گوشی اپل iPhone 14

بریدگی آیفون 14 ادعایی بسیار بزرگ اپل

بریدگی آیفون 14 ادعایی بسیار بزرگ است که اپل ممکن است به بریدگی آن نیز چسبیده باشد
جلوی آیفون 14 – یا حداقل مدل های پرو – به احتمال زیاد امسال فیس لیفت می شود. بسیاری از افراد قابل اعتماد گفته اند که اپل بریدگی را که برای اولین بار در سال 2017 آیفون را زیبا کرد، با دو بریدگی جایگزین خواهد کرد . اکنون به نظر می رسد که برش ها فضای بیشتری را نسبت به آنچه قبلا تصور می شد اشغال می کنند.

اعتقاد بر این بود که اپل آیفون 14 را به یک بریدگی قرصی برای دوربین جلو و دوربین مادون قرمز و یک سوراخ دایره ای برای پروژکتور نقطه ای مجهز می کند. دو مورد آخر اجزای سیستم بازگشایی چهره Face ID هستند.

یک پست جدید در وب‌سایت شبکه اجتماعی چینی Weibo نشان می‌دهد که رندرهایی که بر اساس آن شایعات ساخته شده‌اند ممکن است نتوانسته‌اند مقیاس برش‌ها را به تصویر بکشند. شماتیک فاش شده نشان می دهد که برش های قرص و سوراخ آن طور که تصور می شد صاف نیستند و به نظر می رسد اپل فقط لبه های اطراف عناصر ناچ را برداشته است.
در حالی که هیچ کس انتظار نداشت که صفحه نمایش آیفون 14 به اندازه صفحه نمایش گلکسی اس 22 سامسونگ تمیز به نظر برسد، زیرا اپل مجبور است فضایی را برای فناوری Face ID ایجاد کند، شماتیک جدید شما را به این فکر می‌اندازد که آیا بازنشستگی ناچ هیچ فایده‌ای دارد یا خیر. .
و قبل از اینکه این مطلب را صرفاً به عنوان یک پست دیگر در Weibo رد کنید، به خاطر داشته باشید که منبع اطلاعاتی Jon Prosser توسط منابع خود گفته است که این طرح معتبر است. برخی از مصرف کنندگان ممکن است طراحی را بهتر از ناچ دوست داشته باشند و در نهایت به اندازه ناچ فضایی را اشغال نکند.
باتری ایفون ۶اس قیمت شارژر آیفون 6s آداپتور آیفون 6s قیمت کابل شارژر آیفون 6 اس
بیشتر بخوانید  Apple Loop: نشت ناامید کننده آیفون 14

خانواده آیفون 14 ظاهرا دارای آیفون 14 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس 6.7 اینچی و آیفون 14 پرو 6.1 اینچی خواهند بود. و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی. مدل‌های بالاتر ممکن است دارای قاب تیتانیومی بادوام‌تر و برآمدگی دوربین صاف‌شده با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی باشد که جایگزین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فعلی خواهد شد. 

این سری احتمالاً از تراشه جدید A16 Bionic و حداکثر پیکربندی RAM ظاهراً 8 گیگابایت خواهد بود . برای مقایسه، آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس دارای 6 گیگابایت رم هستند. آیفون 14 تا قبل از سپتامبر انتظار نمی رود، و در حال حاضر، همه نگاه ها به آیفون SE 3 است که ممکن است در 8 مارس پوشش آن را بشکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *