اخبار باتری آیفون

از آیفون SE 3 5G آینده 2022 اپل چه انتظاری باید داشت

اپل در حال کار بر روی یک نسخه به روز شده از مقرون به صرفه ترین آیفون خود است و نسخه جدید 2022 آیفون SE ممکن است ظرف چند هفته آینده عرضه شود. اگرچه هیجان‌انگیزترین به‌روزرسانی نیست، اما برخی ویژگی‌ها وجود دارند که با قیمت 399 دلاری که iPhone SE با آن به فروش می‌رسد، عالی خواهند بود.

ویژگی قرمز آیفون SE 2022
این راهنما همه چیزهایی را که در مورد آیفون SE آینده بر اساس شایعات و تاریخچه انتشار گذشته می‌دانیم، پوشش می‌دهد.

طرح

ما انتظار هیچ تغییری در طراحی نسخه بعدی آیفون SE را نداریم. به نظر می رسد مانند آیفون SE 2020 فعلی که از آیفون 8 ساخته شده است. آیفون SE فعلی در رنگ های مشکی، سفید و قرمز (محصول) موجود است و ما انتظار داریم که گزینه های رنگی مشابهی را برای این گوشی مشاهده کنیم. مدل جدید

قیمت باتری گوشی ایفون ۱۲ شارژر ایفون ۱۲ قیمت اداپتور ایفون ۱۲ کابل شارژر آیفون ۱۲

هدر 1b خلاصه آیفون se 2020
این گوشی دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی LCD با حاشیه های ضخیم و دکمه هوم Touch ID است که آن را به مدرن ترین آیفون اپل تبدیل می کند که هنوز تاچ آیدی را ارائه می دهد. همه آیفون‌های دیگر به Face ID منتقل شده‌اند و شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه نسخه‌های آینده آیفون ارزان‌قیمت نیز این کار را انجام خواهند داد، اما نه در حال حاضر.

تاپ آیفون se 2020
پشت دستگاه برای تسهیل شارژ بی سیم از شیشه ساخته شده است، اما از فناوری MagSafe استفاده نمی کند. مانند مدل‌های قدیمی، آیفون SE جدید دارای IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود. همچنین با توجه به عدم به‌روزرسانی‌های طراحی، انتظار تغییراتی در عمر باتری نداریم، بنابراین عمر باتری احتمالاً یکسان خواهد بود.

بیشتر بخوانید  آیفون 14 شاید زیباترین آیفون سال های اخیر باشد
قیمت باتری گوشی ایفون ۱۱ قیمت شارژر اصلی ایفون ۱۱ قیمت اداپتور ایفون ۱۱ کابل شارژر آیفون ۱۱

سرعت 5G

اتصال 5G مهمترین نقطه فروش آیفون SE جدید خواهد بود، زیرا اپل سرعت های 5G را به آیفون بسیار مقرون به صرفه تر می آورد. در حال حاضر، ارزان‌ترین آیفون 5G اپل ، آیفون 12 مینی 599 دلاری است ، اما اگر شایعات دقیق باشند، آیفون SE ارزان‌تر خواهد بود.

iPhone SE ارزانترین ویژگی آیفون 5G
مینگ چی کو ، تحلیلگر اپل ، گفته است که این آیفون مقرون به صرفه‌ترین آیفون 5G موجود خواهد بود و از نظر سرعت اتصال، می‌تواند با مدل‌های آیفون 13 و 13 پرو اپل برابری کند. شایان ذکر است که در مدل‌های آیفون 13، سریع‌ترین سرعت‌های mmWave 5G به ایالات متحده محدود می‌شود و احتمالاً در مورد iPhone SE نیز در صورتی که از سرعت mmWave پشتیبانی می‌کند، چنین باشد.

ما واقعاً نشنیده ایم که آیا اپل قصد دارد آیفون های مقرون به صرفه تر را به شبکه های زیر 6 گیگاهرتز محدود کند، اما بعید به نظر می رسد.

پردازنده به روز شده

آیفون SE فعلی دارای تراشه A13 Bionic است و انتظار می‌رود مدل 2022 دارای تراشه جدیدتر و سریع‌تر باشد. اپل می تواند با تراشه A15 استفاده کند و آن را همتراز با مدل های آیفون 13 قرار دهد، اگرچه شایعاتی در مورد A14 نیز شنیده ایم .

بیشتر بخوانید  بررسی آیفون ۱۳ + همه چیز در مورد iPhone 13

تراشه a15
هنگامی که آیفون SE 2020 عرضه شد، شامل همان تراشه A13 بود که در مدل‌های آیفون 11 در سپتامبر گذشته استفاده شده بود، بنابراین می‌توانیم در سال 2022 با استفاده از آیفون SE جدید از A15 شاهد همین وضعیت باشیم.

خرید باتری ایفون 4 مشخصات شارژر آیفون 4 خرید آداپتور اصلی آیفون 4 کابل شارژر آیفون 4

فضای ذخیره سازی

انتظار می رود فضای ذخیره سازی از 64 گیگابایت شروع شود و گزینه های 128 و 256 گیگابایتی با قیمت بالاتر در دسترس هستند.

عمر باتری

آیفون SE فعلی 13 ساعت هنگام تماشای ویدیو، هشت ساعت هنگام پخش ویدیو و 40 ساعت هنگام گوش دادن به صدا دوام می‌آورد و قابلیت شارژ سریع دارد و با استفاده از آداپتور برق 18 واتی یا بالاتر می‌تواند در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود. .

دوربین ها

انتظار می‌رود آیفون SE دارای دوربینی به‌روز باشد و می‌تواند از جدیدترین دوربین زاویه باز آیفون 13 استفاده کند. ما در حال حاضر جزئیات دقیقی نمی دانیم، اما بهبود دوربین برنامه ریزی شده است.

آیفون SE فعلی دارای یک دوربین ۷ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین تک لنز ۱۲ مگاپیکسلی در پشت است.

نامگذاری

اپل می‌تواند آیفون SE جدید را iPhone SE‌ 5G بنامد تا آن را از نسخه 2020 متمایز کند، اما همچنین می‌تواند نام استاندارد آیفون SE را نیز حفظ کند.

راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش می گوید که آیفون SE را می توان «آیفون SE‌ پلاس» نامید، اگرچه نمایشگر بزرگ تری ندارد، اما این بعید به نظر می رسد زیرا از نظر تاریخی، نام «پلاس» نشان دهنده اندازه صفحه نمایش بزرگتر است.

بیشتر بخوانید  10 تا از بهترین ویجت های آیفون در جهان

قیمت گذاری

انتظار می‌رود آیفون SE 2022 از 399 دلار شروع شود که همان قیمت مورد نظر مدل فعلی 2020 است.

تاریخ انتشار

اپل در نظر دارد اولین رویداد سال 2022 خود را در روز سه‌شنبه، 8 مارس برگزار کند. این رویداد “Peek Performance” بر روی iPhone SE، iPad Air و حداقل یک مک جدید با تراشه M1 Pro /Max، احتمالا Mac تمرکز خواهد داشت. مینی .

آیفون SE آینده

شایعاتی در مورد آیفون ارزان قیمت دیگری در خانواده iPhone SE شنیده‌ایم که دارای طراحی تمام صفحه‌نمایش است و انتظار می‌رود این آیفون SE با نمایشگر بزرگ‌تر و بدون دکمه Home در سال 2023 یا 2024 عرضه شود.

قیمت باتری آیفون 6s plus قیمت شارژر اصلی ایفون 6s plus آداپتور آیفون 6 اس پلاس قیمت کابل شارژر آیفون 6 اس پلاس

راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش معتقد است که اپل در حال کار بر روی نسخه ای از آیفون SE با صفحه نمایش بزرگتر 5.7 تا 6.1 اینچی و دوربین سوراخ دار است. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل نیز گفته است که نسخه بزرگتر آیفون SE در سال 2023 عرضه خواهد شد که دارای نمایشگر به روز، بزرگتر و رم 4 گیگابایتی است.

در سال 2019، کو گفت که یک «آیفون SE‌ پلاس» با طراحی تمام صفحه، بدون Face ID و حسگر اثرانگشت تاچ آی‌دی که در دکمه پاور در کنار دستگاه تعبیه شده است، وجود خواهد داشت، اما چنین دستگاهی اینطور نیست. سطح این احتمال وجود دارد که اپل در حال کار بر روی این آیفون SE برای عرضه اولیه باشد، اما آن را عقب انداخت.

2 نظر در “از آیفون SE 3 5G آینده 2022 اپل چه انتظاری باید داشت

  1. נערות ליווי گفت:

    کی میاد ایفون se3

    1. ادمین گفت:

      از این صفحه میتونید پیگیری کنید
      https://iphone-battery.ir/product/iphone-se-3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *