اخبار باتری آیفون

اپل همچنان بیشتر سود جهانی گوشی های هوشمند را به خانه می برد

در حالی که اپل بیش از هر کس دیگری گوشی عرضه نمی کند، گزارش جدید امروز نشان می دهد که همچنان بیشتر سود گوشی های هوشمند جهانی را به خانه می برد – حتی قبل از عرضه آیفون 13 .

در سه ماهه دوم سال، آیفون‌ها تنها 13 درصد از محموله‌های جهانی را به خود اختصاص دادند، اما در مورد درآمد و سود، داستان بسیار متفاوت است.

قیمت باتری 6s plus شارژر ایفون ۶ اس پلاس آداپتور آیفون 6s plus کابل شارژ آیفون 6 اس پلاس

کانترپوینت می گوید آیفون ها 40 درصد از درآمد جهانی گوشی های هوشمند و 75 درصد سود را به خود اختصاص داده اند.

اپل بزرگترین تولید کننده سود و درآمد در تجارت گوشی بوده است. در سه ماهه دوم 2021، علیرغم سهم نسبتاً متوسط ​​13 درصدی در فروش جهانی گوشی، 75 درصد از کل سود عملیاتی بازار گوشی و 40 درصد از درآمد را به خود اختصاص داد.

در حالی که این عملکرد نشان دهنده قدرت برند اپل است، اما همچنان پایین تر از اوج سه ماهه چهارم 2020 است که سهم درآمد آن به 50 درصد رسید، نسبت به 28 درصد در سه ماهه سوم 2020، و سهم سود آن به 86 درصد افزایش یافت. از 51 درصد در سه ماهه قبل. در حالی که جهش قابل توجهی در سهم حمل و نقل آن از 9٪ به 17٪ در همان دوره وجود داشت، میزان سهم درآمد آن نشان دهنده موفقیت اولین سری آیفون های مجهز به 5G است.

باتری تقویت شده ایفون 4 شارژر آیفون 4 اصلی اداپتور ایفون 4 قیمت کابل اصلی ایفون 4
بیشتر بخوانید  از آیفون SE 3 5G آینده 2022 اپل چه انتظاری باید داشت

این شرکت اطلاعاتی بازار می گوید که مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری به اکوسیستم اپل علاقه مند هستند.

اپل همچنین از قابلیت همکاری بین دستگاه های خود سود می برد. راحتی جابجایی بین مک، آی‌پد و آیفون، کاربران یک دستگاه اپل را تشویق می‌کند تا با خرید دستگاه‌های دیگر این برند، در اکوسیستم اپل باقی بمانند. این امر با کنترل قابل توجه اپل بر روی سخت افزار و نرم افزار امکان پذیر شده است و امکان جابجایی یکپارچه کار روی یک برنامه بین چندین دستگاه را فراهم می کند.

در حالی که این مورد برای مدتی وجود داشته است، به خصوص با چسبندگی موسیقی، رسانه، اخبار، فضای ذخیره‌سازی و غیره مشخص شده است. اپل احتمالاً این مزیت را حفظ می‌کند و این امکان را به او می‌دهد تا قیمت‌های پریمیوم را برای گوشی‌های خود شارژ کند و در نتیجه حفظ کند. حاشیه سود عملیاتی بالا

سودآوری اپل نشان‌دهنده این واقعیت است که این شرکت فقط دستگاه‌های ممتاز را می‌فروشد، در حالی که بسیاری از برندهای اندرویدی گوشی‌ها را با قیمت‌های متفاوتی می‌فروشند که برخی از آنها به سختی سودآور هستند یا حتی ضرر می‌کنند. این شرکت ماه گذشته اشاره کرد که اپل 57 درصد از بازار گوشی های هوشمند +400 دلاری را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید  10 تا از بهترین ویجت های آیفون در جهان

وقتی نوبت به 25 درصد باقی مانده سود می رسد، سامسونگ بخش عمده ای از آنها را به خود اختصاص می دهد، در حالی که سایر برندها سود ناچیزی کسب کردند – حتی شیائومی که بیشتر از اپل گوشی (و گهگاه ساعت ) عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *