آموزش, اخبار باتری آیفون

نحوه بازیابی آیفون بدون رمز عبور

اگر گذرواژه iPhone خود را فراموش کرده اید ، تنها یک اقدام وجود دارد.

بنابراین ، رمز عبور iPhone خود را فراموش کرده اید. من برای بهترین های ما اتفاق نمی افتد و می توانید هر آنچه را که می خواهید حدس بزنید ، اما پس از تلاش های زیاد سیستم شروع به قفل کردن شما می کند. در ابتدا ، انفجار کوتاهی وجود دارد ، اما پس از حدس های اشتباه زیاد ، iPhone شما برای همیشه قفل شده است. ممکن است چندان زیبا نباشد ، اما در اینجا نحوه بازگرداندن خود به اینجا آمده است.

چرا آیفون قفل شده با رمز عبور بسیار جدی است

قیمت باتری ایفون ۷ قیمت کابل آیفون 7 شارژر ایفون ۷ قیمت اداپتور ایفون ۷

متأسفانه ، اگر گذرواژه iPhone خود را فراموش کرده اید ، دیگر نمی توانید به حالت قبلی برگردید. اپل به وضوح تصریح می کند که رمز عبور شما تنها کلیدی است که iOS برای باز کردن قفل iPhone شما می پذیرد. این شرکت قفل iPhone شما را بدون آن باز نمی کند (اگر آنها این کار را انجام دهند ، FBI نیز بسیار علاقه مند خواهد بود ).

بیشتر بخوانید  تعویض باتری آیفون همه مدل ها + ویدئو و عکس

اگرچه iPhone شما یک هدف گمشده نیست . هنوز هم می توانید وارد شوید ، اما با هزینه: اگر رمز عبور iPhone خود را فراموش کنید ، تنها راهکار این است که دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید. این بدان معناست که همه داده های آیفون را پاک کنید و به طور م itثر آن را مانند یک دستگاه جدید حس کنید.

هشدار، سخنرانی های دریافتی: T خود است که چرا پشتیبان گیری از آی فون خود را (و تمام دستگاه های دیگر در زندگی شما) بسیار مهم است. هر چیزی که در منبع خارجی پشتیبان گیری نشده باشد ، چه iCloud باشد یا هارد دیسک ، در این فرایند کاملاً از بین می رود. عکس ها ، پیام ها ، هر چیزی که پشتیبان گیری نشده باشد ، منسوخ شده است.

باتری ایفون ۷ پلاس کابل شارژ ایفون 7 پلاس شارژر آیفون ۷ پلاس خرید آداپتور اصلی آیفون ۷ پلاس

هرچند خوشبختانه این روزها نگه داشتن پشتیبان از مطالب خود بیش از هر زمان دیگری آسان است. مطمئناً سهولت پشتیبان گیری از iCloud وجود دارد ، اما این همه ماجرا نیست. بسیاری از داده های شما به احتمال زیاد به iCloud یا سایر حساب های متصل شما مرتبط است. وقتی در iPhone بازسازی شده خود وارد آن حساب ها می شوید ، این داده ها به همراه آن ارائه می شود. البته ، اگر در این مرحله هستید که کاملاً در آن قفل شده اید ، هیچ تغییری در وضعیت پشتیبان گیری شما ایجاد نمی شود. هر چیزی که پشتیبان گیری شود همان چیزی است که می تواند ذخیره شود.

بیشتر بخوانید  20+ نکته و ترفند آیفون 13 پرو مکس

چگونه iPhone خود را با کامپیوتر بازیابی کنیم

به منظور بازگرداندن آی فون خود را، شما نیاز به آن را به حالت ریکاوری، شروع با بستن آی فون خود را. این روش بسته به مدل خاص iPhone شما متفاوت است ، بنابراین می توانید روش خود را در توضیحات زیر پیدا کنید و برای خاموش کردن آن از این دستورالعمل ها پیروی کنید:

  • iPhone X یا بالاتر ، iPhone SE (نسل دوم) ، iPhone 8 و 8 Plus: H دکمه Side و دکمه کاهش صدا را قدیمی کنید تا زمانی که لغزنده خاموش را مشاهده کنید.
  • آیفون 7 و 7 پلاس: H قدیمی پایین دکمه های جانبی تا زمانی که شما قدرت خاموش کشویی را مشاهده کنید.
  • iPhone SE (نسل اول) و iPhone 6S و قبل از آن: دکمه H old down Side (یا Top) تا زمانی که نوار لغزنده خاموش را مشاهده کنید.

اکنون که iPhone شما خاموش است ، باید همزمان با اتصال iPhone خود به کامپیوتر ، موارد زیر را نیز انجام دهید:

  • iPhone X یا بالاتر ، iPhone SE (نسل دوم) ، iPhone 8 و 8 Plus: H قدیمی پایین دکمه جانبی.
  • آیفون 7 و 7 پلاس: H قدیمی را به حجم پایین را فشار دهید.
  • iPhone SE (نسل اول) و iPhone 6S و قبلی: H دکمه Home قدیمی است.

نگه داشتن دکمه قابل اجرا آیفون تا زمانی که مشاهده کنید تصویر حالت بازیابی بر روی صفحه نمایش دستگاه شما ظاهر می شود ، سپس آن را رها کنید. iPhone خود را در Finder (macOS Catalina و جدیدتر) یا iTunes پیدا کنید. وقتی گزینه Restore یا Update ظاهر شد روی ” Restore ” کلیک کنید . در حال حاضر در دست کامپیوتر شما است. فقط منتظر بمانید تا روند کامل شود ، و iPhone خود را تازه و جدید خواهید یافت.

بیشتر بخوانید  بررسی iPhone 13 Pro Max

با استفاده از Find My iPhone خود را بازیابی کنید

اگر Find My را برای iPhone خود فعال کرده اید ، می توانید با استفاده از وب سایت Find My آن را از راه دور پاک کنید. کافی است به آدرس icloud.com/find بروید ، سپس iPhone خود را پیدا کنید. روی ” پاک کردن ” و سپس ” پاک کردن ” در پنجره بازشو کلیک کنید .

ممکن است به ایمیل و گذرواژه Apple ID خود نیاز داشته باشید

صحبت از Find My ، این مسئله دیگری است. اگر iPhone شما به Find My متصل است ، هنگام تنظیم مجدد تلفن ، باید ایمیل و رمز عبور Apple ID خود را وارد کنید. این به این دلیل است که اپل قفل فعال سازی را روی دستگاه های متصل به Find My قرار می دهد. این یک اقدام امنیتی خوب است ؛ اگر شخصی iPhone شما را بدزدد و از مراحل بالا برای بازگرداندن آن استفاده کند ، نمی تواند آن را بدون آن اعتبارنامه تنظیم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *