گوشی اپل iPhone 14

آیفون 14 پرو با 8 گیگابایت رم و دوربین 48 مگاپیکسلی

انتظار می رود آیفون 14 دارای یک دوربین 48 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت رم باشد، پیشرفت هایی که آن را با بهترین گوشی های اندرویدی روی کاغذ برابری می کند.

این اولین بار نیست که ما این اطلاعات را دریافت می کنیم. در ماه آوریل، مینگ چی کو ادعاهای مشابهی در مورد دوربین های 48 مگاپیکسلی مطرح کرد. سپس متوجه شدیم که این شامل نسخه‌های iPhone 14، iPhone 14 Pro و ‘Max’ هر دو گوشی می‌شود. کو پیش بینی کرد که آیفون 14 دارای دو اندازه مجزا، 6.1 و 6.7 اینچی خواهد بود. این درست است، ممکن است وجود نداشته باشد.

تست باتری ایفون ۱۲ پرو شارژر ایفون ۱۲ پرو اداپتور ایفون ۱۲ پرو خرید کابل شارژ آیفون ۱۲ پرو

 

apple store selling iphone in new york

هر دو آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس مورد انتظار ممکن است دارای دوربین 48 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و همچنین لنزهای 12 مگاپیکسلی اولتراواید و تله فوتو باشند. این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به لنز اصلی 12 مگاپیکسلی آیفون 13 پرو خواهد بود.

بیشتر بخوانید  آیفون 14 بدون تراشه؟ اپل از اپراتورها می خواهد که برای eSIM آماده شوند

Pu همچنین پیش‌بینی می‌کند که مدل‌های آیفون 14 پرو دارای 8 گیگابایت رم خواهند بود که نسبت به 6 گیگابایت رم در آیفون 13 پرو بیشتر است. این مقدار حافظه رم مشابه گوشی هایی مانند گلکسی S21 سامسونگ را به گوشی ها می دهد. با این حال، رویکرد اپل به کارایی و کنترل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باعث شده است که آیفون‌های این شرکت حتی با رم کمتری هم با گوشی‌های پرچمدار اندرویدی مطابقت داشته باشند یا آنها را شکست دهند. بنابراین با 2 گیگابایت رم اضافی می‌تواند کارهای بیشتری انجام دهد و آیفون را به یک نیروگاه عملکرد تبدیل کند.

علیرغم اینکه خیلی زود است، ما در حال دریافت تصویری از ظاهر سری آیفون 14 هستیم. ما قبلاً اخباری را شنیده‌ایم که اپل ممکن است سال آینده این ناچ را کنار بگذارد، اگرچه سرنوشت TouchID و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر که مدت‌ها مورد انتظار بود، چندان روشن نیست.

تست باتری ایفون ۱۱ پرو شارژر ایفون ۱۱ پرو اداپتور ایفون ۱۱ پرو خرید کابل شارژ آیفون ۱۱ پرو
بیشتر بخوانید  بریدگی آیفون 14 ادعایی بسیار بزرگ اپل

علاوه بر این، Pu همچنین ادعا می کند که هر چهار مدل آیفون 14 دارای نرخ رفرش 120 هرتز هستند که در حال حاضر به مدل های Pro iPhone 13 محدود شده است.

وقتی صحبت از اپل به میان می‌آید، Pu دارای سابقه متفاوتی است. بنابراین در حالی که برخی از پیش‌بینی‌های او معقول به نظر می‌رسند، ما باید صبور باشیم تا ببینیم اپل چه چیزی برای ما در نظر گرفته است. در عین حال، هاب آیفون 14 ما را برای آخرین اخبار و درز اطلاعات بررسی کنید.

خلاصه خبر:

  • انتظار می‌رود انواع آیفون 14 پرو شامل 8 گیگابایت رم و دوربین 48 مگاپیکسلی باشد.
  • تمام اخبار و مقالات را از به روز رسانی اخبار شایعات بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *