آموزش, رپورتاژها - محتوای تبلیغی

نحوه رفع مشکل صفحه نمایش سیاه آیفون

یکی از سوالات متداول این است که “آیفون من کار می کند، حتی زنگ می زند، اما صفحه نمایش مشکی دارد. چه باید کرد؟». اغلب زمانی اتفاق می افتد که دستگاه را رها می کنید. در ساده ترین موارد، باید گوشی هوشمند را راه اندازی مجدد کنید. اما گاهی اوقات حتی با مراقبت از دستگاه این اتفاق می افتد و مشاوره حقوقی همیشه کمکی نمی کند. ریشه مشکل ممکن است به‌روزرسانی بتا یا تضاد بین یک برنامه شخص ثالث باشد. بنابراین اگر مشاوره تخصصی داشته باشید کمک کننده خواهد بود، اما به یاد داشته باشید که هیچ راه حل صد در صدی وجود ندارد. انواع احتمالی وجود دارد.

پایه ها

دلایل سیاه شدن صفحه نمایش آیفون می تواند بسیار متفاوت باشد. اول، اغلب مشکلی در رفع مشکل صفحه سیاه روی آیفون وجود دارد که باتری دیگر مانند قبل کار نمی کند – مشکلاتی در داخل خود گوشی. احتمالاً ویروسی در تلفن خود دارید که می توان آن را در سیستم عامل های تأیید نشده دریافت کرد. دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد و در اینجا به طور مفصل به آنها خواهیم پرداخت.

اما قبل از مطالعه بیشتر، دو نکته ضروری را به خاطر بسپارید: همه این مسائل قابل حل هستند و در صورت لزوم، همیشه می توانید به کارشناسان تعمیر گجت در Howly مراجعه کنید که 24 ساعته در دسترس هستند. شاید بپرسید Howly چیست؟ به طور خلاصه، این بهترین خدمات مشاوره با کارشناسان خبره و مجرب در زمینه مسائل گوشی های هوشمند و گجت ها و بسیاری موارد دیگر است. اما اکنون به مشکل صفحه سیاه آیفون برمی گردیم.

 

قیمت باتری ایفون ۱۲ مینی قیمت شارژر اصلی ایفون ۱۲ مینی خرید آداپتور اصلی آیفون ۱۲ مینی کابل شارژ آیفون ۱۲ مینی

نحوه بازیابی

  1. رفع سیاهی صفحه نمایش آیفون از طریق هارد ریست.

بهتر است با ساده ترین گزینه شروع کنید. تفاوت بین همه گوشی های هوشمند این است که آنها یک روش استاندارد دارند که شامل ترکیبی از دکمه ها بسته به مدل است:

- The fifth and sixth iPhone models and their versions require a long simultaneous press of the two buttons: Power and Home, for about 1 minute until the logo appears.
- On iPhone 7 phones, troubleshooting the black screen and seven Plus is done using the same actions but with the Power and Volume Down buttons.

- On Eleven/XS/X versions, press the Volume Up or Volume Down button and the side button until the turn-off slider appears.

  1. نحوه رفع سیاهی صفحه نمایش آیفون با استفاده از iTunes.

هنگامی که راه اندازی مجدد کمکی نمی کند، گزینه بازنشانی تلفن هوشمند به تنظیمات کارخانه باقی می ماند. در این مورد، شما می توانید هر نسخه، ترجیحا آخرین، را انتخاب کنید، اطلاعات شخصی از نسخه پشتیبان بازیابی می شود، اما ممکن است تمام محتوای بعدی از بین برود. به طور سنتی، این کار با استفاده از برنامه و راه اندازی مجدد خود دستگاه انجام می شود.

  • برنامه را روی رایانه خود راه اندازی کنید. در مرحله بعد، تلفن هوشمند خود را با استفاده از کابل USB به رایانه خود متصل کنید.
  • اگر دستگاه در رایانه شما نمایش داده می‌شود، می‌توانید برای ذخیره آخرین موارد اضافه شده، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید: تنظیمات > مرور > اکنون یک کپی ایجاد کنید. پس از اتمام، بررسی کنید که ذخیره تا تاریخ و زمان آخرین نسخه صحیح است.
  • اگر دستگاه نمایش داده نشد، بسته به مدل آن، صفحه سیاه ثابت آیفون را ریبوت کنید. سپس قبل از فعال شدن حالت بازسازی به نگه داشتن آن ادامه دهید.
بیشتر بخوانید  رپورتاژ دامنه چیست؛ ۴ نکته طلایی به هنگام خرید آن

این روش شامل حذف اطلاعات شخصی و نصب یک سیستم عامل جدید است. پس از شروع برنامه، برای بوت شدن آن را مزاحم نکنید، کمتر از بیست دقیقه طول می کشد. با این حال، اگر در حالت خطا اجرا شود، ممکن است باعث اختلال در عملکرد دستگاه شود.

  1. رفع سیاهی صفحه نمایش آیفون با برنامه. بهترین برنامه ای که به شما امکان می دهد رایج ترین مشکلات را حل کنید، مانند آویزان کردن در iTunes و بازگرداندن دستگاه iOS خود به کار. این عملیات تنها با یک کلیک انجام می شود و اطلاعات شما بدون درخواست رمز عبور حفظ می شود.
  2. باید آخرین نسخه برنامه را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. سپس برنامه را اجرا کنید و صفحه سیاه ثابت آیفون خود را با کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.
  3. هنگامی که دستگاه شناسایی شد، دکمه شروع را فشار دهید.
  4. تعمیر عمیق را در این حالت فشار دهید. توجه داشته باشید که ذخیره داده ها در این عملکرد غیرممکن است که فقط در شرایط سخت استفاده می شود.
  5. روی تعمیر عمیق کلیک کنید. اگر تلفن شما به طور خودکار شناسایی نشود، ممکن است برنامه از شما بخواهد بسته به نوع دستگاه، گجت خود را مطابق دستورالعمل راه اندازی مجدد کنید.
  6. پس از شناسایی دستگاه، از شما خواسته می شود نسخه سیستم عامل (به طور پیش فرض، آخرین نسخه موجود در وب سایت رسمی تلفن) و محل ذخیره موقت بسته را انتخاب کنید. در مرحله بعد، می توانید نسخه ای را که قبلاً در این رایانه شناخته شده است، مشخص کنید. پس از انتخاب بر روی دانلود کلیک کنید.
  7. مدتی طول می کشد تا دانلود شود، سپس اکنون از fix استفاده کنید.
  8. “انجام شد” را فشار دهید و از برنامه خارج شوید.

و سپس، ما به طور مفصل به مشکل دستگاه شما و مکان یافتن راه‌هایی برای حل آن می‌پردازیم. صبور باشید زیرا این مورد عجله را تحمل نمی کند.

بیشتر بخوانید  نحوه تشخیص شارژر جعلی MagSafe برای آیفون 12
قیمت باتری ایفون se 3 قیمت شارژر اصلی ایفون se 3 خرید آداپتور اصلی آیفون se 3 کابل شارژ آیفون se 3

مشکلات با باتری

اگر تلفن خاموش باشد یا باتری کم باشد، ممکن است صفحه سیاه روی آیفون ظاهر شود. تنها راه حل این مشکل این است که گوشی را روشن کنید یا اگر باتری آن تمام شده است آن را به شارژر وصل کنید تا شارژ شود و سپس روشن شود. نسبتاً ساده است، اما هنوز هم باید به آن اشاره شود، در درجه اول به این دلیل که گاهی اوقات با باتری معیوب خاموش می شود.

اگر مطمئن هستید باتری تمام شده است، اما دستگاه خاموش شده است و صفحه سیاه آیفون هنوز تاریک است، باتری معیوب دلیل آن است. مصرف بیش از حد روی برد وجود دارد، یکی از تراشه ها بیش از آنچه که باید مصرف می کند که نشان دهنده ایراد بودن و نیاز به تعویض است. بنابراین باتری باید عوض شود یا مصرف بیش از حد برق روی برد حذف شود.

مشکلات با نرم افزار

اگر صفحه نمایش دستگاه شما پس از به روز رسانی به نسخه جدید دیگر پاسخ نمی دهد، دلیلی برای وحشت وجود ندارد. حداقل، نیازی نیست که فوراً عصبانی شوید. متاسفانه بسیاری از افراد بلافاصله پس از نصب آپدیت روی صفحه سیاه ثابت آیفون با این مشکل مواجه می شوند. وضعیت کاملاً ناخوشایند است زیرا دسترسی به همه برنامه ها وجود ندارد و شما را از خاموش کردن تلفن باز می دارد.

خوشبختانه با یک راه حل ساده می توان خیلی سریع آن را برطرف کرد. ابتدا، اگر صفحه سیاه آیفون به لمس پاسخ نمی دهد، باید همزمان دکمه های پاور و برگشت را نگه دارید. در مرحله بعد، منتظر بمانید تا گوشی دوباره راه اندازی شود و سپس سعی کنید همانطور که معمولاً از آیفون صفحه سیاه خود استفاده می کنید. اگر بار اول کار نکرد، دوباره امتحان کنید تا زمانی که این کار انجام شود. حتی ممکن است سه ریست مجدد طول بکشد تا آیفون صفحه سیاه دوباره شروع به کار کند.

مشکلات سخت افزاری

در موارد نادر، صفحه سیاه آیفون ممکن است کاملا سیاه شود، اما یک خط قرمز روی صفحه نمایش یا در سراسر صفحه نمایش داده می شود. گاهی اوقات خط رنگ متفاوت است، اما معمولا قرمز است. اگر آیفون با صفحه سیاه یک خط عمودی یا افقی نازک و روشن را نشان می دهد، این نشانه خوبی است که ممکن است مشکل سخت افزاری وجود داشته باشد. اگر گوشی آسیب دیده باشد یا افتاده باشد، احتمال بیشتری وجود دارد. اگر صفحه مشکی آیفون با یک خط روی آن مشاهده کردید و هنگام راه‌اندازی مجدد صفحه نمایشگر خود به خود درست نمی‌شود، احتمالاً می‌خواهید گوشی را به تعمیرگاه مجاز ببرید تا آنها را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید  20+ نکته و ترفند آیفون 13 پرو مکس
قیمت باتری ایفون ایکس قیمت شارژر اصلی ایفون ایکس خرید آداپتور اصلی آیفون ایکس کابل شارژ آیفون ایکس

مشکلات با اپلیکیشن

اگر آیفون با صفحه سیاه قبل از بازگشت به حالت عادی، لوگوی سفید رنگی را نشان دهد، دستگاه راه اندازی مجدد می شود. اگر این اتفاق به طور غیرمنتظره ای رخ دهد، معمولاً به این معنی است که دستگاه از کار می افتد یا یک برنامه از کار می افتد و باعث راه اندازی مجدد آن می شود. همچنین در موارد کمتر ممکن است دستگاه شما در چرخه بوت با لوگوی روی صفحه نمایش سیاه آیفون گیر کند، در این صورت گوشی باید از یک نسخه پشتیبان بازیابی شود. مشکل ناشی از افتادن و آسیب به قطعات داخلی گوشی است. خرابی یا در نمایشگر یا در تراشه کنترل کننده تصویر روی مادربرد است.

خرابی ماشین

جدا از نقصی که در بالا ذکر شد، دستگاه می تواند خاموش شود زیرا چیزی سوخته، کار نمی کند یا خرابی داخلی دارد. شما نمی توانید چنین شکستی را خودتان حل کنید. در این صورت به یک تکنسین مناسب نیاز دارید. مراقب افتادن گوشی خود باشید، زیرا عواقب آن وحشتناک است.

تلفن روی لوگو آویزان است

دلایل این وضعیت می تواند خرابی هنگام به روز رسانی، خرابی باتری یا تراشه های ناشی از افتادن یک ابزار باشد. در بدترین موارد، فلش مموری یا پردازنده از کار می افتد. سپس، این اتفاق می افتد که reflashing کمک می کند و تلفن راه اندازی می شود، اما بدون داده. در موارد دیگر، باید باتری و سایر اجزای دستگاه را بررسی کنید.

پشتیبانی مشتری

بنابراین، اگر به تنهایی نتوانسته اید مشکل صفحه نمایش سیاه آیفون را حل کنید، یا اگر مشکل شما را غافل کرده است و نمی دانید چه کاری باید انجام دهید، بهتر است با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید. شما می توانید مشاوره و جزئیات بیشتر در مورد آنچه باید در آنجا انجام دهید دریافت کنید. اما ابتدا، ارزش این را دارد که به وب سایت رسمی برند بروید و مخاطبین آنها را دریافت کنید تا در صورت نیاز همیشه آنها را در دسترس داشته باشید.

قیمت باتری ایفون ۱۳ قیمت شارژر اصلی ایفون ۱۳ خرید آداپتور اصلی آیفون ۱۳ کابل شارژ آیفون ۱۳

خلاصه

به طور خلاصه می توان گفت که صفحه نمایش سیاه آیفون همیشه یک شکست بزرگ نیست که نمی توان آن را حل کرد. گزینه ها برای حل این مشکل بسیار زیاد است. همه چیز به این بستگی دارد که آیا صفحه نمایش مشکی آیفون دارید یا خیر . تنها با دانستن علت می توانید نحوه رفع آن را درک کنید. اگر شکستگی داخلی باشد، نمی توانید به سرعت از شر آن خلاص شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *