آموزش, اخبار باتری آیفون, گوشی اپل iPhone 13

آنچه از رویداد iPhone 13 اپل انتظار می رود

آیفون 13 ، اپل واچ سری 7 و AirPods طراحی مجدد

اولین رویداد پاییزی اپل سه شنبه 14 سپتامبر ، ساعت 1 بعد از ظهر ET / 10AM PT ، درست در زمانی که این شرکت معمولاً آخرین نسخه آیفون خود را معرفی می کند ، برگزار می شود. مانند رویداد آیفون سال گذشته ، اطلاعیه های روز سه شنبه کاملاً دیجیتالی خواهد بود ، به شیوه ای ظریف و بیش از حد تولید شده که در طول همه گیری علامت تجاری اپل شده است.

شایعات حاکی از آن است که مجموعه ای از اعلامیه ها در مقایسه با طراحی رادیکال لبه تخت آیفون 12 بسیار چشمگیر است. به نظر می رسد که Apple Watch و AirPods می توانند توجه جدی را به خود جلب کنند ، حتی اگر iPhone 13 تقریباً یکسان به نظر برسد.

ادامه مطلب را در مورد همه چیزهایی که انتظار داریم در این رویداد ببینیم ، از جمله برخی از شگفتی های طولانی مدت که اپل می تواند در نظر داشته باشد ، بخوانید.

آیفون 13 با طراحی آشنا و شاید ترفند جدید دوربین شب

قیمت کابل شارژر اصلی ایفون 6plus شارژر ایفون 6plus آداپتور آیفون 6 پلاس قیمت باطری آیفون ۶پلاس

شایعات حاکی از آن است که آیفون 13 بسیار شبیه آیفون 12 خواهد بود اما احتمالاً دارای بریدگی کوچکتر و نمایشگر نرخ تجدید بالا در همه یا بیشتر مدل ها است. به نظر می رسد که هر دو بلومبرگ و تحلیلگر مینگ چی کو توافق دارند که در صورت تغییرات مفید ، آیفون جدید به صورت تکراری دریافت می شود.

اینها می توانند شامل یک صفحه نمایش LTPO (درجه حرارت پایین اکسید پلی کریستالی) مانند اپل برای ارائه نرخ تازه سازی متغیر در ساعت اپل باشد. سخت افزار تلفن جدید همچنین ممکن است شامل آهنرباهای قوی تر ، سیم پیچ بزرگتر برای MagSafe ، صفحه نمایش همیشه روشن و احتمالاً رنگ های جدید و گزینه های ذخیره سازی کمتر باشد . پردازنده جدید سری A نیز به طور طبیعی در کارت ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید  Apple AirTags به موارد تعقیب، سرقت خودرو متصل است
باتری آیفون ۸ پلاس کابل آیفون ۸ پلاس شارژر آیفون 8 پلاس قیمت اداپتور ایفون ۸ پلاس

شایعه شده است که دوربین گوشی های آیفون اپل با iPhone 13 ارتقا پیدا می کند. عملکرد بهتر برای دوربین فوق عریض ، زوم اپتیکال بهتر برای ضبط ویدئو ، پشتیبانی از ProRes و حالت عمودی برای فیلم . یکی دیگر از موارد احتمالی توانایی عکاسی نجومی برای رقابت با ویژگی مشابهی است که Google در گذشته ارائه کرده است. ویدئوی اعلان رویداد که توسط گرگ جوسویاک ، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل در توییت منتشر شده است و دارای یک تابه چشمگیر تا آسمان پر ستاره شب است ، ممکن است سوخت بیشتری به آن آتش خاص اضافه کند.

عکس از وجران پاویچ / The Verge

اپل واچ سری 7 لبه تخت با صفحه نمایش بزرگتر و ویژگی های بهداشتی مشابه

در حالی که آیفون 13 ثابت می ماند ، به نظر می رسد که اپل واچ سری 7 ممکن است بازطراحی بیشتری داشته باشد. به گفته بلومبرگ ، ظاهراً بدنه گرد اپل از زمان معرفی ساعت هوشمند خود با نمایشگرها و لبه های صاف تر جایگزین شده است . این تغییر شبیه تغییر اپل از آیفون 11 به آیفون 12 است.

در اوایل سال جاری ، اخباری مبنی بر اینکه اپل احتمالاً نسخه ای کاملاً جداگانه و مقاوم تر از ورزش های شدید را برای اپل واچ ارائه می دهد ، منتشر شد . شایعات در مورد سری 7 با الهام از آیفون 12 در حال افزایش است اما نه در این نسخه ورزشی. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا امسال وارد می شود یا خیر.

به گزارش بلومبرگ ، سایر پیشرفت ها در سری اصلی 7 می تواند شامل پردازنده سریعتر و در کل ساعت های بزرگتر در اندازه 41 و 45 میلی متر (از 40 میلی متر و 44 میلی متر) باشد ، به دلیل ترکیب نمایشگرهای بزرگتر ، حاشیه های کوچکتر یا هر دو . هنوز مشخص نیست که آیا این امر بر سازگاری بسیاری از گروه های ساعت اپل در طول این سال ها فروخته است یا خیر ، اما امیدوارم اینطور نباشد.

به گفته مارک گورمن ، بلومبرگ ، این تغییرات سخت افزاری امکان ایجاد ساعت های جدید را می دهد ، اما احتمالاً ویژگی های بهداشتی جدیدی نیست. علیرغم شایعاتی مبنی بر دمای بدن و ردیابی قند خون ، اکنون به نظر می رسد که اپل ممکن است این موارد اضافی را برای مدلهای آینده باقی بگذارد. هرچند که گفته می شود اپل تاخیر در تولید ساعت جدید را برطرف کرده است ، برخی از نسخه ها ممکن است دیر یا در مقادیر کمتری وارد شوند .

بیشتر بخوانید  هک شدن آیفون : روزنامه نگار NYT از تجربیات هک شدن آیفون خود می گوید
عکس توسط کریس ولش / The Verge

نسل سوم ایرپاد ها با ظاهری الهام گرفته از ایرپاد پرو

شایعه شده است که ایرپاد های نسل سوم سطح اولیه نیز برای تغییر ظاهر می شوند. در اوایل سال 2020 به طرحی اشاره شده بود که از ایرپادس پرو ، بدون نوک لاستیکی قابل تعویض هدفون استفاده می کرد.

تأیید بیشتر در سال 2021 همان را نشان می دهد. به گفته Pine Leaks ، به نظر می رسد می توانید انتظار داشته باشید که ساقه های کوتاه تر ، گوشواره های گرد و قاب شارژ بی سیم که دارای 20 درصد باتری بزرگتر است ، منتظر بمانید . به طور کلی ، ایرپاد های جدید در نهایت ممکن است کمی شبیه هدفون با سیم های قطع شده باشند.

عکس توسط Chaim Gartenberg / The Verge

راه اندازی IOS 15 ، IPADOS 15 و MACOS MONTEREY ، با چند مورد مفقود شده

انتظار می رود اپل تاریخ راه اندازی iOS 15 ، iPadOS 15 ، watchOS 8 و macOS Monterey را اعلام کند ، اگرچه این شرکت تأیید کرده است که برخی از ویژگی ها دیر یا در نسخه بتا وارد می شوند.

iOS 15 و iPadOS 15 ، که در نهایت ویدجت های مناسب و قابل جابجایی را برای اولین بار به همراه سایر پیشرفت ها به iPad وارد می کند ، احتمالاً در اواخر سپتامبر با iPhone 13 وارد دستگاه می شود. تنظیماتی مانند کار یا زمان شخصی ، طراحی مجدد چشمگیر Safari (که در حال حاضر کمی آشنا تر شده است ) ، طرح بندی جدید FaceTime و بهبودهای صوتی ، منبع احتمالی بحث در آینده در شناسه های دیجیتالی ، و همچنین تغییر دیگری در چند وظیفه ای.

watchOS 8 نیز در پاییز با ارتقاء متوسط ​​تری انتظار می رود . همراه با پشتیبانی از حالت های فوکوس و کلیدها و شناسه های دیجیتالی جدید ، watchOS 8 دارای ساعت های جدید (از جمله یک عکس زیبا) ، انواع تمرینات جدید (زمان پیلاتس برای درخشش) و یک برنامه ذهن آگاهی برای Apple Watch است.

بیشتر بخوانید  7 نکته و ترفند آیفون 12 پرو مکس

macOS Monterey ممکن است بعداً در پاییز بیاید (شاید زمان راه اندازی رایانه جدید Mac باشد). سیستم عامل جدید رومیزی همچنان از ویژگی های سیستم عامل های تلفن همراه اپل مانند پشتیبانی از میانبرها ، AirPlay و تغییرات مفید در FaceTime و Messages استفاده می کند. هیجان انگیزترین ویژگی جدید مونتری ، Universal Control ، امکان کنترل یکپارچه iPad را با ماوس و صفحه کلید قبلاً متصل به Mac شما می دهد. این شامل کشیدن و رها کردن آسان فایل ها از iPad به Mac است.

متأسفانه ، Universal Control ممکن است در هنگام راه اندازی وجود نداشته باشد. این ویژگی هنوز در نسخه بتا قرار نگرفته است و اپل قبلاً تأخیرهایی را برای SharePlay اعلام کرده است ، این شرکت در مورد افزونه های گروهی ساعت و اشتراک گذاری صفحه Discord که در اوایل همه گیری همه گیر شد. خوشبختانه ، سایر ویژگی هایی که قبلاً محدود به دستگاه های مبتنی بر M1 اپل بود- مانند Live Text-به دستگاههای قدیمی اینتل می آید. حدس می زنم شما برخی را برنده می شوید و برخی را از دست می دهید.

عکس توسط آملیا هولواتی کرالس / The Verge

احتمالاً انتظار بیشتری برای IPAD MINIS جدید ، IPADS و MAC های همه خطوط وجود دارد

به نظر می رسد که به روزرسانی های iPad اولیه و iPad Mini که مدتها نادیده گرفته شده بودند در حال رخ دادن هستند. سوال این است که کی اپل می تواند دستگاه ها را برای رویداد بعدی در ماه اکتبر رزرو کند تا با آیفون جدید و اپل واچ متصل شود.

انتظار می رود آیپد مینی جدید با طراحی لبه تخت که ظاهراً در کل خط تولید اپل قرار دارد ، همراه با پیشرفت های معمول پردازنده ، صفحه نمایش بزرگتر بین 8.5 تا 9 اینچ ، بدون دکمه صفحه اصلی ، و سنسور Touch ID که مستقیماً در دستگاه تعبیه شده است ، دریافت کند. دکمه پاور به گزارش 9to5Mac ، انتظار می رود تغییرات اولیه iPad کوچک تر باشد-حاشیه ها و بدنه نازک تر و گنجاندن تراشه A13 Bionic .

حتی کمتر احتمال دارد Mac های جدید ، چه Macbook Pro جدید و چه Macbook Air . اپل احتمالاً می خواهد زمان جداگانه ای را برای اعلام هر چیزی که برای نسخه بعدی تراشه های سری M و طرح های جدیدی که ممکن است همراه آن باشد ، اعلام کند.

این تعداد زیادی از اعلامیه های احتمالی است ، حتی بدون در نظر گرفتن تمسخر برای پروژه های بلند مدت اپل مانند ادامه کاوش های AR و VR توسط این شرکت . برای شنیدن همه اینها با The Verge همراه باشید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *