تماس
به آی باتری iBattery، تنها مرجع تخصصی خرید باتری و شارژر آیفون خوش آمدید.

وبلاگ آی باتری

اخبار باتری آیفون

آیفون 14 با صفحه نمایش ProMotion

انتظار می رود اپل سری آیفون 14 را در ماه سپتامبر یا حوالی آن معرفی کند و اکنون گزارش جدید نشان می دهد که تنها بالاترین رده مدل های آیفون 14 دارای فناوری صفحه نمایش ProMotion اپل خواهد بود.

مشخصات باتری آیفون ایکس آر شارژر آیفون ایکس آر آداپتور آیفون ایکس آر قیمت کابل آیفون ایکس آر

به گفته تحلیلگر صفحه نمایش، راس یانگ، از آنجایی که BOE ظرفیت LTPO کافی را ندارد و هنوز هیچ پنل LTPO را ارسال نکرده است، معرفی فناوری نمایشگر در این زمان برای اپل بسیار خطرناک است. اپل اینسایدر گزارش می دهد که در عوض، ممکن است در سال 2023 وارد بازار شود.

اپل اولین بار در سپتامبر 2021 ProMotion را روی آیفون با آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس معرفی کرد. ProMotion به صفحه نمایش اجازه می دهد تا به طور خودکار با فرکانس 120 هرتز برای نمایش روان تر محتوا و اسکرول کردن، به روز شود.

بیشتر بخوانید  آیفون 14 شاید زیباترین آیفون سال های اخیر باشد

انتظار می رود اپل امسال چهار مدل آیفون 14 شامل دو مدل استاندارد 6.1 و 6.7 اینچی و دو مدل پرو 6.1 و 6.7 اینچی را عرضه کند.

مدل های Pro با ارتقاء دوربین بزرگ عرضه می شوند.

مشخصات باتری آیفون ۱۳ مینی شارژر آیفون ۱۳ مینی آداپتور آیفون ۱۳ مینی قیمت کابل آیفون ۱۳ مینی

آیفون‌های پرو فعلی با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عرضه می‌شوند. با این حال، مدل های آیفون 14 پرو دارای دوربین 48 مگاپیکسلی خواهند بود.

انتظار می رود یک دوربین اصلی 48 میلیون پیکسلی به سری آیفون 14 پرو (نام آزمایشی) که اپل در سال جاری عرضه خواهد کرد، معرفی شود و در سال 2022 سهم 12 میلیون پیکسلی را به 15 درصد کاهش دهد.

به تازگی، مینگ چی کو، تحلیلگر اپل همچنین ادعا کرد که آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس 2022 به یک سوراخ سوراخ برای دوربین تغییر خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
نوار کناری