رپورتاژها - محتوای تبلیغی

هاست وردپرس یا لینوکس؛ واقعا فرق دارند؟!

کدام بهتر است؟ خرید هاست وردپرس یا لینوکس؟ مقایسه میزبانی وردپرس با میزبانی وب شبیه به درک اینکه چگونه همه مربع‌ها مستطیل هستند اما همه مستطیل‌ها مربع نیستند. میزبانی وب (مستطیل ها) و میزبانی وردپرس (مربع ها) فوق العاده مشابه هستند  اما درک نکردن تفاوت و ماهیت هاست وردپرس یا لینوکس می‌تواند تأثیر زیادی بر موفقیت وب سایت شما داشته باشد. در این مقاله به شما خواهیم گفت تفاوت هاست وردپرس یا لینوکس چیست و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

هاست لینوکس چیست؟

هنگامی‌که برای یک برنامه میزبانی وب خریداری می‌کنید، برای منابع سرور و فضا از یک ارائه دهنده هزینه می‌کنید. ارائه دهندگان هاست می‌توانند بین استفاده از لینوکس یا ویندوز به عنوان سیستم عامل سرورهای خود یکی را انتخاب کنند. اگرچه ویندوز محبوب ترین گزینه سیستم عامل سرور است، میزبانی لینوکس نیز مخصوصا برای استفاده cmsها نظیر وردپرس کاملا متداول است.

قیمت باتری ایفون ۱۲ مینی قیمت شارژر اصلی ایفون ۱۲ مینی خرید آداپتور اصلی آیفون ۱۲ مینی کابل شارژ آیفون ۱۲ مینی

نحوه بازیابی

مزیت خرید هاست لینوکسی این است که راه اندازی آن نسبت به سرورهای ویندوز آسان تر است. این به این دلیل است که ارائه دهندگان هاستینگ برای ارائه هاست لینوکس نیازی به پرداخت هزینه مجوز ندارند.

علاوه بر این، لینوکس تجربه مدیریت سرور بسیار متنوع تری را ارائه می‌دهد و به این دلیل است که ارائه دهندگان هاست می‌توانند از بین صدها توزیع برای کاربران خود انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید  نحوه رفع مشکل صفحه نمایش سیاه آیفون

هاست وردپرس چیست؟

وردپرس یک وب سایت ساز و سیستم مدیریت محتوا مشهور جهانی است که در سراسر جهان استفاده می‌شود. علاوه بر درک اینکه وردپرس چیست، باید بدانید که هاست وردپرس چیست. شما می‌توانید وب سایت وردپرس خود را بدون هاست وردپرس راه اندازی کنید، اما راحت تر و کارآمدتر است که به یک شرکت میزبانی اجازه دهید همه کارها را برای شما انجام دهد تا بتوانید روی وب سایت خود تمرکز کنید. نکته اصلی این است که اگر نمی‌خواهید زمان خود را صرف میزبانی وب سایت وردپرس خود کنید، به شخصی نیاز دارید که وردپرس را برای شما میزبانی کند.

میزبانی وردپرس یک محیط میزبانی است که به طور خاص برای پاسخگویی به وب سایت های وردپرسی طراحی شده است. میتوانید میزبانی وردپرس را به عنوان پوشیدن یک کت و شلوار خوش دوخت، متناسب با بدن خود در نظر بگیرید. هاست وردپرس برای کار با سایت های وردپرسی طراحی شده است.

4 تفاوت اصلی هاست وردپرس با لینوکس

1- امنیت و آسیب پذیری ها

وردپرس ذاتا امن است. وردپرس از نظر امنیت شهرت دارد زیرا بسیار محبوب است. این یک هدف بزرگ است. اما از طرفی به هر کسی اجازه می‌دهد هر نرم‌افزار و افزونه‌ای را نصب کند که می‌تواند آسیب‌پذیری ایجاد کند.

ایمن سازی وب سایت کمی‌شبیه ایمن سازی خانه شما است. شما هرگز نمی‌توانید در برابر نفوذ تضمین کنید، اما می‌توانید کمتر هدف قرار بگیرید.

انجام اقدامات احتیاطی اولیه در برابر بیشتر حملات محافظت می‌کند. اما در صورتی که کسی *واقعا* بخواهد وارد شود، مهم است که میزبانی وردپرس تهیه کنید.

بیشتر بخوانید  اطلاعات کاربردی در مورد باتری های هواوی + hbattery

 

قیمت باتری ایفون se 3 قیمت شارژر اصلی ایفون se 3 خرید آداپتور اصلی آیفون se 3 کابل شارژ آیفون se 3

مشکلات با باتری

2- نصب ssl

یک طرح میزبانی وردپرس می‌تواند بسیاری از فناوری های وب را برای راه اندازی سریع در وردپرس از قبل پیکربندی کند.

به عنوان مثال، استفاده از گواهی SSL با وردپرس بسیار پیچیده نیست، اما به مراحل زیادی نیاز دارد. یک میزبانی وردپرس می‌تواند یک راه اندازی از پیش پیکربندی شده ارائه دهد.

همچنین شبکه تحویل محتوا (CDN) یک CDN می‌تواند تحویل محتوا را در سراسر جهان سرعت بخشد.

ادغام آن با وردپرس خیلی سخت نیست، اما مراحلی را طی می‌کند. اما یک طرح میزبانی وردپرس می‌تواند به طور خودکار آن را ارائه دهد

3- نصب نرم افزارهای مورد نیاز

رپورتاژتفاوت اصلی بین یک برنامه میزبانی وردپرس و یک برنامه استاندارد میزبانی وب برای شرکت میزبان این است که آنها می‌دانند چه چیزی روی یک سرور خاص اجرا می‌شود. از آنجایی که آنها می‌دانند چه چیزی اجرا می‌شود، می‌توانند سرور را پیکربندی کنند و منابع را به طور خاص برای وردپرس اختصاص دهند.

برخی از این ویژگی‌ها تقریباً مفید خواهند بود (مانند نصب خودکار افزونه های “متداول”). اما برخی می‌توانند واقعا  مفید باشند و ارزش پول اضافی را داشته باشند.

4- امکان مدیریت بهتر

همانطور که محبوبیت وردپرس نشان می‌دهد، برای همه کاربران طراحی شده است، از توسعه دهندگان ماهر گرفته تا کسانی که تجربه کمی‌یا بدون تجربه دارند. تقریباً در هر محیط میزبانی قابل نصب است، و برای بسیاری از سایت‌ها، به ویژه سایت‌های کوچک‌تر و کم ترافیک، ویژگی‌های اساسی آن مانند افزونه‌ها و یک کنترل پنل آسان را می‌توان در تمام آن مدل‌های میزبانی عمومی‌مدیریت کرد.

بیشتر بخوانید  چرا نباید آیفون خود را 100% شارژ کنید

برای کاربران وردپرس که می‌خواهند از پتانسیل کامل وردپرس استفاده کنند، بسته های میزبانی اختصاص داده شده به این پلتفرم می‌تواند به این سایت‌ها کمک کند تا کارآمدتر و زیباتر اجرا شوند.

 

قیمت باتری ایفون ۱۳ قیمت شارژر اصلی ایفون ۱۳ خرید آداپتور اصلی آیفون ۱۳ کابل شارژ آیفون ۱۳

خلاصه

نتیجه گیری

بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی عمومی‌وردپرس را همراه با برنامه های خدمات اولیه خود ارائه می‌دهند، اگرچه همه آنها پشتیبانی معادل از پلتفرم را ارائه نمی‌دهند. این طرح‌ها معمولاً فضای اشتراکی را در سرور اختصاص داده شده به سایت‌های وردپرس فراهم می‌کنند، به طوری که منابع و نرم‌افزار سرور فقط برای وردپرس پیکربندی می‌شوند.

در این نوع محیط، سایت های کمتری را می‌توان روی یک سرور واحد میزبانی کرد تا منابع سرور با کارایی بیشتری تخصیص داده شود. این همچنین به ثبات بیشتر در محیط میزبانی اجازه می‌دهد، زیرا احتمال اینکه افزایش ترافیک در یک سایت باعث خرابی و کندی سایر سایت های مجاور سرور شود، کمتر است.

چهن کسب  اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان وب رمز تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *