اخبار باتری آیفون

آیفون SE پلاس با مدل بزرگتر برای سال 2024 رونمایی خواهد کرد.

طبق گزارشی، اپل قصد دارد تا سه سال دیگر دو گوشی هوشمند آیفون SE را عرضه کند که از سال 2022 شروع می‌شود. ابتدا آیفون SE پلاس وارد بازار می‌شود، اما مدل بزرگ‌تر آن تا سال 2024 در حال توسعه باقی خواهد ماند. تنها پس از آن سری آیفون SE ارتقاء قابل توجهی دریافت خواهد کرد. ،

یلگر در نمایش مشاوران زنجیره تامین (DSCC) افشاکننده تبدیل شده است، تحویل داده شده است اطلاعات بیشتری در مورد آینده دستگاه های آیفون SE. ظاهرا اپل سال آینده مدل جدیدی را معرفی خواهد کرد که آن را با نام آیفون SE پلاس به بازار عرضه می کند. به گفته یانگ، ممکن است نام آن تا حدودی اشتباه باشد.

ظاهراً آیفون SE پلاس از نمایشگر بزرگتر از مدل فعلی برخوردار نخواهد بود . در عوض، اپل از صفحه نمایش 4.7 اینچی و شاسی استفاده شده برای اولین بار در  آیفون 6 استفاده خواهد کرد. اپل آیفون SE 2020 را برای مرجع بر پایه آیفون 8 قرار داده است و نه آیفون 6 .

بیشتر بخوانید  تخلیه باتری iphone در iOS 15

بر این اساس، آیفون SE پلاس دارای حاشیه‌های بزرگ، یک دوربین تکی در پشت و یک دکمه هوم با Touch ID داخلی خواهد بود. با این حال، iPhone SE Plus یک ارتقاء SoC دریافت خواهد کرد که چیزی فراتر از بهبود CPU و GPU را به همراه خواهد داشت. از نظر تئوری، برای مثال، آیفون SE پلاس باید از اتصال 5G نیز پشتیبانی کند. 

متأسفانه، تا سال 2024 به‌روزرسانی بزرگی در قالب آیفون SE 3 ارائه نخواهد شد. ظاهراً این دستگاه دارای صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به iPhone SE Plus با اندازه‌های بین 5.7 تا 6.1 اینچ خواهد بود. توجه داشته باشید که این دستگاه به جای پنل OLED به پنل IPS متکی است، که به این معنی است که اپل دوباره از آیفون XR استفاده خواهد کرد . آیفون SE 3 خیلی دور است، اما یانگ سابقه خوبی در مورد افشای گوشی‌های هوشمند دارد.

بیشتر بخوانید  تقاضای آیفون 13 باعث می شود که اپل یک سوم تمام محموله های 5G را دریافت کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *