گوشی اپل iPhone 14

انتظارات از اپل در سال 2022: ساعت مقاوم، آیفون 14 و طراحی مجدد مک بوک ایر

از آی‌پد پرو جدید گرفته تا آیفون 14، به نظر می‌رسد که اپل در سال 2022 شلوغ و پر از عرضه‌های محصولات جدید در پیش است.

اپل تمایل دارد هر ساله چندین رویداد را میزبانی کند، که همه آنها معمولاً میزبان بسیاری از افشاگری‌های جدید و ارتقاء فناوری موجود هستند. شایعات اولیه حاکی از آن است که سال 2022 متفاوت نیست.

در اینجا همه چیزهایی است که ما (فکر می کنیم) در مورد برنامه های اپل برای سال 2022 می دانیم.

صفحه نمایش 16 اینچی MacBook Pro M1 Pro

سلامت باتری ایفون ایکس اس شارژر گوشی ایفون ایکس اس قیمت اداپتور ایفون ایکس اس قیمت کابل شارژ ایفون ایکس اس

یک آیپد پرو با شارژ بی سیم

آی‌پد پرو امسال به‌روزرسانی بزرگی را دریافت کرد، با مدل بزرگ‌تر 12.9 اینچی که یک صفحه نمایش خیره‌کننده Mini-LED را اضافه کرد که در تقلید از برخی از بهترین ویژگی‌های فناوری OLED عملکرد خوبی دارد.

شایعات حاکی از آن است که آی‌پد پرو بعدی که احتمالاً در سال 2022 عرضه می‌شود، دارای طراحی جدید و نوعی شارژ بی‌سیم خواهد بود. شارژ بی‌سیم در تبلت‌ها کاملاً ناشناخته نیست، آن را در جدیدترین طیف Fire HD آمازون خواهید یافت، اما هنوز نادر است و دلیل اضافه کردن آن به یک تبلت بزرگ آشکارا روشن نیست.

شایعات دیگر حاکی از آن است که مدل کوچکتر 11 اینچی همان پنل Mini-LED مدل 12.9 اینچی فعلی را به ارث خواهد برد و انتظار داریم که شاهد بهبودهای معمول چیپست نیز باشیم.

بیشتر بخوانید  مدل‌های آیفون پرو ۲۰۲۲ می‌توانند ۸ گیگابایت رم داشته باشند

انتظار داشته باشید که سایر آیپدها نیز ارتقاء کیفی داشته باشند. مارک گورمن از بلومبرگ انتظار دارد آی‌پد ایر به‌روزرسانی‌شده و آی‌پد مدل اولیه نیز در طول سال وارد بازار شوند.

بسیاری از به روز رسانی های مک، از جمله بازنگری MBA

اگر شایعات را باور کنیم، سال 2022 پر از ارتقاء خط مک خواهد بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که می‌توانیم یک iMac رده بالا با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از نسخه فعلی M1 ، یک مک مینی دیگر و شاید حتی یک مک پرو ببینیم . انتظار می رود بیشتر، اگر نه همه، از سیلیکون خود اپل تامین شود.

شایعه عرضه‌ای که بیش از همه نظر ما را به خود جلب کرده است، مک بوک ایر را احاطه کرده است . محبوب‌ترین لپ‌تاپ اپل می‌تواند یک سال بزرگ را با یک طراحی مجدد کامل که نشانه‌های زیادی از بازسازی اخیر iMac می‌گیرد، وارد بازار کند.

سلامت باتری ایفون ۱۳ پرو شارژر گوشی ایفون ۱۳ پرو قیمت اداپتور ایفون ۱۳ پرو قیمت کابل شارژ ایفون ۱۳ پرو

از دیگر ویژگی های شایعه شده می توان به چیپست M2 ، نمایشگر Mini-LED با بریدگی مشابه مدل های مک بوک پرو 2021 و گزینه های رنگی فراوان اشاره کرد.

نمای از بالا، سمت جلوی یک Macbook Air M1 خاکستری نقره‌ای که روی میز چوبی قرار گرفته است

یک اپل واچ مقاوم

اپل واچ در چند سال گذشته فقط به‌روزرسانی‌های جزئی را دریافت کرده است. اپل دیده بان سری 6 ، به عنوان مثال، افزود: یک سنسور اکسیژن خون در حالی که سری 7 به ما یک صفحه نمایش بزرگتر.

شایعات حاکی از آن بود که سری 7 یک طراحی مجدد بزرگ با اضلاع صاف دریافت می کند، اما هرگز چنین نشد. این احتمال وجود دارد که بتوانیم شاهد ورود این طراحی مجدد برای سری 8 در سال 2022 باشیم.

بیشتر بخوانید  نمایش فیلم سری آیفون 14: تغییرات بزرگ در بالای صفحه نمایش

درزهای اولیه نشان می دهد که اپل یک مدل مقاوم جدید را به خط اپل واچ اضافه کرده است که احتمالاً بیشتر برای استفاده در ورزش های شدید طراحی شده است. یک مدل جدید SE نیز تبلیغ شده است.

AirPods Pro 2

چند سالی است که ایرپاد پرو را در اختیار داریم، و شایعات زیادی مبنی بر ورود یک جفت جدید در اواخر سال 2022 وجود دارد.

از ویژگی‌های شایعه شده برای AirPods Pro 2 می‌توان به طراحی جدیدی اشاره کرد که ساقه‌ها را برای جلوه بیشتر در گوش، برخی از ردیابی‌های اولیه تناسب اندام و یک تراشه جدید برای اتصال بهبود یافته، جدا می‌کند.

با توجه به اینکه ایرپادهای پایه به تازگی ارتقا یافته اند، ما شک داریم که سال آینده ایرپاد 4 باشند و به نظر می رسد ممکن است مدتی منتظر نسخه بعدی AirPods Max باشیم .

آرایه معمول ارتقاء نرم افزار، از جمله iOS 16

اپل معمولاً هر سال مجموعه نرم‌افزاری عظیم خود را به‌روزرسانی می‌کند، بنابراین تقریباً تضمین شده است که iOS و iPadOS 16 را همراه با به‌روزرسانی‌های tvOS، macOS و watchOS ببینیم. شاید حتی شاهد ورود ویژگی بسیار محبوب Universal Control باشیم.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این به‌روزرسانی‌ها در دست نیست و نشت‌ها بسیار کم بوده است. ما احتمالاً در WWDC که معمولاً در ماه ژوئن برگزار می شود، چیزهای بیشتری خواهیم فهمید.

تصویر جلوی آیفون 13 پرو حداکثر
سلامت باتری ایفون ایکس اس مکس شارژر گوشی ایفون ایکس اس مکس قیمت اداپتور ایفون ایکس اس مکس قیمت کابل شارژ ایفون ایکس اس مکس
بیشتر بخوانید  آیفون 14【خرید گوشی iPhone 14 ، قیمت + مشخصات】

آیفون 14، آیفون 14 پرو و ​​شاید آیفون SE

رندرهای آیفون 14 لحظاتی پس از معرفی آیفون 13 به بیرون درز کرد و طراحی به روز شده با ماژول دوربین هم سطح در پشت و یک بریدگی کوچکتر برای دوربین جلو را به نمایش گذاشت . گزارش‌های جدیدتر همچنین به این ایده اضافه کرده‌اند که مدل‌های Pro در نهایت در سال 2022 از این شکاف سنگین کنار خواهند رفت.

به نظر می رسد که مینی آیفون در حال پیشرفت است، با آیفون 14 معمولی که از همان اندازه های 6.1 و 6.7 اینچی Pro تشکیل شده است.

می‌توانیم در مورد آیفون بعدی نیز حدس‌هایی کلی بزنیم. انتظار می رود که یک چیپست A16، یک بار دیگر روی دوربین فوکوس داشته باشد و در ماه سپتامبر منتشر شود.

شایعات دیگر به آیفون SE جدید اشاره کرده اند – مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند اپل که آخرین بار در اوایل سال 2020 به روز شد. امیدواریم نسخه بعدی این گوشی از 5G پشتیبانی کند.

سلامت باتری ایفون ۱۳ پرو مکس شارژر گوشی ایفون ۱۳ پرو مکس قیمت اداپتور ایفون ۱۳ پرو مکس قیمت کابل شارژ ایفون ۱۳ پرو مکس

اولین نگاه به یک هدست واقعیت ترکیبی

به نظر می رسد سال 2022 ممکن است نوید عرضه اولین دسته محصول کاملاً جدید اپل در سال های اخیر باشد. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل معتقد است که هدست واقعیت ترکیبی اپل که مدت ها شایعه شده بود، سرانجام در سال 2022 وارد بازار خواهد شد و از دستگاهی تشکیل می شود که واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را ترکیب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *