اخبار باتری آیفون

آیفون 14 پرو با طراحی خود در رندرهای جدید شوکه کننده است

آیفون 14 پرو ممکن است اولین طراحی مجدد را در گوشی های اپل در سال های اخیر داشته باشد. جزیره دوربین چیدمان را به چیزی که از پرچمداران اندرویدی می شناسیم تغییر می دهد. فقط نمی دانم طرفداران محافظه کار چه می گویند.

قبلاً تغییر طراحی در گوشی های اپل هر دو سال یک بار استاندارد بود. اکنون متفاوت به نظر می رسد و ما می توانیم تکامل نسبتاً آهسته مدل 2017 را ببینیم. با این حال، یک افشای جدید نشان می دهد که آیفون 14 پرو چیزی شبیه به نسل قبلی خود نخواهد بود.

آیفون 14 پرو کاملاً متفاوت از مدل های قبلی خود به نظر می رسد

در ابتدا، شایان ذکر است که این رندرها بر اساس درز و شایعات بود و نه یک نمونه اولیه. اما واقعیت این است که این طراحی جلوی آیفون 14 پرو یک بار دیگر ظاهر می شود. بریدگی تند و زننده به دلیل حفره های تند و زننده بیشتر در صفحه نمایش ناپدید می شود. با این حال، این چیزی نیست که در پشت مسکن اتفاق می افتد.

از همان ابتدا، آیفون یک دوربین در گوشه بالا سمت چپ داشت. با یک لنز شروع شد، سپس لنز دوم و سوم اضافه شد. ماتریس های بزرگتر به طور فزاینده ای جزیره دوربین های آیفون 13 پرو را بزرگ کرده است. شاید اپل به این نتیجه رسیده باشد که دیگر امکان استفاده از چنین توسعه پنل عقب وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  تشخیص اصل بودن باتری آیفون 6 و 6 اس پلاس

رندرهای جدید نشان می دهد که آیفون 14 پرو دارای سه لنز شبیه به گوگل پیکسل 6 پرو یا برخی از پرچمداران ال جی خواهد بود. خیلی خوب به نظر می رسد، زیرا حداقل تقارن محبوب اپل می تواند به گوشی های آنها بازگردد. شاید چنین سیستمی از دستگاه ها امکان قرار دادن آسان تر ماتریس ها را در محفظه فراهم کند. همچنین بوی باتری کمی بزرگتر می دهد.

شما می توانید سایر اطلاعات فاش شده در مورد آیفون 14 و آیفون 14 پرو را در جمع بندی ما بیابید. ما حتی موفق شدیم قیمت پرچمداران جدید اپل را در وب پیدا کنیم. چه چیزی در انتظار است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *