اخبار باتری آیفون

به روز رسانی دستگاه اپل برای استالکرها و تخلیه باتری

اپل به‌روزرسانی‌های متعددی را برای رفع مشکلات از جمله اشکال تخلیه باتری مک‌بوک‌ها و اتهامات سوء استفاده از ردیاب‌های AirTag توسط استالکرها ارائه کرد. – بلومبرگ

ظرفیت باتری آیفون ایکس اس مکس شارژر ایفون ایکس اس مکس اداپتور ایفون ایکس اس مکس کابل شارژ آیفون ایکس اس مکس

اپل به‌روزرسانی‌های متعددی را برای رسیدگی به شکایات از جمله استفاده از AirTag برای تعقیب و همچنین مشکلات تخلیه باتری در مک‌بوک‌ها ارائه می‌کند.

این شرکت فناوری اعلام کرد که در حال تغییر هشدار Unknown Accessory Detected است که قبلاً با شناسایی یک هدفون AirPod در نزدیکی کاربر ایجاد می شد.

با این به‌روزرسانی، وقتی یک AirTag مشکوک و ناشناخته به دنبال کاربر شناسایی شد، هشدار باید به درستی فعال شود.

همچنین در حال به‌روزرسانی مقالات پشتیبانی ردیابی و هشدارهای حفظ حریم خصوصی است تا به وضوح عوامل بدی را که به دنبال سوء استفاده از دستگاه ردیابی هستند، اعلام کند، هشدار می‌دهد که این یک جرم است و در صورت سوء استفاده از دستگاه، اطلاعات شناسایی آنها به مجریان قانون داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید  تعویض باتری آیفون همه مدل ها + ویدئو و عکس

اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد: «AirTag برای کمک به افراد در یافتن وسایل شخصی‌شان طراحی شده است، نه برای ردیابی افراد یا دارایی‌های افراد دیگر، و ما هر گونه استفاده مخرب از محصولات خود را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌کنیم».

به‌روزرسانی‌های بیشتری در اواخر امسال منتشر خواهد شد، از جمله: یافتن دقیق برای آسان‌تر کردن مکان یابی ردیاب ناخواسته با استفاده از ترکیبی از صدا، لمسی و بازخورد بصری.

علاوه بر این، AirTags همچنین به‌طور خودکار صدایی را منتشر می‌کند تا در صورت شناسایی به دنبال دستگاه هوشمند اپل دیگران، به هر کسی در منطقه هشدار دهد. به گفته غول فناوری ایالات متحده، این با به‌روزرسانی منطق هشدار ردیابی ناخواسته همراه می‌شود، بنابراین هشدار زودتر به همراه صدای هشدار بلندتر برای یافتن آن بیشتر می‌شود.

به طور جداگانه، سایت فناوری 9to5Mac در مورد به روز رسانی به macOS Monterey نسخه 12.2.1 گزارش داد که دارای برخی از مشکلات امنیتی و رفع اشکال است، از جمله مشکل تخلیه باتری ناشی از یک اشکال بلوتوث.

بیشتر بخوانید  نحوه بازیابی آیفون بدون رمز عبور
ظرفیت باتری آیفون ۱۳ پرو مکس شارژر ایفون ۱۳ پرو مکس اداپتور ایفون ۱۳ پرو مکس کابل شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس

این اشکال به طور موثر باعث خواب بی‌قرار مک‌بوک‌ها می‌شود: اگر بلوتوث به لوازم جانبی متصل بماند، مکرراً در طول شب از خواب بیدار می‌شود و باعث تخلیه باتری می‌شود.

توجه داشته باشید، یادداشت به‌روزرسانی اپل می‌گوید که این اصلاح برای دستگاه‌هایی است که روی پردازنده اینتل کار می‌کنند، اگرچه کاربران شکایت کرده‌اند که این مشکل بر روی دستگاه‌هایی که پردازنده‌های M1 دارند نیز تأثیر می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *