گوشی اپل iPhone 14

آیفون 14 واقعاً باید این ویژگی پر زرق و برق را از Honor دریافت کند

(اعتبار تصویر: آینده)
Audio player loading…

اپل به دلیل تجربیات وحشیانه در مورد ویژگی‌های گوشی‌های هوشمندش شناخته نمی‌شود – این دقیقاً ZTE یا Huawei در این زمینه نیست – اما ویژگی جدیدی که Honor در یک تلفن هوشمند نشان داده است، من را متقاعد کرده است که iPhone 14 با این ویژگی اضافی شگفت‌انگیز خواهد بود. .

سال گذشته شاهد عرضه سری Honor 60 بودیم، اما نسخه جدیدی به نام Honor Code به تازگی از طریق شبکه اجتماعی چینی Weibo معرفی شده است. ظاهراً این Honor 60 Pro است، با این تفاوت که در پشت آن یک نسخه طرح‌دار از لوگوی Honor وجود دارد که وقتی اعلان دریافت می‌کنید می‌درخشد.

درست است، چراغ LED اعلان به طور رسمی در سال 2022 بازگشته است، به روشی بسیار کلاسیک. این ویژگی تلفن‌های قدیمی‌تر به شما اطلاع می‌دهد که اعلان دریافت شده است یا تماسی دارید (یا چند مورد دیگر)، با یک چراغ LED که بسته به چیزی که دریافت می‌شود می‌درخشد.

با استفاده از شیشه الکتروکرومیک ( همچنین در این گوشی OnePlus با پشتی قابل تغییر رنگ دیده می شود )، حروف H، O، N و R روشن می شوند تا شما را از اعلان ها و همچنین تماس ها و آلارم ها آگاه کنند و همچنین می تواند با ریتم های مختلف سوسو بزند. . این بسیار ظریف به نظر می رسد، اما اگر گوشی خود را به صورت رو به پایین چرخانده اید تا اعلان های تهاجمی را همیشه مشاهده نکنید، باید مفید باشد، اما همچنان می خواهید بدانید چه خبر است.

دلیلی وجود ندارد که باور کنیم این گوشی در خارج از چین به فروش می رسد – بسیاری از شرکت های فناوری چینی نسخه های ویژه ای از تلفن های خود را مانند این معرفی می کنند که فقط در کشور خود به فروش می رسد – اما ما امیدواریم.

با این حال، ما دوست داریم این ویژگی را نه تنها در گوشی آنر، بلکه در آیفون نیز مشاهده کنیم.

در مورد آن فکر کنید – طراحی کاملاً کار می کند. آیفون‌ها لوگوی اپل را در پشت دارند و روی مک‌بوک‌ها و برخی دیگر از گجت‌های این شرکت، این لوگو با یک چراغ در آن ساخته شده است. مطمئناً همین کار را می توان برای آیفون انجام داد.

این می‌تواند دارای نورهای ملایم در چند رنگ مختلف باشد، بنابراین می‌توانید آن را برای انواع مختلف اعلان‌ها برنامه‌ریزی کنید – آبی برای توییتر، سبز برای WhatsApp، قرمز برای اینستاگرام – یا بسته به فوریت هشدار، در الگوهای مختلف سوسو بزند.

اگر پیامی دریافت کردید، می‌توانید درخشش کوچکی را ببینید که می‌دانید کسی در تلاش است با شما تماس بگیرد، بدون اینکه کل پیام روی صفحه نمایش شما پرش کند تا حواس شما را از هر کاری که انجام می‌دادید منحرف کند.

LED اعلان یک ویژگی نسبتاً محبوب بود که بسیاری از برندها از آن استفاده می کردند، اگرچه در اجرای آن کاملاً ابتدایی بود و یک لوگوی نرم و درخشان اپل می توانست جایگزین بسیار بهتری باشد. این مخصوصاً اگر از چیزی مانند این شیشه الکتروکرومیک استفاده کرده باشد که اغلب ظریف تر از یک چراغ LED واقعی به نظر می رسد.

تجزیه و تحلیل: گوشی های کاملاً بازی نیستند

دوئل تلفنی Lenovo Legion

Lenovo Legion Phone Duel با لوگوی LED عقب و Y(اعتبار تصویر: آینده)

داشتن پنل‌های روشن‌آپ عقب از نظر فنی چیز جدیدی نیست، زیرا برخی از تلفن‌های بازی دارای نوارهای LED در پشت هستند که از جمله موارد دیگر، می‌توان آن‌ها را در رنگ‌ها یا ریتم‌های مختلف در هنگام دریافت اعلان‌ها تنظیم کرد.

با این حال، یک تفاوت کلیدی در اینجا وجود دارد: برخی می‌توانند نوارهای LED پر جنب و جوش را در پشت تلفن هوشمند کمی در نظر بگیرند – به اندازه یک لوگوی نرم «Honor» یا نماد اپل ظریف یا ملایم نیست.

یک سیب درخشان کوچک در پشت آیفون، که بسته به نوع اعلان به رنگ‌های ملایم مختلف روشن می‌شود، روشی ملایم برای یادآوری اینکه یک اعلان دریافت کرده‌اید، بدون اعلام آن به دنیا خواهد بود. 

همچنین می‌تواند در مکان‌های تاریک مانند زمانی که در خانه در حال تماشای فیلم هستید یا در رختخواب هستید به خوبی کار کند – درخشش گرم اطراف تلفن شما بسیار آرام‌تر از شوک الکتریکی رنگی است.

ما اصلاً انتظار نداریم که اپل یک لوگوی اعلانات الکتروکرومیک را در پشت آیفون 14 ارائه کند. این شرکت از ویژگی های عجیب و غریبی مانند آن استقبال نمی کند. اما من برای یک وب سایت فنی کار می کنم، اجازه دارم با امید زندگی کنم.

2 نظر در “آیفون 14 واقعاً باید این ویژگی پر زرق و برق را از Honor دریافت کند

  1. علیرام گفت:

    کی میاد ایفون 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *