراز کنید و شوت کیلو رن را به صدا در آورید ، کار سرگرم کننده ای بود که می توانستید انجام دهید.

وسیع

لنز عریض اپل بزرگترین جهش کلی را در فناوری حسگر به دست می آورد. دیافراگم بزرگتر ƒ/1.5 و پیکسل های جدید 1.9 میکرومتر جمع آوری نور را تقریباً دو برابر می کند – و این نشان می دهد. تصاویر در شب و داخل ساختمانهای سواری به دلیل مشکی عمیق تر و محدوده دینامیکی بهتر در کیفیت کلی بهبود چشمگیری داشتند.

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

با فعال کردن حالت شب ، محدوده جمع آوری نور عمیق تر و Smart HDR 4 بهبود یافته باعث می شود تا رنگ مشکی عمیق تر و ظاهری کمتر از بین برود. اگر بخواهم آن را توصیف کنم ، در کل “طبیعی تر” خواهد بود – موضوعی که این بار در دوربین های iPhone مشاهده کرده ام.

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

بدون فعال بودن حالت شب ، بهبود خام در کیفیت تصویر به دلیل گرفتن نور بیشتر بلافاصله مشهود است. اگرچه من فکر می کنم شرایط کمی وجود دارد که شما نیاز به خاموش کردن حالت شب داشته باشید ، اما موضوعاتی که در نور کم حرکت می کنند یکی از این موارد است و با این سنسور جدید و ترکیب لنزها در این موارد چند اینچ اتاق اضافی خواهید داشت.

این که OIS با تغییر سنسور در آیفون 13 از راه دور به سطح وسیع برسد ، موهبت بزرگی برای عکس های ثابت و فیلم است. اگرچه از اینکه توانستم با لرزشگیر آیفون 12 پرو مکس بازی کنم ، خراب شده ام ، اما اگر قبلاً با آن عکاسی نکرده اید ، از میزان وضوح بیشتری که به ارمغان می آورد ، فوق العاده خوشحال خواهید شد.

فوق العاده گسترده

دوربین فوق عریض اپل مدتی است که به عشق نیاز دارد. اگرچه چشم انداز اضافی خوبی را ارائه می دهد ، اما از زمان انتشار از فقدان فوکوس خودکار و قابلیت جمع آوری نور کمتری رنج می برد. این بار دیافراگم ƒ/1.8 و فوکوس خودکار بزرگتر می شود. اپل ادعا می کند که 92٪ نور بیشتر جمع می شود و آزمایش من در شرایط نوری بسیار ناهموار پیشرفت چشمگیری را نشان می دهد.

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

به طور معمول در دیزنی لند دوست دارم عکاسی از راه دور را به یکی از دو روش انجام دهم: از نزدیک برای ایجاد چشم اندازی از نوع ماهی مانند برای پرتره ها یا گرفتن یک چشم انداز زمانی که نور یا تنظیم صحنه به ویژه خوب است. وجود فوکوس خودکار در حالت اول یک تن را بهبود می بخشد و دیافراگم وسیع تر دومی را نیز تقویت می کند.

این عکس های مهتابی Trader Sam’s را ببینید ، عکسی که می توانید آن را بگیرید زیرا نور و منظره درست است. آیفون 12 پرو در اینجا اصلا بد نیست اما در واقع تفاوت کاملی بین این دو در نوردهی وجود دارد. هر دوی اینها برای مقایسه بهبود خام در دیافراگم با حالت شب غیرفعال شده اند.

باتری آیفون ۷ کابل ایفون 7 قیمت شارژر اصلی ایفون 7 خرید آداپتور اصلی آیفون ۷

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

دلتا کاملاً واضح است و من به طور کلی تحت تأثیر قرار گرفتن اپل در بهبود این دوربین فوق عریض قرار گرفته ام ، هرچند در حال حاضر واضح است که ما به مرزهای بالای سنسور 12 مگاپیکسلی در این اندازه می رسیم. به یک لنز با چنین POV وسیع.

ISP جدید همچنین عکاسی در حالت شب را در اینجا بهبود می بخشد – و با کمی محدودیت خام بیشتر برای کار با توجه به دیافراگم وسیع تر ، عکس های حالت شب شما حتی بیشتر ظاهر شیرینی مانند را از دست می دهند و احساس عمیق تر و ارگانیک تری به دست می آورند.

عکس ها و فیلم های ماکرو

یکی دیگر از قابلیت های جدید عکاسی که توسط iPhone 13 Pro ارائه شده است ، حالت ماکرو بسیار چشمگیر است که می تواند تا نزدیک 2 سانتی متر عکاسی کند. با توجه به اینکه در یک لنز فوق عریض روی تلفن هوشمند اجرا می شود ، واقعاً بسیار خوب انجام شده است.

من توانستم عکسهای بسیار دقیق و جزئیات بسیار بسیار نزدیک را ثبت کنم. ما در حال صحبت کردن “بافت سطح اجسام” نزدیک هستیم. “گرده آویزان از سینه زنبور عسل” نزدیک؛ شبنم … خوب شما ایده را می گیرید. این نزدیک است ، و این ابزار خوبی است که بدون نیاز به پیوست کلان با خود داشته باشید.

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

من وضوح و وضوح تصاویر ماکروی را که گرفته بودم در ناحیه خشن 40٪ که مرکز ناحیه ضبط را تشکیل می داد ، عالی می دانستم. با توجه به این که حالت ماکرو روی فوق عریض قرار دارد ، مقدار قابل توجهی انحراف طنز در اطراف لبه های تصویر وجود دارد. اساساً ، عدسی آنقدر خمیده است که در لبه های یک عنصر مافوق کدر مبهم می شوید. این فقط در فواصل بسیار نزدیک و حداقل محدوده کانونی واقعاً قابل مشاهده است . اگر چند سانتیمتر دورتر باشید متوجه می شوید و احتمالاً آن را بریده یا با آن زندگی می کنید. اگر دورتر از یک “ماکرو متوسط” در 10 سانتی متر یا هر چیز دیگری استفاده می کنید ، به احتمال زیاد زیاد متوجه آن نخواهید شد.

بیشتر بخوانید  آیفون 14 با صفحه نمایش ProMotion

این یک عامل جداگانه از زمینه بسیار باریک فوکوس است که با همه لنزهای ماکرو کاملاً استاندارد است. اساساً شما باید در حداکثر ماکرو دقیق باشید ، اما این چیز جدیدی نیست.

با توجه به وسعت دیزنی لند ، من مجبور بودم به طور فعال به دنبال راه هایی برای استفاده از کلان بگردم ، هرچند تصور می کردم که این روش به شیوه های بیشتری در مکانهای دیگر مفید باشد. اما من هنوز عکس های زیبایی از بافت داخل بطری های Radiator Springs و برخی قارچ های مصنوعی در Galaxy’s Edge دریافت کردم.

ویدئوی ماکرو به طور مشابه سرگرم کننده است اما برای استفاده واقعی از دستهای بسیار ثابت و یا سه پایه نیاز است که کوچکترین حرکت دست شما باعث می شود دوربین متناسب با ناحیه کانونی فاصله زیادی را حرکت دهد. اساساً ، دست های کوچک حرکت می کنند ، دوربین بزرگ در این حالت حرکت می کند. اما این یک ابزار فوق العاده سرگرم کننده است که به زرادخانه خود بیفزایید و من با آن در حین تعقیب اشکالات اطراف برخی از گلبرگهای گل در باغ هتل گرند کالیفرنیا لذت بردم.

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

به عنوان راهی برای حرکت از مقیاس جهانی تا جزئیات خوب ، راهی عالی برای ترکیب عکس های شما است.

یکی از ویژگی های جالب دوربین فوق عریض که ماکرو را در iPhone 13 Pro قرار می دهد این است که با حرکت به محدوده کلان ، یک تغییر محسوس بین دوربین های عریض و فوق عریض وجود دارد. این به عنوان یک تغییر تصویر سریع تغییر می کند که در آن می توانید یک دوربین را ببینید که خاموش می شود و دیگری روشن می شود-چیزی که تقریباً در سایر سناریوها هرگز آشکار نبود ، حتی اگر دوربین ها همیشه بسته به شرایط نوری و تماس های قضاوت تصویر تغییر کنند. ساخته شده توسط پشته دوربین آیفون.

کاربران معمولاً هرگز به این موضوع توجه نمی کنند ، اما با توجه به اینکه در حال حاضر یک دوربین ماکرو رسمی در دسترس است که هنگام نزدیک شدن به یک شیء در حالی که 1x هستید ، آن را به حالت .5x برمی گرداند تا به شما اجازه عکسبرداری بدهد. فوق العاده نزدیک به هر حال ، این همه خوب است ، اما اگر در حال حرکت به داخل و خارج از محدوده هستید و دوربینها هنگام ورود و خروج از “فاصله ماکرو” (حدود 10-15 سانتی متر) به طور مداوم تغییر می کنند ، ممکن است کمی تکان بخورد.

هنگامی که من در مورد این رفتار تعویض دوربین س quال کردم ، اپل گفت “پاییز امسال یک تنظیم جدید در به روزرسانی نرم افزار اضافه می شود تا سوئیچینگ خودکار دوربین هنگام عکاسی در فواصل نزدیک برای عکاسی و فیلمبرداری کلان خاموش شود.”

این امر می تواند این مشکل نسبتاً کوچک را برای افرادی که می خواهند به طور خاص در محدوده کلان کار کنند ، حل کند.

سبک های عکاسی و HDR هوشمند 4

یکی از تنش های مداوم با رویکرد اپل در زمینه عکاسی محاسباتی ، تمایل کلی آن به سمت محافظه کار در مورد تصاویر بسیار پردازش شده است. به زبان ساده ، اپل دوست دارد تصاویر خود “طبیعی” به نظر برسند ، جایی که سایر سیستم های مشابه از رقبای خود مانند گوگل یا سامسونگ برای متمایز ساختن و ایجاد تصاویر “باکیفیت” و گاهی اوقات به طور کلی روشن تر ، گزینه های متفاوتی را انتخاب کرده اند.

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

باتری 6s plus قیمت کابل شارژر اصلی ایفون 6s plus شارژر ایفون 6s plus خرید آداپتور اصلی آیفون 6s plus

 

هنگامی که اپل دو سال پیش اپلیکیشن Night Mode را معرفی کرد ، برخی از این رویکردها را مقایسه کردم .

ایده کلی حتی با عرضه جدید اپل در سال جاری تغییر چندانی نکرده است. آنها هنوز به دنبال طبیعت به عنوان یک اصل راهنما هستند. اما اکنون آنها سبک های عکاسی را معرفی کرده اند تا به شما این امکان را بدهند که دو کنترل را که به آنها Tone و Warmth می گویند ، فعال کنید. اینها اساساً ارتعاش و دمای رنگ هستند (اما فقط به طور کلی). شما می توانید از بین پنج ایستگاه از پیش تنظیم شده بدون تنظیمات انتخاب کنید یا می توانید دو تنظیم را در هر یک از پیش تنظیمات در مقیاس -100 تا +100 تنظیم کنید.

من تصور می کنم که افراد طولانی مدت با اینها بازی خواهند کرد و توصیه هایی در مورد چگونگی به دست آوردن ظاهر خاص ارائه می شود. مورد علاقه عمومی من از این موارد پر جنب و جوش است زیرا من سایه های باز و موسیقی پاپ را دوست دارم. اگرچه من تصور می کنم که بسیاری از افراد به سمت کنتراست غنی متمایل می شوند زیرا کنتراست بیشتر به طور کلی برای چشم انسان خوشایندتر است.

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

در این عکس برخی از شتاب دهنده های هم اندازه کودک ، می توانید تأثیرات روی سایه ها و زنگ های میانی و همچنین دمای کلی رنگ را مشاهده کنید. من به جای اینکه یک فیلتر موقعیتی باشم ، این را به عنوان یک ویژگی عمیق “تنظیم دوربین” در نظر می گیرم ، درست مانند انتخاب نوع فیلمی که می خواهید در یک دوربین فیلمبرداری کنید. برای تضاد بیشتر شما ممکن است یک Kodak Ektachrome را انتخاب کنید ، برای رنگهای سردتر تا خنثی شاید یک فوجی ، برای رنگهای گرم پوست شاید یک Kodak Portra و برای افزایش رنگ شاید یک Ultramax.

این تنظیم به شما این امکان را می دهد که دوربین خود را طوری تنظیم کنید که می خواهید رنگ به شیوه ای مشابه بنشیند. هنگامی که camera.app را می بندید ، تنظیمات حفظ می شود. به این ترتیب وقتی آن را باز می کنید ، تنظیم می شود که همانطور که می خواهید عکس بگیرد. این امر در مورد اکثریت قریب به اتفاق تنظیمات دوربین تحت iOS 15 صدق می کند ، که کیفیت زندگی مطلوبی نسبت به روزهای گذشته است که هر بار که دوربین iPhone باز می شود خود را تنظیم می کند.

شایان ذکر است که این تنظیمات رنگی در تصویر “تعبیه شده است” ، به این معنی که بعداً مانند سناریوهای نورپردازی حالت عمودی قابل تنظیم نیستند. آنها همچنین در طول RAW فعال نیستند – که منطقی است.

Smart HDR 4 نیز در اینجا شایسته ذکر است زیرا در حال حاضر بخش بیشتری از تقسیم بندی هوشمند را بر اساس موضوعات موجود در کادر انجام می دهد. به عنوان مثال ، در شرایطی که گروهی از افراد دارای نور پس زمینه هستند ، ISP جدید قرار است هر یک از این موضوعات را جداگانه جدا کرده و مشخصات رنگ ، نوردهی ، تعادل رنگ سفید و سایر تنظیمات را در زمان واقعی اعمال کند. این امر باعث بهبود چشمگیر سناریوهای تاریک به روشن مانند عکسبرداری از پنجره ها و تیراندازی به زیر نور خورشید می شود.

بیشتر بخوانید  ویژگی های از دست رفته آیفون 13

امسال انتظار بهبود چشمگیری از دوربین سلفی را ندارم. این تقریباً عادی است اگرچه می توانید از حالت سینمایی در آن استفاده کنید ، اما اگر در حالت های سلفی مفید نباشد ، سرگرم کننده است.

حالت سینمایی

این یک حالت آزمایشی است که به صورت زنده برای عموم ارسال شده است. این بهترین راه برای ایجاد صحنه برای افرادی است که به دنبال غواصی در آن هستند. برخلاف بازاریابی عمومی اپل ، این هنوز جایگزین هیچگونه تمرکز واقعی روی دوربین فیلمبرداری نمی شود ، اما مجموعه ای عظیم را برای فیلمسازان تازه کار و کاربران عادی باز می کند که قبلاً در پشت درهای زیادی از دوربین قفل شده بودند. ، لنزها و تجهیزات.

حالت سینمایی از اطلاعات عمق دوربین ، شتاب سنج و سایر سیگنالها برای ایجاد ویدئویی استفاده می کند که بوکه (تار) مصنوعی را تزریق می کند و سوژه ها را در کادر ردیابی می کند تا بسته به آنچه فکر می کنید شما می خواهید ، فوکوس بین آنها را به طور هوشمند “جمع” کند. همچنین برخی از ویژگی های ردیابی فوکوس چشمگیر وجود دارد که به شما امکان می دهد روی موضوعی قفل شده و آنها را در “عکس ردیابی” دنبال کنید که می تواند تمرکز آنها را از طریق موانع مانند ازدحام جمعیت ، نرده ها و آب حفظ کند. من همه این ویژگیهای عمیق را که ردیابی را انجام می داد ، در آزمایش اولیه ام بسیار چشمگیر دیدم ، اما اغلب با ماسک بندی تقسیم بندی که در تعیین مرزهای واضح و واضح در اطراف سوژه ها برای جدا کردن آنها از پس زمینه تلاش می کرد ، کمی ناامید می شد.

این ویژگی روی 1080p/30fps قفل شده است ، که در مورد استفاده مورد نظر آن چیزهای زیادی می گوید. این برای عکس های خانوادگی ارائه شده روی دستگاه ، پخش شده در تلویزیون یا ارسال شده در وب است. من تصور می کنم که این در واقع با گروه فیلمسازان TikTok که با ابزارهای جدید داستان گویی با تمرکز انتخابی کارهای جالبی انجام می دهند ، بسیار مورد توجه قرار گیرد.

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

من با بچه هایم در حال قدم زدن در میان جمعیت و سوار شدن بر چرخ و فلک هایی که واقعاً تکان دهنده خوب بود ، چند تیراندازی آزمایشی انجام دادم. این فیلم واقعاً کیفیت فیلمسازی و رویایی را به ویدئویی ارائه می دهد که قبلاً فقط با تنظیم فوکوس سریع و مداوم بر روی فیلمبرداری SLR با لنز متمرکز دستی می توانستم به آن دست پیدا کنم.

من فکر می کنم این کلید اصلی درک حالت سینمایی است. علیرغم بازاریابی ، این حالت برای باز کردن امکانات خلاقانه جدید برای اکثر قریب به اتفاق کاربران آیفون که نمی دانند چگونه فاصله های کانونی را تنظیم کنند ، زانوها را خم کرده تا تثبیت شود و راه خود را در این نوع ردیابی متمرکز کنند. ضربات این واقعا یک سطل بزرگ را باز می کند که قبلاً غیرقابل دسترسی بود. و در بسیاری از موارد من فکر می کنم کسانی که مایل به آزمایش و مقابله با خطاهای کوتاه مدت آن هستند ، با عکسهای بسیار زیبا پاداش خواهند داد تا به ویجت خاطرات آیفون خود بیفزایند.

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

باتری ایفون 4 کابل آیفون 4 شارژر آیفون 4 اصلی قیمت اداپتور ایفون 4

 

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

اواخر این هفته در مورد این ویژگی بیشتر خواهم نوشت ، پس با ما همراه باشید. در حال حاضر ، آنچه شما باید بدانید این است که یک فرد معمولی می تواند این را در نور روشن بیان کند و نتایج بسیار سرگرم کننده و چشمگیری به دست آورد ، اما هنوز یک ابزار حرفه ای جدی نیست. و حتی اگر تمرکز خود را بر روی یک موضوع خاص از دست داده اید ، می توانید آن را در پست با یک ضربه سریع روی دکمه ویرایش و ضربه زدن روی یک سوژه تنظیم کنید – به شرطی که در محدوده کانونی لنز باشد.

به عنوان یک ابزار فیلمسازی برای نسل اسلحه ، این یک مفهوم بسیار قانع کننده است. واقعیت این است که به مردم اجازه می دهد زمان کمتری و انرژی فنی کمتری را صرف مکانیک فیلمسازی کنند و زمان بیشتری را در قسمت قصه گویی صرف کنند. فیلمسازی همیشه هنری است که با تکنولوژی آمیخته شده است – و یکی از نمونه های واقعی ایده آل است که هنرمندان همیشه اولین کسانی هستند که تکنولوژی جدید را به کار گرفته و آن را به محدوده اولیه خود می رسانند.

توضیح آن بسیار دشوار است زیرا فکر می کنم اکثر ما این روزها به زبان فیلم عادت کرده ایم ، اما داشتن این ابزارها در زرادخانه شما گامی بزرگ در جهت ظاهر و احساس ویدئوهای خانگی همه در چند سال آینده است.

همانطور که حالت عمودی اپل در شش سال گذشته به طور چشمگیری بهبود یافته است ، من انتظار دارم که حالت سینمایی همچنان در حال رشد و بهبود باشد. عملکرد نسبتاً نادرست در نور کم و زوم قفل شده در لیست من بالا هستند تا در سال آینده شاهد برآمدگی ها و بهبود بخش بندی باشیم. این یک ویژگی فنی قابل توجه است که اپل قادر است این نوع برش و تنظیم را نه تنها در پیش نمایش زمان واقعی بلکه در حالتهای ویرایش پس از عکاسی نیز ارائه دهد و من مشتاقانه منتظر پیشرفت آن هستم.

ارزیابی

این یک به روز رسانی عالی است که تجربه کاربر را از هر نظر ، حتی در طول یک روز تفریحی شدید دیزنی لند ، بهبود می بخشد. بهبود روشنایی و تازه سازی صفحه به معنای مسیریابی آسان تر سیستم های پارک و دید بهتر در نور روز برای مسیرها و زمان انتظار و بیشتر است. دوربین های بهتر به این معنی است که در شرایط تاریک به نور مانند انتظار در صف یا عکاسی از زیر برجستگی ها عکس های بهتری می گیرید. تله فوتوی جدید جدید به شما امکان می دهد از اعضای بازیگر که اغلب در فاصله های زیاد از جمعیت جدا شده اند عکس های نزدیک بگیرید ، که بسیار جالب است-و به عنوان یک پاداش به عنوان یک لنز عمودی واقعاً دوست داشتنی عمل می کند حتی اگر در حالت عمودی نباشید.

به طور کلی این یکی از بهترین تجربیاتی بود که من در تست تلفن در پارک ها تجربه کردم ، با مجموعه ای مداوم از لحظات “عجب” با دوربین ها که به نوعی باعث شد که من سوگیری تأیید خود را زیر سوال ببرم. در نهایت عکس های زیادی مانند زاویه دید حالت شب و عکس های تله فوتویی که در بالا به اشتراک گذاشتم به پایان رساند و من را بسیار تحت تأثیر قرار داد و در نهایت با انجام آزمایشات کور از افراد دیگر در مورد این دو تصویر نظر خود را بررسی کردم. هر بار که این کار را انجام دادم ، برنده واضح iPhone 13 بود – این واقعا یک پیشرفت واضح در ایجاد تصویر در همه زمینه است.

بقیه بسته نیز در اینجا بسیار خوب ظاهر شده است ، با افزایش عملکرد عظیم در A15 Bionic ، نه تنها هیچ تاثیری بر عمر باتری ندارد ، بلکه یک ساعت دیگر برای راه اندازی مناسب است. نمودار عملکرد بالا ممکن است فاکتور واو را نشان دهد ، اما عملکردی که بر اساس مصرف انرژی تراشه در طول یک روز نشان داده می شود ، چیزی است که همچنان چشمگیرترین موفقیت تیم های تراشه اپل است.

آیفون های 13 امسال یک حوزه چشمگیر هستند ، که دارای کیفیت قابل توجهی از کیفیت تصویر ، عمر باتری و در حال حاضر خوشبختانه بهبود صفحه نمایش است که باید در 12 ماه آینده به خوبی به اپل خدمت کند.

اعتبار تصویر: متیو پانزارینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *