آموزش, اخبار باتری آیفون, گوشی اپل iPhone 13

بررسی آیفون ۱۳ + همه چیز در مورد iPhone 13

آیفون 13

حکم ما

آیفون ۱۳ تغییری در سری گوشی های هوشمند اپل ایجاد نمی کند ، اما یک تکرار مهم است که عمر باتری بهتر ، پردازنده بهتر و تنظیمات دوربین ارتقا یافته را نسبت به آیفون های قبلی ارائه می دهد. اگر به دنبال یک تلفن هوشمند سریع و توانمند هستید و به ویژگی های اضافی مدل گرانتر Pro احتیاج ندارید ، این یک انتخاب برتر است.

برای

  • عمر باتری قوی
  • طراحی عالی
  • داخلی قدرتمند

در برابر

  • حداقل تغییرات طراحی
  • بدون صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز
  • در پشت فاقد سپر سرامیکی

بررسی دو دقیقه ای

آیفون ۱۳ تعداد زیادی ویژگی جدید با خود به همراه ندارد ، اما در آیفون ۱۲ در چندین زمینه-عمدتا عمر باتری ، قدرت ، صفحه نمایش و دوربین ها-پیشرفت می کند تا این یکی از چشمگیرترین گوشی های همه جانبه باشد. ما از اپل دیده ایم

روی کاغذ ، به سختی می توانید دلیلی پیدا کنید که چرا اپل این تلفن را آیفون ۱۲ اس خطاب نکرده است. طراحی آن تا حد زیادی یکسان است ، مشخصات ظاهری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و ویژگی های جدید چندانی برای سرفصل ها وجود ندارد

با این حال ، همه چیز در iPhone 13 بسیار بهتر از قبل است – و برخی از عناصر به طور قابل توجهی بهتر هستند.

ویژگی بارز آیفون ۱۳ عمر باتری آن است. پیش از این ، آیفون ها مترادف با عمر باتری قوی نبودند ، اما در طول هر روز آزمایش ما به سختی فشار می آوردیم تا آیفون ۱۳ را از کار بیاندازیم.

اپل در مورد عمر باتری بالاخره آن را خراب کرد و در حال حاضر بسیار بهتر از نسخه های قبلی آیفون است.

چیپست جدید A15 Bionic آیفون ۱۳ در عین حال فوق العاده قدرتمند است و با ۴ گیگابایت رم همراه است و می تواند چندین برنامه و وظایف را به سرعت و کارآمد اجرا کند.

دوربین دوگانه جدید برای آیفون ۱۳ وضوح تصاویر را بهبود می بخشد ، در حالی که معرفی فناوری تثبیت کننده نوری تصویر Sensor Shift (OIS) این شرکت ، که قبلاً فقط در گوشی های Pro Max اپل در دسترس بود ، برای کسانی که می خواهند بدون سرعت عکس برداری کنند یک معامله بزرگ است. سوژه خود را در تاری محو می کنند.

آیفون 13

(اعتبار تصویر: TechRadar)

حتی صفحه نمایش آیفون ۱۳ بسیار بهتر از چیزی است که در آیفون های “استاندارد” قبلی دیده بودیم ، و اگر از iPhone XS یا قدیمی تر ارتقا می دهید این یک مشکل بزرگ است. فناوری OLED در اینجا تصویری روشن تر از همیشه را امکان پذیر می کند و کیفیت تصویر فوق العاده است.

با این حال ، یک ناامیدی این است که اپل نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را در iPhone 13 در نظر نگرفته است ، بنابراین شما به اندازه iPhone 13 Pro یا iPhone 13 Pro Max تجربه ساده ای نخواهید داشت .

مثل همیشه ، آیفون جدید اپل برای شما هزینه خواهد داشت ، قیمت آیفون ۱۳ از ۷۹۹ دلار / ۷۷۹ پوند / ۱۳۴۹ دلار استرالیا شروع می شود-هرچند امسال به جای ۶۴ گیگابایت آیفون ۱۲ مدل پایه ، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای شما به ارمغان می آورد .

در حالی که در نگاه اول آیفون ۱۳ ممکن است برای اپل یک جهش بزرگ به نظر نرسد ، بهبود عمر باتری ، عملکرد ، صفحه نمایش و دوربین همگی به عنوان یک ارتقاء ارزشمند برای کسانی که از iPhone قدیمی تر آمده اند یا به دنبال ساخت آن هستند به نظر می رسد. تغییر از اندروید

تاریخ عرضه و قیمت آیفون ۱۳

سری آیفون ۱۳ در ۱۴ سپتامبر در مراسم معرفی سالانه این شرکت اعلام شد و پیش سفارشات آن در ۱۷ سپتامبر افتتاح شد. تاریخ عرضه آیفون ۱۳ ۲۴ سپتامبر بود و برخلاف سری آیفون ۱۲ ۲۰۲۰ ، امکان خرید همه گوشی های جدید وجود داشت. در همان روز.

قیمت آیفون ۱۳ از ۷۹۹ دلار / ۷۷۹ پوند / ۱۳۴۹ دلار استرالیا شروع می شود ، که قیمت آن در ایالات متحده و استرالیا برابر با آیفون ۱۲ است و در انگلستان بسیار ارزان تر است. قیمت آیفون ۱۲ در زمان عرضه ۷۹۹ دلار / ۷۹۹ پوند / ۱۳۴۹ دلار استرالیا بود.

آیفون 13

(اعتبار تصویر: TechRadar)

با این قیمت ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت خواهید کرد – اپل مدلهای ۶۴ گیگابایتی خود را امسال و نه زودتر از موعد کاهش داده است. در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر ، قیمت آیفون ۱۳ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۸۹۹ دلار / ۸۷۹ پوند / ۱٫۵۱۹ دلار استرالیا ، در حالی که مدل ۵۱۲ گیگابایتی ۱٫۰۹۹ دلار / ۱٫۰۷۹ پوند / ۱٫۸۶۹ دلار استرالیا هزینه دارد.

آداپتور آیفون ۶ شارژر ایفون ۶ تعویض باتری آیفون 6 کابل شارژر آیفون 6

اگر این قیمت ها کمی بزرگ باشد ، آیفون ۱۳ مینی دارای مشخصات مشابه است اما مبلغی بسیار ناچیز ارزان تر نیست ، از ۶۹۹ دلار شروع می شود / ۶۷۹ پوند / ۱،۱۹۹ دلار استرالیا ، در حالی که به طرف دیگر آیفون ۱۳ پرو دارید. و اگر به دنبال مشخصات بالاتر و در مورد گوشی دوم ، صفحه نمایش بزرگتر هستید ، و iPhone 13 Pro Max.

طرح

اگر شما صاحب آیفون ۱۲ هستید ، بعید است تفاوت بزرگی بین آن گوشی و آیفون ۱۳ مشاهده کنید. اما اگر شما دارای iPhone قدیمی یا دستگاه Android هستید ، مطمئناً تفاوت هایی را مشاهده خواهید کرد.

آیفون جدید دارای طراحی لبه تخت است که با طیف وسیعی از آیفون ۱۲ عرضه شد. این بدان معناست که طراحی لمسی زاویه دارتر از پایان دور تکرارهای قبلی است ، اما استفاده از یک دست برای تلفن راحت است.

قسمت جلویی و پشتی گوشی شیشه ای است ، اما تنها پنل جلویی آن دارای فناوری سپر سرامیکی ثبت شده اپل است که در iPhone 12 سال گذشته معرفی شد. اپل می گوید این مقاومت چهار برابر شیشه در iPhone های قدیمی تر است ، اما ما هنوز توصیه نمی کنیم که این ادعا را آزمایش کنیم.

تصویر ۲ از ۷

آیفون 13

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

آیفون 13

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

آیفون 13

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

آیفون 13

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

آیفون 13

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

آیفون 13

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

آیفون 13

(اعتبار تصویر: TechRadar) 
قیمت باتری گوشی آیفون 5 خرید شارژر آیفون 5 اداپتور ایفون 5 قیمت کابل آیفون 5
بیشتر بخوانید  چگونه بفهمیم باتری آیفون شما چند چرخه شارژ دارد و چند بار باقی مانده است

ما هنوز این گوشی را رها نکرده ایم ، اما اینکه بدانیم فناوری سرامیک شیلد به عنوان یک شبکه ایمنی در آنجا وجود دارد ، آرامش بخش است – اگرچه اگر در قسمت پشت گوشی نیز وجود داشته باشد ، احساس آرامش بیشتری می کنیم.

