اخبار باتری آیفون

حلقه اپل: نشت عظیم آیفون، گم شدن آیپاد تاچ، جزئیات خیره کننده مک بوک پرو

با نگاهی به یک هفته دیگر از اخبار و عناوین خبری کوپرتینو، اپل لوپ این هفته شامل جزئیاتی در مورد آیفون 14 جدید است، منتظر آیفون SE است، که مک ها در سال 2022، زمانی که M2 وارد می شود، 1000 روز از آی پاد عرضه می شود. لمس، کاهش سهم بازار سافاری و موفقیت آی‌پد.

Apple Loop اینجاست تا چند مورد از بحث‌های بسیار زیادی را که در هفت روز گذشته در اطراف اپل اتفاق افتاده را به شما یادآوری کند ( و می‌توانید خلاصه هفتگی من از اخبار اندروید را در اینجا در فوربس بخوانید ).

قیمت باتری آیفون 8 پلاس شارژر آیفون ۸ پلاس اداپتور ایفون ۸ پلاس کابل شارژ ایفون 8 پلاس

جزئیات بیشتر در مورد آیفون 14 فاش شد

ممکن است آنها تا ماه سپتامبر به طور رسمی معرفی نشوند، اما تغییرات گسترده خانواده آیفون 14 طی چند ماه آینده با پیش‌تولید فرآیند طراحی مشخص خواهد شد. از نکات کلیدی این هفته می توان به تولید نمونه های آزمایشی، عدم وجود صفحه نمایش Pro Motion با طراوت سریع در مدل های پایین تر و افزایش استقبال از حافظه اشاره کرد:

“این یک گام مهم بعد از اپل با 6 گیگابایت برای iPhone 12 Pro و iPhone 13 Pro است. همچنین آیفون‌ها را وارد قلمرو تلفن‌های هوشمند اندرویدی می‌کند که سال‌ها از رم بیشتری استفاده می‌کردند… رم برای این کار بسیار مهم است. عملکردهای دیگر – به ویژه دوربین ها – بنابراین دیدن اینکه آیا اپل پس از ارتقاء نسلی نسبتاً تدریجی در سال گذشته، برنامه های بزرگی برای خط تولید آیفون 14 در این زمینه دارد یا خیر، جالب خواهد بود.

فوربس ).

بیشتر بخوانید  Dolby Vision در iPhone 12

مک بوک پرو را فراموش کنید، اپل برنامه های بزرگتری دارد

Google Pixel 6، Nest و Pixel Buds را در رویداد فروش با زمان محدود تخفیف می‌دهد

آیا باید منتظر آیفون SE باشید؟

قبل از آیفون 14، موضوع کوچک (به معنای واقعی کلمه) نسل سوم آیفون SE وجود دارد. انتظار می رود در چند هفته آینده فاش شود، آیا کسی که به دنبال یک گوشی هوشمند کوچک iOS است باید منتظر SE باشد یا به جای آن آیفون 13 را در نظر بگیرد؟

برای طرفداران سری آیفون SE، ارتقا به مدل جدید بی‌معنا به نظر می‌رسد. و هر کسی که از پاییز گذشته که این گوشی‌ها عرضه شد، آیفون 13 را خریداری کرده است، احتمالاً از وضعیت فعلی گوشی هوشمند خود نیز راضی است. اما مردم چه می‌گویند. چه کسانی برای ارتقای آیفون خود صبر کرده اند؟ آیا ورود پیش بینی شده iPhone SE 3 محاسبات آنها را تغییر می دهد؟

مک های سال

با نزدیک‌تر شدن رویداد ماه مارس اپل، آنچه در خانواده مک در سال 2022 اتفاق می‌افتد در نظر گرفته می‌شود. مارک گورمن از بلومبرگ مراحلی را که قبل از رسیدن به پایان دسامبر برداشته می شود، بیان می کند:

“از آنجایی که اپل همچنان از سیلیکون اینتل فاصله می‌گیرد، چند مک دیگر در دسترس دارد که احتمالاً تمام دستگاه‌های مجهز به اینتل را از خط تولید خود خارج می‌کنند. گورمن انتظار دارد iMac Pro بزرگتر با گزینه‌های تراشه M1 Pro و M1 Max داشته باشد. برای جایگزینی iMac Pro 27 اینچی فعلی خود، همراه با یک مک پرو کوچکتر که «با دو یا چهار تراشه M1 Max» عرضه می شود. و در حالی که Mac Mini در حال حاضر با یک تراشه M1 عرضه می شود، گورمن انتظار دارد که یک گزینه ارتقا یافته M1 Pro (علاوه بر نسخه M2) نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید  تشخیص اصل بودن باتری آیفون 6 و 6 اس پلاس

آستانه ).

و M2 کی می رسد؟

اما چه اتفاقی برای مک در رویداد فوق‌الذکر در ماه مارس می‌افتد؟ آیا M2 به این زودی وارد می شود؟ آیا اپل تا WWDC خودداری می کند؟ یا همه چیز منتظر می ماند تا نسخه بعدی macOS در دسترس عموم قرار گیرد؟

“آیا اپل در حالی که عرضه M1 ادامه دارد، پیش می‌رود و داستان M2 را آغاز می‌کند؟ فقط تیم کوک این را به طور قطعی می‌داند، اما با پیشنهاد Gurman و دیگران، یک پنجره راه‌اندازی بیشتر Mac در ماه می یا ژوئن – مطابق با کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل – M2) بسیاری از داستان‌ها در رویداد مارس مورد تمسخر قرار می‌گیرند، اما جزئیات اصلی نرم‌

قیمت باتری آیفون 5s قیمت شارژر آیفون 5s اداپتور ایفون 5s خرید کابل شارژر آیفون 5s

افزار و سخت‌افزار در WWDC آغاز خواهد شد.

 

فوربس ).

1000 روز لمس

ممکن است فقط یک آی‌پاد تاچ باقی مانده باشد، اما همچنان یک اشتباه برای به‌روزرسانی وجود دارد. این گروه 1000 روز از زمان عرضه آخرین iPod Touch را در این هفته جشن گرفتند.

آی‌پاد تاچ تنها محصول آی‌پاد است که اپل پس از توقف تولید آی‌پاد نانو و آی‌پاد شافل در جولای 2017 همچنان می‌فروشد. هیچ شایعه‌ای مبنی بر نسل هشتم آی‌پاد تاچ یا مدل‌های جدید آی‌پاد وجود ندارد، به این معنی که آینده کل برند و خط تولید آی‌پاد زیر سوال می‌رود.»

بیشتر بخوانید  آیا قابلیت بحث برانگیز تشخیص عکس CSAM اپل در آب مرده است؟

MacRumors ).

مکان نقره ای سافاری در معرض تهدید

در حالی که کروم بسیار محبوب ترین مرورگر روی دسکتاپ است، مرورگر وب سافاری خود اپل که با هر مک عرضه می شود در رتبه دوم باقی مانده است. اما رقابت در حال افزایش است و جایگاه جهانی سافاری ممکن است به مایکروسافت اج از دست برود:

«در حالی که ممکن است Edge در سراسر جهان به Safari برسد، در آمریکای شمالی داستان متفاوت است، زیرا مرورگر اپل در 16.87 درصد از رایانه‌های رومیزی در مقایسه با 11.93 درصد سهم بازار Edge استفاده می‌شود. اگرچه در اروپا و آسیا، Edge قبلاً Safari را با 10.9٪ و 7.46٪ با مرورگر اپل که در 9.95٪ از رایانه های رومیزی در اروپا و فقط 5.41٪ در آسیا استفاده می شود، پشت سر گذاشته است.

تکن رادار ). 

خرید باتری آیفون 6 قیمت شارژر ایفون ۶ اداپتور ایفون ۶ خرید کابل آیفون 6

و در نهایت…

پیش از به‌روزرسانی احتمالی در خط تولید آی‌پد ایر، Canalys گزارش می‌دهد که خانواده تبلت‌های اپل همچنان بر بازار ایالات متحده تسلط دارند، حتی با وجود تأثیر همه‌گیر ویروس کرونا بر فروش:

آی‌پد اپل همچنان در سه ماهه چهارم و همچنین در کل سال 2021 در صنعت تبلت در ایالات متحده پیشتاز بود. با فروش 19.1 میلیون آی‌پد و 42.1 درصد سهم بازار، تقریباً فروش آمازون را دو برابر کرد که در جایگاه دوم قرار گرفت. این گزارش خاطرنشان می‌کند که علیرغم تسلط این شرکت، محموله‌های آی‌پد این شرکت در سال 2021 در مقایسه با فروش سال قبل، 17 درصد کاهش یافته است.

2 نظر در “حلقه اپل: نشت عظیم آیفون، گم شدن آیپاد تاچ، جزئیات خیره کننده مک بوک پرو

  1. נערות ליווי گفت:

    کی میاد ایفون se3

    1. ادمین گفت:

      از این صفحه میتونید پیگیری کنید
      https://iphone-battery.ir/product/iphone-se-3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *