تماس
به آی باتری iBattery، تنها مرجع تخصصی خرید باتری و شارژر آیفون خوش آمدید.

وبلاگ آی باتری

گوشی اپل iPhone 14

اپل باید این شش ویژگی گوگل پیکسل 6 را برای آیفون 14 بدزدد

Techtober تقریباً به پایان رسیده است، و چیزهای زیادی برای پذیرش وجود داشته است. برای ما در جامعه اپل، چند هفته گذشته همه چیز در مورد مدل های مک بوک پرو و آیفون 13 2021 اپل بوده است ، اگرچه اعلامیه های زیادی از سایرین وجود داشته است. شرکت های فناوری نیز منافع ما را تحریک کنند.

یکی از این رویدادها که واقعاً توجه من را به خود جلب کرد، حتی به عنوان فردی که همه چیز را در اکوسیستم اپل فعال می کند، معرفی پیکسل 6 گوگل بود . با پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو ، گوگل به وضوح از بهترین مدل های آیفون الهام گرفته است ، اما واضح است که اپل می تواند یکی دو چیز از آخرین پرچمداران خارج از Mountain View بیاموزد.

باتری گوشی آیفون ۱۲ پرو قیمت شارژر ایفون ۱۲ پرو قیمت آداپتور اصلی آیفون ۱۲ پرو خرید کابل شارژر آیفون ۱۲ پرو

آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس

هنرمندان بزرگ دزدی می کنند

Google Tensor

منبع: گوگل

بیایید با نگاهی به برخی از راه‌هایی که پیکسل 6 از مسیری که اپل در پیش گرفته است، سود برده شروع کنیم.

اولین و بارزترین ناحیه در سیلیکون است. برای پیکسل 6 و 6 پرو، گوگل برای اولین بار با Google Tensor به طراحی سیستم روی تراشه خود پرداخته است. کنار گذاشتن پردازنده‌های اسنپدراگون که بر فضای اندروید تسلط دارند به نفع تراشه‌ی خود یک حرکت بزرگ برای گوگل است و ساندار پیچای، مدیر عامل شرکت، تنسور را بزرگترین نوآوری پیکسل تا به امروز می‌داند.

باتری گوشی آیفون ۱۱ پرو قیمت شارژر ایفون ۱۱ پرو قیمت آداپتور اصلی آیفون ۱۱ پرو خرید کابل شارژر آیفون ۱۱ پرو

ثابت شده است که داشتن یک چیپست سفارشی برای دستگاه شما و سیستم عامل شما یک مزیت بزرگ برای اپل است و همچنین می تواند خط تولید پیکسل را در بازار رقابتی اندروید متمایز کند. همچنین به گوگل اجازه داده است تا پنج سال به‌روزرسانی‌های امنیتی اندروید را برای پیکسل 6 تضمین کند. این کاملاً مشابه اپل نیست، اما مطمئناً یک پیشرفت است.

اگرچه بزرگ‌تر از خط تولید اپل است، اما تناسب و ظاهر دستگاه‌های پیکسل 6 بسیار شبیه اپل به نظر می‌رسد. با قاب مات در دستگاه پایین‌تر و روکش براق و صیقلی برای دستگاه‌های درجه یک‌تر، ظاهر این گوشی یادآور خطوط آیفون XR و آیفون X اپل در سال‌های گذشته است.

سایر نشانه‌های اپل در ارائه پیکسل 6 شامل نشانگرهای امنیتی میکروفن و دوربین است که تقریباً مشابه آنهایی است که اپل در iOS 14 معرفی کرده است ، و همچنین قابلیتی به نام Quick Tap to Snap که درست مانند Back Tap قابل تنظیم اپل عمل می‌کند اما فقط برای باز کردن کار می‌کند. برنامه اسنپ چت در پیکسل 6.

هیچ ایرادی وجود ندارد که اپل و گوگل از ایده های یکدیگر پرش کنند، و در واقع، من فکر می کنم در پیکسل 6 چیزهای زیادی وجود دارد که اپل باید به آنها توجه کند.

رنگ ها

Pixel 6 Back Ac

منبع: آرا واگنر / اندروید سنترال

مرا کم عمق خطاب کنید، اما من از اجرای فعلی رنگ اپل در محصولاتش به شدت ناامید هستم. در واقع یک جور آشفتگی است.

در مدل‌های iMac M1 ، ما رنگ‌های درخشان و خیره‌کننده‌ای داریم که به iMac G3 بازمی‌گردد و انتخاب‌های سرگرم‌کننده‌ای را برای هر کسی ارائه می‌کند – و یک گزینه نقره‌ای برای کسانی که چیزی چندان برجسته نمی‌خواهند.

باتری گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس قیمت شارژر ایفون ۱۲ پرو مکس قیمت آداپتور اصلی آیفون ۱۲ پرو مکس خرید کابل شارژر آیفون ۱۲ پرو مکس

اما در دستگاه های تلفن همراه خود، اپل توپ را کاملاً روی رنگ رها کرده است. آیپد مینی مدل نیز ممکن است تمام نقره ای می شود، اپل دیده بان سری 7 رنگ در بسیاری از چراغ اساسا تمام خاکستری، و حتی رنگ بر روی آی فون 13 شد و بیشتر در این سال در خارج از مدل قرمز خاموش. اخیراً در این ماه، پیام‌های ترکیبی با رنگ‌های جدید هوم پاد دریافت کردیم که در کنار MacBook Pro در رنگ‌های خاکستری یا کمی خاکستری تیره‌تر عرضه می‌شوند.

این مورد در مورد پیکسل 6 صدق نمی کند، که یک پالت رنگی فوق العاده را با ترکیب رنگ های واقعا جالب ارائه می دهد. مردم چیزهای رنگارنگ را دوست دارند و بیشتر از آن، انتخاب را دوست دارند، پس اجازه دهید ما انتخاب کنیم، اپل!

برآمدگی دوربین

Google Pixel 6 Camera Bar Colors Ac

منبع: Alex Dobie / Android Central

اگرچه از نظر بصری کمی نگران کننده است، اما به نظر من “نوار دوربین” پیکسل 6 ایده نابغه ای است. اگر می‌خواهیم بهترین دوربین‌ها را در جیب‌مان داشته باشیم، باید بپذیریم که برآمدگی‌های دوربین اینجا باقی می‌مانند. گوگل به جای اینکه سعی کند از این واقعیت که دوربین های گوشی ها بسیار بزرگ می شوند پنهان بماند، آن را پذیرفته و آن را به یکی از ویژگی های طراحی تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید  آیفون 14 واقعاً باید این ویژگی پر زرق و برق را از Honor دریافت کند

از سوی دیگر، اپل طرح‌بندی دوربین را در مدل‌های آیفون 13 خود بدون تغییر نگه داشته و در عوض آن را بزرگ‌تر کرده است، به‌قدری که در آیفون 13 پرو، سازگاری لوازم جانبی را مختل می‌کند.

باتری گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس قیمت شارژر ایفون ۱۱ پرو مکس قیمت آداپتور اصلی آیفون ۱۱ پرو مکس خرید کابل شارژر آیفون ۱۱ پرو مکس

برآمدگی دوربین آیفون در گوشه بالایی پشت دستگاه قرار دارد، اما احتمالاً دیگر نباید اینطور باشد. حرکت به نوار دوربین به این معنی است که گوگل می تواند سخت افزار دوربین را کمی گسترش دهد و فضا را برای یک دوربین تله فوتو فوق العاده جالب با اپتیک تا شده باز کند. همچنین این مزیت اضافه را دارد که وقتی گوشی روی سطح صاف استفاده می‌شود تکان نمی‌خورد زیرا در کل عرض دستگاه امتداد دارد.

نمایشگر همیشه روشن

این ویژگی در پیکسل 6 جدید نیست و سال‌هاست که در اندروید وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که نمایشگر همیشه روشن به زودی به آیفون اضافه می‌شود. در واقع، این شایعه برای آیفون 13 منتشر شد اما هرگز محقق نشد. اپل صفحه نمایش همیشه روشن را در اپل واچ میخکوب کرده است، بنابراین آیفون قدم منطقی بعدی است.

من دوست دارم ببینم که اپل پیچیدگی های سبک اپل واچ را برای اطلاعات قابل مشاهده به صفحه آیفون ارائه می دهد. با صفحه‌نمایش‌های OLED در جدیدترین مدل‌های آیفون، انرژی زیادی مصرف نمی‌کند و مطمئناً به من کمک می‌کند تا زمان نمایش روزانه‌ام را کاهش دهم و شاید حتی در کل عمر باتری را کاهش دهم.

اثر انگشت خوان زیر صفحه نمایش

اسکنر اثر انگشت Google Pixel 6 Close Ac

منبع: Alex Dobie / Android Central

در بیشتر موارد، اپل Touch ID را در آیفون به نفع Face ID حذف کرده است. در حالی که من هیچ مشکل عمده ای در استفاده از Face ID ندارم، می دانم که برخی از افراد این مشکل را دارند.

اگرچه تاچ آیدی از همه محصولات اپل حذف نشده است. این گوشی در iPhone SE ثابت شده است و در مدل های اخیر iPad از جمله iPad mini 6 و iPad Air 4 گنجانده شده است . تاچ آیدی حتی در آخرین مدل‌های مک‌بوک پرو که این هفته منتشر می‌شوند نیز عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید  آیفون 13 در سال 2021 به رکورد بالای درآمد گوشی های هوشمند جهانی منجر می شود
قیمت باتری آیفون 6s شارژر ایفون ۶ اس آداپتور آیفون 6s کابل شارژ آیفون 6 اس

شایعه شده است که اپل قصد دارد تاچ آیدی را با ادغام آن در زیر نمایشگر به آیفون بازگرداند. این دقیقاً همان چیزی است که پیکسل 6 مانند سایر تلفن‌های قبل از آن، احراز هویت اثر انگشت خود را ارائه می‌کند، و فکر می‌کنم این فناوری اکنون به اندازه کافی پیشرفته است، جایی که استانداردهای بالای اپل را برآورده می‌کند. اگر به عنوان یک ویژگی تکمیلی به Face ID به آیفون 14 اضافه می شد، حتی بهتر بود.

قیمت

این یکی قطعاً می تواند تحت عنوان “تفکر آرزو” ثبت شود، اما من بسیار تحت تأثیر قیمت پیکسل 6 هستم. گوگل گوشی های زیادی را با قیمت 599 دلار عرضه می کند و حتی برچسب قیمت 899 دلاری پیکسل 6 پرو نیز نشان دهنده افزایش قیمت اپل است. من از تفاوت مدل های تجاری بین این دو شرکت و تمرکز شدید اپل بر حفظ حاشیه سود زیاد روی محصولاتش آگاه هستم، اما رقابت در قیمت گذاری تنها به نفع مصرف کنندگان خواهد بود.

من دوست دارم ببینم اپل و سایر سازندگان تلفن قیمت‌های خود را پایین بیاورند تا با پیکسل رقابت کنند، اگرچه واقعاً نمی‌توانم این اتفاق را ببینم. گوگل پیشرفت های بزرگی داشته است، اما Pixel هنوز یک انتخاب خاص است و کاربران پیکسل بخش کوچکی از کل بازار تلفن را تشکیل می دهند. اما در 599 دلار، ممکن است تغییر کند.

تفکر نرم افزاری جدید

Android 12 Material You Pixel 4 Xl Theme Pink

منبع: Nick Sutrich / Android Central

iOS 15 کمی کهنه به نظر می رسد. iOS 14 یک به‌روزرسانی تکراری برای iOS 13 بود و نسخه 2021 به جای ارائه ویژگی‌های جدید، بهبود تجربیات اساسی را دوچندان کرد.

باتری ایفون 7 شارژر ایفون ٧ اداپتور ایفون ۷ قیمت کابل آیفون 7

این بدان معنا نیست که چیزی جز رفع اشکال در iOS 15 وجود ندارد، اما نسخه‌ای است که به جای اختراع مجدد چرخ، یک تجربه iOS را که قبلاً ظاهر شده است، بهبود می‌بخشد.

با اندروید 12 ، مخصوصاً در پیکسل 6، گوگل هم از نظر طراحی و هم از نظر کارایی، در حال پیشرفت است. کریستین چان از iMore در حال حاضر بیش از 5 ویژگی اندروید 12 را که iOS باید بدزدد ، داشته است، و نمی توانم بگویم که با ارزیابی او مخالفم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
نوار کناری