از نظر دوام ، سری آیفون ۱۳ دارای IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است ، به این معنی که می تواند تا ۶ دقیقه در آب به مدت ۳۰ دقیقه زنده بماند. انتظار نداشته باشید که این گوشی کاملاً ضد آب باشد ، اما از حرکت عجیب و غریب جان سالم به در می برد.

در لبه سمت چپ گوشی کلید سکوت ، دکمه های تنظیم صدا و سینی سیم کارت قرار دارد. لبه سمت راست فقط دکمه روشن / خاموش را میزبانی می کند ، بنابراین به راحتی می توانید با انگشت شست یا انگشت خود را هنگام بیدار کردن گوشی پیدا کنید.

در لبه پایینی بلندگوها و کانکتور پورت Lightning برای شارژ و انتقال داده ها قرار دارد.

ما متوجه شدیم که استفاده از آیفون ۱۳ با یک دست آسان است-ابعاد آن ۱۴۶٫۷ ۷۱ ۷۱٫۵ ۷٫ ۷٫۷ میلی متر است-اگرچه اگر واقعاً دستگاهی یک دست می خواهید یا دستهای کوچکتری دارید ، آیفون ۱۳ مینی می تواند انتخاب بهتری باشد.

وزن آیفون ۱۳ بیشتر از آیفون ۱۲ است ، ۱۷۴ گرم در مقایسه با ۱۶۴ گرم ، اما این چیزی نیست که در استفاده روزمره به آن توجه کنید ، و تقریباً برای یک گوشی از این نوع عادی است.

قسمت پشتی آیفون ۱۳ ساده است ، اما پیچیده به نظر می رسد ، لوگوی اپل در مرکز قرار گرفته و ماژول دوربین در بالا سمت چپ قرار دارد. یک تغییر جزئی در این سال این است که این شرکت ترجیح داده لنزهای اصلی را در آرایه دوربین به صورت مورب و نه عمودی مانند آیفون های قبلی قرار دهد.

مجموعه ای از گوشی های آیفون 13 در رنگ های مختلف.

هر رنگ برای آیفون ۱۳ (اعتبار تصویر: اپل)

پنج گزینه رنگ برای iPhone 13 وجود دارد: آبی ، نیمه شب ، ستاره ای (رنگ کرم) ، قرمز محصول و صورتی – سایه ای که در این بررسی مشاهده می کنید.

این سایه ها نسبتاً خاموش هستند ، و اگر طرفدار هیچکدام از آنها نیستید ، ممکن است بخواهید به کار خود ادامه دهید و ببینید آیا اپل رنگهای بیشتری را بعداً معرفی می کند یا خیر – این شرکت شش ماه پس از اولین گوشی ، iPhone 12 بنفش را معرفی کرد. راه اندازی شد.

اگر صاحب آیفون ۱۲ هستید ، باید توجه داشته باشید که قاب های آن گوشی با مدل جدید مناسب نیست.

نمایش دادن

صفحه نمایش آیفون ۱۳ ۶٫۱ اینچ ، با رزولوشن ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ است. این یک صفحه نمایش Super Retina XDR OLED ساخت اپل است و تصویری واضح و روشن ایجاد می کند – روشنایی در iPhone 13 بهبود یافته است ، و می تواند خود را در برابر سایر تلفن های هوشمند در زیر نور مستقیم خورشید نگه دارد.

آیفون 13

(اعتبار تصویر: TechRadar)

این رزولوشن برابر با ۴۶۰ پیکسل در هر اینچ است ، که بهترین چیزی نیست که در بازار دیده ایم اما برای استفاده روزمره کاملاً مناسب است – ما دریافتیم که ما هرگز نیازی به وضوح بالاتر نداریم ، حتی هنگام تماشای فیلم یا بازی.

حاشیه های باریکی در اطراف صفحه نمایش گوشی وجود دارد و برخی از صفحه نمایش نیز با بریدگی در بالای آن گرفته شده است. بله ، هنوز یک بریدگی در آیفون ۱۳ وجود دارد ، اما ۲۰ درصد کوچکتر از بریدگی در آیفون ۱۲ است ، و املاک صفحه نمایش بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

تصویر ۱ از ۲

آیفون 13

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

آیفون 13

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

آیفون 13

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

آیفون 13

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

 

این یک تغییر بزرگ نیست ، اما وقتی گوشی را با iPhone 12 مقایسه می کنید ، قابل توجه است.

نکته قابل توجه در اینجا این است که صفحه نمایش آیفون ۱۳ نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز جدیدی را که اپل در آیفون ۱۳ پرو و ​​۱۳ پرو مکس معرفی کرده است دریافت نمی کند – نمایشگرهای آن گوشی ها دو برابر سریعتر از یک صفحه نمایش استاندارد ۶۰ هرتز برای تجربه ای روانتر به روز می شوند. هنگام پیمایش صفحات وب یا بازی کردن.

اگر قبلاً این فناوری را تجربه کرده اید – اکنون در بسیاری از گوشی های اندرویدی متداول است – در اینجا متوجه تفاوت خواهید شد ، اگرچه این ویژگی به جای داشتن آن ضروری است.

دوربین

تصویر ۱ از ۲

آیفون 13

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

آیفون 13

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

آیفون 13

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

آیفون 13

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

 

با توجه به مشخصات اصلی ، تنظیمات دوربین آیفون ۱۳ تفاوت چندانی با آرایه مدل سال گذشته ندارد ، اما در اینجا پیشرفت های ارزشمندی را مشاهده می کنید ، با تغییراتی در خود دوربین ها و همچنین انواع به روز رسانی نرم افزار.

شما دو دوربین در پشت دارید: یک دوربین عریض ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.6 و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم af/2.4 و یک میدان دید ۱۲۰ درجه. هیچ عکسبرداری تلفنی در اینجا وجود ندارد-شما به زوم دیجیتال متکی هستید ، بنابراین این گوشی بهترین گزینه برای گرفتن عکس از راه دور نخواهد بود.

وقتی از راه دور عکس نمی گیرید ، این یک تجربه فوق العاده و همه کاره است. دوربین اصلی از پیکسل های ۱٫۷ میکرومتر (در iPhone 1.4 میکرومتر) استفاده می کند که تفاوت قابل توجهی در کیفیت تصویر در اینجا ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید  تشخیص اصل بودن باتری آیفون 7 و 7 پلاس

شما همچنین از فناوری OIS Sensor Shift اپل استفاده می کنید که در iPhone 12 Pro Max سال گذشته معرفی شد و بهترین تثبیت کننده تصویر را که در iPhone مشاهده کرده اید ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد که حتی در مواقعی که می توانید عکس های واضح بگیرید. گوشی را کاملا ثابت نگه دارید

در تصاویر گرفته شده در اکثر سناریوها نویز کمتری نسبت به عکس های قابل مقایسه با آیفون ۱۲ وجود دارد ، و موارد کمی وجود داشت که در آن دوربین عملکردی در حد مطلوب ما نداشته باشد-این یک تجربه عکاسی عالی است.

زاویه دید ۱۲۰ درجه دوربین فوق عریض زمانی مفید است که بخواهید بیشتر از موضوع یا صحنه خود استفاده کنید ، اما ما بیشتر متوجه دوربین اصلی شده ایم.

بزرگنمایی دیجیتال تا ۵ برابر وجود دارد ، اما نتایج آن چندان چشمگیر نیست و خواهید دید که بسیاری از تلفن های هوشمند دیگر در این زمینه از توانایی بیشتری برخوردارند ، اگرچه به هیچ وجه یک ویژگی ضروری نیست.

یکی دیگر از ویژگی های جدید در اینجا سبک های عکاسی است که می توانید از طریق برنامه دوربین به آن دسترسی پیدا کنید. اینها به شما امکان می دهد ظاهر سفارشی را روی تصاویر خود مانند کنتراست غنی ، پر جنب و جوش ، گرم و سرد استفاده کنید.

تصویر ۱ از ۵

نمونه دوربین آیفون 13

 

این سبک عکاسی کنتراست غنی نامیده می شود (اعتبار تصویر: TechRadar)
این سبک عکاسی پر جنب و جوش نامیده می شود (اعتبار تصویر: TechRadar)

نمونه های دوربین از آیفون 13 نشان می دهد که دوربین قادر به انجام چه کاری است

 

این سبک عکاسی گرم نامیده می شود (اعتبار تصویر: TechRadar)

نمونه های دوربین از آیفون 13 نشان می دهد که دوربین قادر به انجام چه کاری است

 

این سبک عکاسی سرد نامیده می شود (اعتبار تصویر: TechRadar)

 

اگر سبک خاصی از عکاسی دارید ، اینها مفید هستند و ایده این است که برخلاف یک فیلتر ساده ، به تلفن اجازه می دهد تنظیماتی را در عناصر مختلف تصویر اعمال کند. ما متوجه نشدیم که این امر تفاوت زیادی در عکاسی ما ایجاد کرده است ، اما این ابزار دیگری در زرادخانه عکاسی شما است.

در جلوی گوشی یک دوربین عریض ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2 قرار دارد که به نظر ما برای عکس های سلفی و تماس های ویدیویی به خوبی کار می کند. دوربین های جلویی در آیفون ها مدتی است که چشمگیر بوده اند و اگرچه هیچ پیشرفت بزرگی در اینجا وجود ندارد ، اما از نتایج به دست آمده خوشحال خواهید شد.

تصویر ۱ از ۲

نمونه دوربین آیفون 13

 

حالت عمودی در iPhone 13 (اعتبار تصویر: TechRadar)

نمونه دوربین آیفون 13

 

جلوه Stage Light بر روی آیفون ۱۳ (اعتبار تصویر: TechRadar)

نمونه دوربین آیفون 13

 

حالت عمودی در iPhone 13 (اعتبار تصویر: TechRadar)

نمونه دوربین آیفون 13

 

جلوه Stage Light بر روی آیفون ۱۳ (اعتبار تصویر: TechRadar)
باتری ایفون ۱۱ پرو شارژر آیفون ۱۱ پرو اداپتور ایفون ۱۱ پرو کابل آیفون ۱۱ پرو

می توانید روی iPhone 13 با سرعت ۴K با سرعت ۲۴ ، ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه و همچنین Full HD با سرعت ۳۰ ، ۶۰ ، ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلم بگیرید.

ارتقاء بزرگ ضبط ویدئو معرفی حالت سینمایی است که به شما امکان می دهد با جلوه بوکه در جایی که پس زمینه عکس شما تار است فیلم بگیرید. این جلوه همچنین از چهره هایی که در کادر قرار دارند پیروی می کند ، بنابراین بین سوژه ها تغییر می کند.

ما متوجه شده ایم که این به خوبی کار می کند ، اما کمی به آن عادت می شود و ممکن است لازم باشد چند بار با آن بازی کنید تا بتوانید شوت کامل مطلق را بدست آورید. اگرچه این یک ابزار سرگرم کننده است و اگر دوست دارید با حالت های ویدیویی بازی کنید ، ممکن است از آن لذت ببرید.

نمونه های دوربین

تصویر ۱ از ۱۰

نمونه های دوربین از آیفون 13 نشان می دهد که دوربین قادر به انجام چه کاری است

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

نمونه های دوربین از آیفون 13 نشان می دهد که دوربین قادر به انجام چه کاری است

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

نمونه های دوربین از آیفون 13 نشان می دهد که دوربین قادر به انجام چه کاری است

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

نمونه های دوربین از آیفون 13 نشان می دهد که دوربین قادر به انجام چه کاری است

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

نمونه های دوربین از آیفون 13 نشان می دهد که دوربین قادر به انجام چه کاری است

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

نمونه های دوربین از آیفون 13 نشان می دهد که دوربین قادر به انجام چه کاری است

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

نمونه های دوربین از آیفون 13 نشان می دهد که دوربین قادر به انجام چه کاری است

 

(اعتبار تصویر: TechRadar)

نمونه های دوربین از آیفون 13 نشان می دهد که دوربین قادر به انجام چه کاری است

 

دوربین عریض (اعتبار تصویر: TechRadar)

نمونه های دوربین از آیفون 13 نشان می دهد که دوربین قادر به انجام چه کاری است

 

بزرگنمایی ۲ برابر (اعتبار تصویر: TechRadar)

نمونه های دوربین از آیفون 13 نشان می دهد که دوربین قادر به انجام چه کاری است

 

زوم ۵ برابر (اعتبار تصویر: TechRadar)

 

مشخصات و عملکرد

سری آیفون ۱۳ اپل همه دارای چیپست جدید A15 Bionic این شرکت است ، این آخرین تلاش برای ساخت قوی ترین چیپست تلفن هوشمند روی کره زمین است. اپل می گوید ۵۰٪ CPU سریعتر و ۳۰٪ GPU سریعتر از رقبا دارد.

هر چه صحت و سقم ادعاها وجود داشته باشد ، گوشی جدید اپل به طور غیرقابل انکاری قدرتمند است و در حالی که عملکرد روزمره با آنچه که از iPhone 12 یا Samsung Galaxy S21 Ultra دریافت می کنید تفاوت چشمگیری نخواهد داشت ، این یک گام بزرگ برای کسانی است که استفاده از iPhone 8 یا پایین تر

در حین آزمایش ما متوجه شدیم که آیفون ۱۳ می تواند برنامه ها را در یک لحظه راه اندازی کند و به راحتی قادر به تعویض بین برنامه ها با انتظار محدود برای بارگیری هر یک است.

بازی روی این گوشی نیز نسیمی بود ، عناوین به همان سرعتی که در محصولات دیگر مانند iPad Pro (یکی از قدرتمندترین دستگاه های اپل در سال ۲۰۲۱) مشاهده شد بارگیری می شود. بازی ها در صفحه نمایش OLED فوق العاده به نظر می رسند ، و ارتقاء عملکرد GPU به ویژه قابل توجه است.

آیفون 13

(اعتبار تصویر: TechRadar)

نمرات Geekbench 5 با تست ما با تلفن دارای میانگین نمره چند هسته ای ۴۶۸۸ مطابقت دارد. آیفون ۱۲ در همان آزمایش ۳۸۵۹ امتیاز گرفت ، در حالی که Galaxy S21 سامسونگ ۳۳۶۷ و OnePlus 9 Pro امتیاز ۳۶۳۰ را کسب کردند.

بیشتر بخوانید  تعویض باتری آیفون همه مدل ها + ویدئو و عکس
باتری ایفون ۱۲ پرو شارژر آیفون ۱۲ پرو اداپتور ایفون ۱۲ پرو کابل آیفون ۱۲ پرو

اپل یک گام بزرگ دیگر در این زمینه برداشته است ، اما در معیارهای نتایج قابل توجه است. تجربه روزمره تقریباً یکسان است ، اما در مقایسه با مدلهای قدیمی iPhone بسیار پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

چیپست A15 Bionic با ۴ گیگابایت رم همراه شده است و این مقدار کافی است تا با شیب کامل کار کند. این RAM کمتر از آن چیزی است که در اکثر گوشی های اندرویدی معادل مشاهده می کنید ، اما به نظر نمی رسد که اپل به RAM زیادی برای استفاده بیشتر از A15 Bionic نیاز داشته باشد.

گزینه های ذخیره سازی شما ۱۲۸ گیگابایت ، ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت است و اگر قصد دارید تلفن خود را طی چند سال با رسانه بارگذاری کنید ، توصیه می کنیم از نوع ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت استفاده کنید. حتی با پشتیبانی از iCloud ، ممکن است ۱۲۸ گیگابایت به راحتی پر شود.

اپل حداقل گزینه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی مضحک و ناچیز را که در چند سال گذشته پیشنهاد اصلی آن بود حذف کرده است.

سری آیفون ۱۳ آماده ۵G است و خوب است بدانید که شما از نظر فناوری نسل بعدی تأیید شده اید ، حتی اگر هنوز به آن احتیاج ندارید یا در جایی که هستید در دسترس نیست-به طور فزاینده ای در حال گسترش است ، و iPhone 13 با هر مخابراتی ۵G سازگار خواهد بود.

نرم افزار

آیفون 13

(اعتبار تصویر: TechRadar)

آی فون ۱۳ با سیستم عامل iOS 15 در جعبه عرضه می شود ، بنابراین می توانید از آخرین ویژگی های نرم افزاری این شرکت لذت ببرید.

به روزرسانی های ۲۰۲۱ کوچکتر از تغییرات اساسی است که در iOS 14 مشاهده کردیم ، اما موارد جدید جالب هستند و شامل یک حالت فوکوس جدید است که به راحتی از طریق منوی کشویی فعال می شود.

با ضربه زدن روی برچسب Focus به راحتی به حالت Do Not مزاحم می شوید و همچنین تنظیماتی را که می توانید هنگام کار یا آماده خوابیدن فعال کنید. آیا می خواهید هنگامی که پشت میز کار هستید اعلان های توییتر خود را مسدود کنید؟ این به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید.

سایر ویژگی های جدید جزئی تر هستند ، اما در مجموع اصلاح خوبی از آنچه قبلاً دیده ایم است.

مزیت اصلی آیفون جدید این است که احتمالاً اپل در سالهای آینده از آن با به روز رسانی نرم افزار پشتیبانی می کند. حتی iPhone 6S با iOS 15 سازگار است ، بنابراین اگر اپل به ارائه چنین پشتیبانی نرم افزاری ادامه دهد ، می توانید انتظار داشته باشید که iPhone 13 تا به سال ۲۰۲۷ دریافت به روز رسانی را ادامه دهد.

عمر باتری

گوشی های اپل هرگز به دلیل عمر باتری قوی شناخته نمی شوند و در حالی که آیفون ۱۳ بهترین استقامتی را که تا به حال در گوشی های هوشمند دیده ایم ارائه نمی دهد ، اما پیشرفت آشکاری در آیفون های قبلی است.

ما هنوز نتوانستیم بفهمیم که آیا اپل اندازه سلول های داخل باتری آیفون ۱۳ را افزایش داده است یا خیر ، اما افزایش عمر باتری در اینجا این را نشان می دهد. شایعات قبل از عرضه آیفون ۱۳ نشان می داد که اپل حجم باتری ها را در هر مدل افزایش می دهد.

طبق برآوردهای اپل ، باتری آیفون ۱۳ و باتری آیفون ۱۳ پرو مکس عمر باتری بهتری را در این سری ارائه می دهند. ما متوجه شده ایم که عمر باتری در مقایسه با باتری آیفون ۱۲ و موارد قبل از آن به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

در طول زمان آزمایش ما ، آیفون ۱۳ هر روز با شارژ کافی در مخزن کار می کرد تا حداقل چند ساعت دیگر به کار خود ادامه دهد.

آیفون 13

(اعتبار تصویر: TechRadar)

در یک روز ، ما با اطمینان از روشن بودن صفحه نمایش در تمام طول روز از ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۱ شب از طریق یوتیوب و سایر سرویس ها ، صفحه را به حد مطلق خود رساندیم. ما نتوانستیم تلفن را بکشیم و باتری آن ۲۰ درصد ماند. با روشن بودن کامل صفحه نمایش به مدت هشت ساعت و ۴۸ دقیقه.

همانطور که گفتیم ، این بهترین عمر باتری موجود در تلفن هوشمند نیست – بسیاری از جایگزین های Android می توانند بیشتر دوام بیاورند – اما این یک گام بزرگ برای اپل است و باعث می شود iPhone گزینه قانع کننده تر برای بسیاری از خریداران بالقوه.

باتری ایفون ۱۱ پرو مکس شارژر آیفون ۱۱ پرو مکس اداپتور ایفون ۱۱ پرو مکس کابل آیفون ۱۱ پرو مکس

آیفون ۱۳ با شارژرهای ۲۰ واتی سازگار است ، که به نظر ما شارژ سریع خوبی ارائه می دهد اما بهترین چیزی نیست که دیده ایم. از صفر ، تلفن در ۲۶ دقیقه به ۲۶ درصد و در ۳۰ دقیقه به ۵۱ درصد شارژ می شود.

شارژ بی سیم در اینجا بازگشت می کند و اگر شارژر سازگار داشته باشید ، می توانید شارژ ۱۵ واتی را شارژ کنید. این با سریعترین شارژ بی سیم موجود در بازار فاصله دارد ، اما اگر دوست ندارید تلفن خود را وصل کنید یا باتری کم دارید و با یک شارژر Qi در دست دارید ، استفاده از آن همچنان مفید است.

همانند شارژر آیفون ۱۲ ، با شارژر آیفون ۱۳ در جعبه نیست . در اینجا هدف کاهش ضایعات الکترونیکی است و منطق اپل این است که احتمالاً از شارژر Lightning از یک خرید قبلی آیفون

در غیر این صورت ، می توانید یک شارژر از اپل با قیمت ۱۹ دلار آمریکا خریداری کنید ، در حالی که گزینه های شخص ثالث نیز وجود دارد که می تواند هزینه کمتری داشته باشد. همچنین ممکن است بخواهید شارژر خود را ارتقا دهید تا از حداکثر شارژ ۲۰ واتی که بیشتر شارژرهای قدیمی iPhone قادر به انجام آن نیستند استفاده کنید.

آیا باید آیفون ۱۳ بخریم؟

آیفون 13

(اعتبار تصویر: TechRadar)

اگر…

قیمت باتری گوشی ایفون ۱۳ شارژر ایفون ۱۳ قیمت اداپتور ایفون ۱۳ کابل شارژر آیفون ۱۳

شما صاحب یک iPhone قدیمی هستید

اگر شما صاحب آیفون ۱۲ هستید ، آیفون ۱۳ به احتمال زیاد برای شما مناسب نیست ، زیرا موارد جدیدی وجود ندارد که شایسته ارتقا باشد – اما اگر شما صاحب یک آیفون قدیمی تر هستید ، مانند iPhone 8 یا iPhone XR ، موارد زیادی وجود دارد. هیجان زده در مورد

شما به عمر باتری خوب نیاز دارید

عمر باتری در آیفون ۱۳ یک گام بزرگ نسبت به آنچه در مدل های قبلی آیفون دیده بودیم است. اگر به تلفن هوشمندی نیاز دارید که بتواند یک روز کامل را با یکبار شارژ کامل دوام بیاورد ، این iPhone را از مدل های قدیمی تر و ارزان تر انتخاب کنید.

شما قدرت زیادی می خواهید

آیفون ۱۳ یک تلفن هوشمند قدرتمند است و یکی از قوی ترین گوشی هایی است که تا به حال از آن استفاده کرده ایم. اگر به قدرت زیادی احتیاج دارید ، بدون نیاز به قدم گذاشتن در آیفون ۱۳ پرو ، آن را در اینجا دریافت خواهید کرد.

نخرید اگر…

شما صاحب آیفون ۱۲ هستید

اگر از قبل دارای آیفون ۱۲ هستید ، بعید است که نیاز به ارتقاء همراه با آخرین مدل داشته باشید. اگر به دنبال آخرین گوشی هستید ، به هر حال به سراغ آن بروید ، اما تغییرات در اینجا اندک و زیاد است.

قیمت باتری گوشی ایفون ایکس شارژر ایفون ایکس قیمت اداپتور ایفون ایکس کابل شارژر آیفون ایکس

شما یک گوشی با صفحه نمایش کوچک می خواهید

آیفون ۱۳ مینی دارای مشخصات بسیار مشابهی با آیفون ۱۳ است و اگر دستهای کوچکتری دارید یا فقط دستگاه کوچکتر را ترجیح می دهید ، انتخاب بهتری خواهد بود.

شما یک گوشی ارزان قیمت می خواهید

ممکن است آیفون ۱۳ یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات سال جاری باشد ، اما در طرح بزرگ همه چیز ارزان نیست. گوشی های اندرویدی بسیار مقرون به صرفه تری وجود دارد – یا اگر می خواهید در ثبات اپل بمانید ، می توانید به iPhone SE نگاه کنید.

2 نظر در “بررسی آیفون ۱۳ + همه چیز در مورد iPhone 13

  1. تفریحات دریاچه چیتگر گفت:

    باتری ایفون 13 داردی؟

    1. ادمین گفت:

      بله از این جا بهش می تونید دسترسی داشته باشید
      https://iphone-battery.ir/product-category/iphone-battery/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *