اخبار باتری آیفون

جزئیات لحظه آخری آیفون SE 3

مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، اکنون یک کاربر فعال توییتر است. این تحلیلگر صبح جمعه در توییتر به اشتراک گذاشت تا جزئیات جدید و لحظه آخری در مورد آنچه از نسل سوم آیفون SE انتظار می رود پیش از معرفی رسمی آن در رویداد ویژه اپل در 8 مارس هفته آینده را به اشتراک بگذارد.

باتری ایفون ایکس اس مکس قیمت شارژر آیفون ایکس اس مکس اداپتور ایفون ایکس اس مکس قیمت کابل آیفون ایکس اس مکس

رنگ آیفون SE 3، فضای ذخیره سازی و موارد دیگر

در حالی که در ابتدا مشخص نبود که آیا این حساب توییتر واقعاً Ming-Chi Kuo است، 9to5Mac به طور مستقل تأیید کرده است که واقعاً معامله واقعی است و این حساب توسط تحلیلگر TF International Securities اداره می شود.

کو چند “پیش‌بینی” را برای iPhone SE 3 بیان می‌کند، از جمله اینکه تولید انبوه در این ماه آغاز می‌شود و اپل بین 25 تا 30 میلیون دستگاه را در تمام سال 2022 عرضه خواهد کرد. او همچنین می‌نویسد که iPhone SE 3 در دسترس خواهد بود. در سه پیکربندی ذخیره سازی: 64 گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت. این یک ارتقاء در مقایسه با نسل دوم آیفون SE است که فقط در گزینه های 64 و 128 گیگابایتی موجود است.

بیشتر بخوانید  اپل آیفون SE 3 را در ماه مارس عرضه خواهد کرد

متأسفانه، به نظر نمی رسد که اپل رنگ های جدید هیجان انگیزی را برای iPhone SE 3 در نظر گرفته باشد. Kuo گزارش می دهد که دستگاه جدید در همان طرح های سفید، مشکی و قرمز در دسترس خواهد بود. او همچنین تکرار می‌کند که این دستگاه دارای «طراحی فرم فاکتور مشابه» با آیفون SE فعلی خواهد بود.

در نهایت، Kuo دوباره توضیح داد که آیفون SE 3 دارای تراشه A15 در داخل و همچنین اتصال 5G با پشتیبانی از اتصالات mmWave و Sub-6GHz 5G خواهد بود.

باتری آیفون ۱۳ پرو مکس قیمت شارژر آیفون ۱۳ پرو مکس اداپتور ایفون ۱۳ پرو مکس قیمت کابل آیفون ۱۳ پرو مکس

mmWave نسخه 5G با سرعت های چشمگیرتر است، اما از طرف دیگر، برد محدودی دارد. این بدان معناست که شرکت‌های مخابراتی باید برج‌های سلولی بیشتری را راه‌اندازی کنند تا آن را در دسترس همه کاربران قرار دهند. عرضه‌های 5G زیر 6 گیگاهرتز در ایالات متحده معمولاً به سرعت 100 تا 150 مگابیت در ثانیه می‌رسند، بنابراین استقرار آن آسان‌تر است اما بسیار کمتر از mmWave 5G است.

بیشتر بخوانید  5 نکته درباره به روز رسانی iOS 15.1 در آیفون

شاید جالب‌تر از این شایعات آیفون SE این باشد که مینگ چی کو، یکی از منابع قابل اعتماد شایعات اپل، اکنون در توییتر است. فقط زمان نشان می دهد که او در نهایت چه چیزهای دیگری از اطلاعات را به اشتراک می گذارد.

2 نظر در “جزئیات لحظه آخری آیفون SE 3

  1. נערות ליווי گفت:

    کی میاد ایفون 14

    1. ادمین گفت:

      از این صفحه میتونید پیگیری کنید
      https://iphone-battery.ir/product/iphone-se-3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *