آموزش

باتری آیفون، در اینجا راهی برای حفظ آن همیشه در بالا وجود دارد

اینکه بتوانید باتری آیفون را برای تمام روز شارژ کنید، گاهی اوقات کاری واقعا غیرممکن به نظر می رسد، اما با لوازم جانبی مناسب، با کابوس گرفته شده خداحافظی خواهید کرد.

عکس تایلر لاستویچ پکسل

به خصوص اگر زمان زیادی را در خارج از منزل سپری می کنید یا عادت دارید که فراموش کنید تلفن همراه خود را به شارژر وصل کنید، ممکن است متوجه شوید که آیفون نیمه جان است و عاجزانه تقاضای جریان برق دارید. چگونه از یک موقعیتی که باعث استرس اضافی به دستگاه تکنولوژیکی می شود و در درازمدت خطر خراب شدن باتری شما را ایجاد می کند، اجتناب کنید؟

باتری 6s plus شارژر ایفون 6s plus خرید آداپتور اصلی آیفون 6s plus قیمت کابل شارژر اصلی ایفون 6s plus

در واقع یک وسیله جانبی کوچک وجود دارد که اکنون در چندین تجسم کم و بیش دوستدار محیط زیست کاهش یافته است که اگر از پریز دیواری فاصله بگیرید و شروع به مشاهده علائم عدم تعادل در آیفون کنید، می تواند به معنای واقعی کلمه جان شما را نجات دهد .

بیشتر بخوانید  چگونه مشکلات رایج آیفون 12 را برطرف کنیم؟

باتری آیفون، زیرا به پاور بانک نیاز دارید

آمازون

لوازم جانبی که امروز در مورد آن صحبت می کنیم و در متفاوت ترین محدوده های قیمتی برای مثال در آمازون پیدا می کنید، پاور بانک است. این لوازم جانبی است که اولین ورود خود را در سال 2001 انجام داد. واضح است که اولین مدل تولید شده است. از شرکت چینی Pisen، فاصله زیادی با آنچه که پاور بانک‌ها در حال حاضر به نظر می‌رسند بود، اما همچنان کار خود را انجام می‌داد.

آیفون 13 جدید وعده می دهد که یک باتری با مدت زمان استثنایی داشته باشد، اما همه ما می دانیم که خیلی به نحوه استفاده از دستگاه بستگی دارد و جنبه دیگری که گاهی دست کم گرفته می شود، حتی با توجه به شرایط آب و هوایی که در آن هستیم. گرم و سرد، و نه خیلی شدید، در واقع بر نحوه عملکرد گوشی هوشمند و در نتیجه فرسوده شدن باتری نیز تأثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید  باتری آیفون ۷ چند ساعت شارژ نگه میدارد
باتری ایفون 4 شارژر آیفون 4 اصلی قیمت اداپتور ایفون 4 کابل آیفون 4

به عنوان مثال، تخمین زده شده است که سرمای بیش از حد ظرفیت باتری را تا 60 درصد کاهش می دهد. و به همین ترتیب، گرمای بیش از حد می تواند اثرات مضری هم بر روی باتری و هم بر روی تمام اجزای داخلی داشته باشد، حتی تا جایی که CPU را ذوب کند.

بنابراین علاوه بر دور نگه داشتن آیفون خود از تغییرات ناگهانی ناشی از دمای بیش از حد، شاید در ماه آگوست یا در اواسط زمستان آن را در ماشین بگذارید، اگر می خواهید از خاموش شدن ناگهانی در امان باشید، به یک پاور بانک نیاز دارید. از سال 2001، این فناوری بسیار پیشرفت کرده است و در واقع تنها جنبه فنی که باید به آن توجه کنید این است که قدرتی که پاور بانک می‌تواند تامین کند با قدرت تلفن هوشمند شما مطابقت دارد. اگر معلوم شود که با شارژ سریع آیفون سازگار است، یک باتری با قدرت کامل خواهید داشت، گویی آن را به پریز برق وصل کرده اید.

بیشتر بخوانید  چگونه قفل آیفون غیرفعال را بدون iTunes یا iCloud یا رایانه باز کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *