گوشی اپل iPhone 13

ویژگی های از دست رفته آیفون 13

انتشار شایعات قبل از عرضه محصولات جدید اپل اجتناب ناپذیر است. بنابراین ، البته ، گمانه زنی هایی در مورد آنچه که آیفون 13 قبل از عرضه به دنبال داشت ، وجود داشت. با این حال، شایعات تضمین شده نیستند، بنابراین همیشه به نتیجه نمی رسند.

با این حال، شایعاتی وجود دارد که ویژگی هایی وجود دارد که امسال به مدل های آیفون 13 راه پیدا نکرده است. اما این بدان معنا نیست که آیفون جدید ارزش ارتقاء را ندارد. این گوشی دارای بسیاری از ویژگی های عالی است و بهترین تلفنی است که اپل تا به حال ساخته است. با این وجود ، هنوز جالب است که ببینیم چه ویژگی هایی از دست رفته است زیرا همیشه امیدواریم که اپل به زودی آنها را اضافه کند.

باتری ایفون 8 plus قیمت شارژر ایفون هشت پلاس قیمت اداپتور ایفون ۸ پلاس خرید کابل آیفون 8 پلاس
شناسه لمسی در نمایشگر
در صفحه نمایش Touch ID Fingerprider Reader
لوکمانازیس / Shutterstock

شایعه شده بود که تاچ آیدی به آیفون 13 باز می گردد، این بار در داخل نمایشگر. اما ما باید کمی بیشتر برای آن صبر کنیم، احتمالاً زیرا توسعه این فناوری به زمان نیاز دارد. و نگران نباشید، اگر به مدل آینده اضافه شود، جایگزین Face ID نمی‌شود، چیزی که کاربران مدل‌های جدید آیفون اکنون به خوبی به آن عادت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید  تست آیفون 13 پرو در دیزنی لند
تشخیص باتری اصلی ایفون 6 قیمت شارژر آیفون 6 قیمت اداپتور ایفون ۶ خرید کابل آیفون 6

نمایشگر همیشه روشن

همیشه در نمایشگر iOS 15
خون فناوری / یوتیوب

اگرچه نمایشگر همیشه روشن چند سال پیش به اپل واچ آورده شد ، اما آیفون 13 این بار آنقدر خوش شانس نبود که آن را دریافت کند. با این حال، نمایشگر بزرگ‌تری دریافت کرد و مدل‌های Pro و Pro Max دارای صفحه نمایش ProMotion 120 هرتز بودند.

همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی به صفحه نمایش اجازه می دهد تا با نمایش زمان و اعلان ها بدون بیدار کردن صفحه نمایش توسط کاربران، همیشه روشن باشد.

پورت USB-C

پورت usb c
kontrymphoto / Shutterstock

برای خیلی ها تعجب آور بود که سری آیفون 13 از درگاه USB-C برخوردار نبود. در عوض، هر گوشی دارای یک پورت لایتنینگ است. بنابراین، اگر نیاز دارید آیفون 13 خود را به شارژر USB-C یا پورت رایانه وصل کنید تا زمانی که این ویژگی اضافه شود، باید یک کابل لایتنینگ به USB-C بخرید، که احتمال آن برای آیفون 14 بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید  چگونه چراغ قوه آیفون را تنها با یک لمس روشن کنید

حالت عکاسی نجومی

عکاسی نجومی
افلئون / شاتراستاک

ستاره شناسان از این ویژگی بسیار راضی خواهند بود ، اما متأسفانه این بریدگی ایجاد نکرد. سری گوگل پیکسل 4 اولین مدلی بود که حالت عکاسی نجومی را معرفی کرد و از آن زمان تاکنون شرکت های مختلف تلفن تحت تاثیر آن قرار گرفته اند.

باتری ایفون 5s شارژر گوشی ایفون 5s قیمت اداپتور ایفون 5s خرید کابل شارژر آیفون 5 اس

این ویژگی شایعه شده به کاربران آیفون اجازه می دهد تا عکس هایی با وضوح بالا از ستارگان در آسمان شب بگیرند. به جای این، سری آیفون 13 دارای ویژگی های قابل توجه دیگری از دوربین، از جمله حالت سینمایی است .

اتصال ماهواره ای

اتصال ماهواره ای
Mike_shots / Shutterstock

 

باتری اورجینال آیفون 6plus قیمت شارژر ایفون ۶ پلاس آداپتور آیفون 6 پلاس قیمت کابل ایفون 6plus

چندی قبل از معرفی سری آیفون 13، شایعه ای در مورد اضافه شدن اتصال ماهواره ای منتشر شد. گفته شد که برخی از مدل ها قادر به اتصال به ماهواره ها برای برقراری تماس های اضطراری بدون سیگنال تلفن همراه هستند. مانند سایر ویژگی های شایعه شده ، احتمالاً این ویژگی در آینده ظاهر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *