آموزش, اخبار باتری آیفون

کالیبره کردن مجدد Battery Health در iOS 14.5

درباره کالیبراسیون مجدد گزارش سلامت باتری در iOS 14.5

کالیبراسیون مجدد سیستم گزارش Battery Health در iPhone 11، iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max را درک کنید.

کالیبراسیون مجدد در iOS 14.5 و بالاتر

iOS 14.5 شامل به‌روزرسانی‌ای است که در آن سیستم گزارش سلامت باتری حداکثر ظرفیت باتری* و حداکثر قابلیت عملکرد را در iPhone 11، iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max مجددا کالیبره می‌کند تا برآوردهای نادرست از گزارش سلامت باتری برای برخی از کاربران را برطرف کند. علائم این اشکال شامل رفتار تخلیه غیرمنتظره باتری یا در تعداد کمی از موارد، کاهش قابلیت اوج عملکرد است. این گزارش نادرست سلامت باتری نشان دهنده مشکلی در سلامت واقعی باتری نیست.

باتری گوشی آیفون ایکس اس مکس قیمت شارژر ایفون ایکس اس مکس قیمت آداپتور اصلی آیفون ایکس اس مکس خرید کابل شارژر آیفون ایکس اس مکس

در حالی که سیستم گزارش سلامت باتری در حال کالیبراسیون مجدد است، پیامی را در Settings > Battery > Battery Health خواهید دید . کالیبراسیون مجدد حداکثر ظرفیت و قابلیت حداکثر عملکرد در طول چرخه های شارژ منظم اتفاق می افتد و این فرآیند ممکن است چند هفته طول بکشد. حداکثر درصد ظرفیت نمایش داده شده در طول کالیبراسیون مجدد تغییر نخواهد کرد. قابلیت اوج عملکرد ممکن است به روز شود، اما این ممکن است توسط اکثر کاربران قابل توجه نباشد. اگر پیام قبلی کاهش باتری نمایش داده شد، این پیام پس از به‌روزرسانی به iOS 14.5 حذف می‌شود.

بیشتر بخوانید  خرید آیفون 13 : آیا آیفون 13 ارزش خرید را دارد؟ + مقایسه

هنگامی که کالیبراسیون مجدد کامل شد، حداکثر درصد ظرفیت و قابلیت عملکرد حداکثر به روز می شود. پیام کالیبراسیون مجدد نیز حذف خواهد شد که نشان می دهد فرآیند کامل شده است.

اگر کالیبراسیون مجدد گزارش سلامت باتری نشان دهد که سلامت باتری شما به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، پیام سرویس باتری ظاهر می شود.

در تعداد کمی از موارد، کالیبراسیون مجدد ممکن است موفقیت آمیز نباشد و پیام سرویس باتری جدید ظاهر شود. اگر این اتفاق بیفتد، یک ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل می‌تواند باتری را به صورت رایگان تعویض کند تا عملکرد و ظرفیت کامل را بازیابی کند. این یک مشکل ایمنی را نشان نمی دهد و باتری شما همچنان قابل استفاده است.

* حداکثر ظرفیت باتری با استفاده از مجموعه ای از الگوریتم ها و اندازه گیری های انجام شده در حین استفاده تعیین می شود. با گذشت زمان، این الگوریتم ها ممکن است برای ارائه بهترین تخمین از حداکثر ظرفیت باتری به روز شوند.

باتری گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس قیمت شارژر ایفون ۱۳ پرو مکس قیمت آداپتور اصلی آیفون ۱۳ پرو مکس خرید کابل شارژر آیفون ۱۳ پرو مکس

پیام های کالیبراسیون مجدد باتری

پس از به‌روزرسانی iOS 14.5 در iPhone 11، iPhone 11 Pro یا iPhone 11 Pro Max، ممکن است یکی از پیام‌های زیر را در Settings > Battery > Battery Health مشاهده کنید.

کالیبراسیون مجدد باتری

اگر پیام زیر را مشاهده کردید، به این معنی است که سیستم گزارش سلامت باتری آیفون شما در حال کالیبراسیون مجدد است.

بیشتر بخوانید  باتری آیفون ۷ چند ساعت شارژ نگه میدارد

سیستم گزارش سلامت باتری شما در حال کالیبراسیون حداکثر ظرفیت و حداکثر قابلیت عملکرد است. این روند ممکن است چند هفته طول بکشد. بیشتر بدانید…

کالیبراسیون مجدد برای حداکثر ظرفیت و قابلیت حداکثر عملکرد در طول زمان با چرخه های شارژ منظم اتفاق می افتد. در صورت موفقیت آمیز بودن فرآیند، پیام کالیبراسیون مجدد حذف می شود و حداکثر درصد ظرفیت شما به روز می شود.

امکان توصیه خدمات وجود ندارد

اگر پیام زیر را مشاهده کردید، به این معنی است که سیستم گزارش سلامت باتری آیفون شما در حال کالیبراسیون مجدد است. در طی این فرآیند، آیفون شما نمی تواند سرویس باتری را توصیه کند.

باتری گوشی آیفون ایکس آر قیمت شارژر ایفون ایکس آر قیمت آداپتور اصلی آیفون ایکس آر خرید کابل شارژر آیفون ایکس آر

سیستم گزارش سلامت باتری شما در حال کالیبراسیون حداکثر ظرفیت و حداکثر قابلیت عملکرد است. این روند ممکن است چند هفته طول بکشد. در حال حاضر امکان توصیه سرویس وجود ندارد. بیشتر بدانید…

اگر پیام قبلی کاهش باتری نمایش داده شد، این پیام پس از به‌روزرسانی به iOS 14.5 حذف خواهد شد. کالیبراسیون مجدد برای حداکثر ظرفیت و قابلیت حداکثر عملکرد در طول زمان با چرخه های شارژ منظم اتفاق می افتد. در صورت موفقیت آمیز بودن فرآیند، پیام کالیبراسیون مجدد حذف می شود و حداکثر درصد ظرفیت شما به روز می شود.

کالیبراسیون مجدد موفقیت آمیز نبود

 اگر پیام زیر را مشاهده کردید، به این معنی است که کالیبراسیون مجدد سیستم گزارش سلامت باتری موفقیت آمیز نبوده است.

کالیبراسیون مجدد سیستم گزارش سلامت باتری موفقیت آمیز نبود. یک ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل می‌تواند باتری را به صورت رایگان تعویض کند تا عملکرد و ظرفیت کامل را بازیابی کند. اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خدمات …

این پیام یک مشکل ایمنی را نشان نمی دهد. باتری شما همچنان قابل استفاده است. با این حال، ممکن است مشکلات باتری و عملکرد قابل توجه تری را تجربه کنید. یک ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل می‌تواند باتری را به صورت رایگان تعویض کند تا عملکرد و ظرفیت کامل را بازیابی کند. درباره دریافت سرویس برای باتری خود بیشتر بیاموزید .

بیشتر بخوانید  Apple AirTags به موارد تعقیب، سرقت خودرو متصل است

سرویس باتری

از آنجایی که ممکن است گزارش‌های فعلی سلامت باتری نادرست باشد، توصیه می‌کنیم تا تکمیل فرآیند کالیبراسیون مجدد منتظر بمانید تا با ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل تماس بگیرید. اگر دستگاه شما تحت پوشش گارانتی، AppleCare+ یا قانون مصرف کننده باشد، پوشش خدمات باتری دارای این مشکل به طور موقت تمدید می شود تا دوره کالیبراسیون مجدد شما را پوشش دهد.

باتری گوشی آیفون ۱۳ مینی قیمت شارژر ایفون ۱۳ مینی قیمت آداپتور اصلی آیفون ۱۳ مینی خرید کابل شارژر آیفون ۱۳ مینی

اگر آیفون 11، آیفون 11 پرو یا آیفون 11 پرو مکس شما خدمات باتری را پس از کالیبراسیون مجدد توصیه می کند،  با پشتیبانی اپل تماس بگیرید تا درباره گزینه های خدمات بیشتر بدانید . اگر آیفون 11، آیفون 11 پرو یا آیفون 11 پرو مکس شما دارای هر گونه آسیبی است که توانایی تکمیل تعمیر را مختل می کند، مانند شکستگی صفحه، این مشکل باید قبل از انجام سرویس برطرف شود. در برخی موارد، ممکن است هزینه های مرتبط با تعمیر اضافی وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *