اخبار باتری آیفون, گوشی اپل iPhone 14

آیفون 14【خرید گوشی iPhone 14 ، قیمت + مشخصات】

اطلاعات قبل از خرید گوشی ایفون 14

در دنیای گوشی‌های هوشمند، پرچم‌دارها طبیعتا بیشترین قیمت را به خاطر بهره‌مندی از سخت‌افزار قدرتمندتر و قابلیت‌های بیشتر در اختیار دارند. به همین خاطر شرکت‌های سازنده‌ی گوشی هم برای اینکه کاربران بیشتری هر سال بتوانند این دسته از محصولاتشان را خریداری کنند، معمولا قیمت آن‌ها را خیلی افزایش نمی‌دهند و در اکثر مواقع هم قیمت‌ها به مدت یکی دو سال ثابت می‌مانند.

این‌طور که به نظر می‌رسد، اپل می‌خواهد قیمت پرچم‌داران سال ۲۰۲۲ خود را افزایش دهد. درست مانند بزرگ‌ترین رقیبش یعنی سامسونگ که گفته می‌شود قصد دارد قیمت بیشتری برای گلکسی S22 اولترا به نسبت نسل قبل در نظر بگیرد. یکی از افشاگران معروف حوزه‌ی فناوری که با نام LeaksApplePro شناخته می‌شود روز گذشته خبر افزایش قیمت آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس را با کاربران به اشتراک گذاشت و به این موضوع هم اشاره کرد که آیفون ۱۴ همچنان با همان قیمت ۷۹۹ دلار در مدل پایه راهی بازار خواهد شد.

طبق گفته‌های این افشاگر، قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس باید چیزی حدود ۱۲۰۰ دلار در مدل پایه (قیمتی که سامسونگ سال گذشته برای گلکسی S21 اولترا در نظر گرفت)، و قیمت آیفون ۱۴ هم باید حول و حوش ۱۱۰۰ دلار باشد، یعنی همان قیمتی که شرکت آمریکایی برای بهترین پرچم‌دار کنونی خود، آیفون ۱۳ پرو مکس، در نظر گرفت.

پرچم‌داران سال ۲۰۲۲  آیفون ۱۴ مکس یا آیفون ۱۴ پرو

دلیل اینکه اپل می‌خواهد قیمت پرچم‌داران سال ۲۰۲۲ خود را افزایش دهد این است که شرکت این موضوع را منطقی ندید که بین آیفون ۱۴ مکس و آیفون ۱۴ پرو با این همه تغییرات و بهبودی‌ها فقط ۱۰۰ دلار اختلاف وجود داشته باشد. مدل‌های پرو از محصولات اپل از قابلیت‌های ظاهری گرفته تا سخت‌افزاری شرایط بهتری از مدل‌های استاندارد، مینی و مکس دارند. در نتیجه اختلاف قیمت ۱۰۰ دلار بین آن‌ها به نظر اپل منطقی نمی‌رسید. در حال حاضر مثلا بین آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو حدود ۲۰۰ دلار اختلاف قیمت وجود دارد. گویا اپل می‌خواهد این سیاست را در برای نسل جدید هم در پیش بگیرد.

قیمت آیفون 14 پرو

قیمت گوشی‌های اپل سری ایفون 14

طبق خبرهای منتشر شده، مدل پرو از محصولات جدید اپل از سنسورهای تشخیص چهره‌ی زیر نمایشگر بهره خواهند برد و روی نمایشگر هم یک حفره‌ی عریض برای تعبیه‌ی سنسور دوربین سلفی و سایر اجزای مربوط به تشخیص چهره در نظر گرفته خواهد شد. علاوه بر این‌ها، از لحاظ دوربین، کیفیت و قابلیت‌های نمایشگر، قدرت پردازشی و گرافیکی، باتری و… هم گوشی‌های مدل پرو عملکرد بهتری دارند و کاملا طبیعی بود شرکت بخواهد چنین اختلاف قیمتی را برای آن‌ها در نظر بگیرد. با توجه به آنچه در اختیار داریم، قیمت گوشی‌های امسال اپل باید از قرار زیر باشد.

  • آیفون ۱۴ با نمایشگر ۶٫۱ اینچی – ۷۹۹ دلار در مدل پایه
  • آیفون ۱۴ مکس با نمایشگر ۶٫۷ اینچی – ۸۹۹ دلار در مدل پایه
  • آیفون ۱۴ پرو با نمایشگر ۶٫۱ اینچی – ۱۰۹۹ دلار در مدل پایه
  • آیفون ۱۴ پرو مکس با نمایشگر ۶٫۷ اینچی – ۱۱۹۹ دلار در مدل پایه

قیمت گوشی‌های آیفون ۱۳ بر اساس مدل و ظرفیت حافظه‌ی داخلی هم از قرار زیر است تا متوجه‌ی تفاوت بین آن‌ها و نسل جدید شویم.

  • آیفون ۱۳ مینی در مدل ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت – به ترتیب ۶۹۹/۷۹۹/۹۹۹ دلار
  • آیفون ۱۳ در مدل ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت – به ترتیب ۷۹۹/۸۹۹/۱۰۹۹ دلار
  • آیفون ۱۳ پرو در مدل ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت – به ترتیب ۹۹۹/۱۰۹۹/۱۲۹۹/۱۴۹۹
  • آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت – به ترتیب ۱۰۹۹/۱۱۹۹/۱۳۹۹/۱۵۹۹ دلار

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، آیفون ۱۴ پرو حدود ۱۰۰ دلار به نسبت نسل گذشته در مدل پایه افزایش قیمت داشته است که همین افزایش ۱۰۰ دلاری برای مدل‌های دیگر با ظرفیت حافظه‌ی داخلی بیشتر هم حفظ خواهد شد. اپل در حالی قیمت این گوشی را در همان مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۱۰۰ دلار افزایش می‌دهد که گفته می‌شود گلکسی S22 اولترا با ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت به‌عنوان مدل پایه، افزایشی ۱۰۰ دلاری در قیمت خود خواهد داشت.

در واقع قیمت متوسط گوشی‌های سری آیفون ۱۴ به طور محسوسی به نسبت نسل گذشته افزایش پیدا خواهد کرد چرا که در سری کنونی آیفون ۱۳ مینی هم وجود دارد که قیمتی ۶۹۹ دلاری برای آن در نظر گرفته شده بود. برای خرید تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۴ آن هم در مدل پایه باید حدود ۴۰۰۰ دلار هزینه کنید در حالی که این میزان برای نسل کنونی یعنی آیفون ۱۳ ۳۵۹۶ دلار است.

دلیل اصلی این موضوع هم حذف مدل مینی و اضافه شدن مدل مکس به مجموعه است که گفته می‌شود همان مدل آیفون ۱۴ پرو مکس با قابلیت‌های بسیار کمتر است. یعنی هر تفاوتی که آیفون ۱۴ با مدل پرو دارد، این گوشی با مدل پرو مکس خواهد داشت. اپل با اضافه کردن این گوشی و حذف مدل مینی، زیرکانه قیمت گوشی‌های خود را افزایش داد و در واقع امسال مدل پایه‌ی محصولات خود را با قیمت ۷۹۹ دلار به‌جای ۶۹۹ دلار به فروش می‌رساند.

شایعه تاریخ انتشار ، مشخصات ، طراحی و نشت آیفون 14

آیفون 14 می تواند بزرگترین تغییرات سال های گذشته را داشته باشد. در اینجا چیزی است که ما تا کنون می دانیم.

شایعات مربوط به آیفون 14 در حال حاضر آغاز شده است و گوشی پرچمدار بعدی اپل با تغییرات بسیار بزرگی روبرو می شود.

در حالی که مدلهای جدید آیفون 13 ارتقاء نسبی دارند ، آیفون 14 می تواند بزرگترین ارتقاء چند سال اخیر را ارائه دهد. تا کنون شایعات به انتهای ناچ ، Touch ID زیر صفحه نمایش ، پردازنده قدرتمند جدید 4 نانومتری و طراحی احتمالی بدون پورت برای یکی از مدل ها اشاره می کند.

بزرگترین شایعه این است که آیفون مینی می تواند به نفع اندازه جدید از بین برود. بله ، ما می توانیم یک آیفون 14 مکس 6.7 اینچی به همراه یک آیفون 14 6.1 اینچی را ببینیم.

قیمت باتری ایفون ۱۲ مینی قیمت شارژر اصلی ایفون ۱۲ مینی خرید آداپتور اصلی آیفون ۱۲ مینی کابل شارژ آیفون ۱۲ مینی

در اینجا مواردی که تا کنون در مورد iPhone 14 شنیده ایم و دوست داریم از تلفن هوشمند 2022 اپل ببینیم.

Introducing iPhone 14 | Apple – YouTube

آخرین شایعات آیفون 14 (به روز شده در 7 اکتبر)

  • نشت جدیدی از یک کاربر Weibo با سابقه خوب نشان می دهد که iPhone 14 مجهز به Touch ID در صفحه نمایش نخواهد بود و ناچ همچنان در حال چسبیدن است .
  • یک گزارش می گوید که iPhone 14 Pro می تواند تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی را ارائه دهد ، که یک جهش بزرگ به نظر می رسد.
  • Leaker Jon Prosser می گوید که سری آیفون 14 مینی را از بین می برد و اپل نسخه 6.1 و 6.7 اینچی را ارائه می دهد.

تاریخ و قیمت احتمالی عرضه آیفون 14

تاریخ و قیمت احتمالی عرضه آیفون 14  

(اعتبار تصویر: Ian Zelbo | صفحه اول فناوری)

ما هیچ اشاره ای به تاریخ انتشار احتمالی آیفون 14 نکرده ایم. اما با توجه به رویدادهای قبلی معرفی آیفون اپل ، انتظار می رود که آیفون 14 برای اولین بار در سپتامبر 2022 معرفی شود.

در مورد قیمت ، پیش بینی آن نیز دشوار است. اما ما گمان می کنیم که آیفون 14 با قیمت آیفون 13 مطابقت دارد که از 799 دلار برای آیفون معمولی 13 و 999 دلار برای آیفون 13 پرو شروع می شود. با این حال ، هیچ آیفون 14 مینی وجود ندارد ، بنابراین ما انتظار داریم iPhone 6 مکس 6.7 اینچی بزرگتر 899 دلار قیمت داشته باشد.

از آنجا ، iPhone 14 Pro می تواند 999 دلار و iPhone 14 Pro Max 1،099 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد.

آیفون 14 مینی ندارید؟

با وجود فروش ضعیف آیفون 12 مینی ، اپل آیفون 13 مینی را معرفی کرد. اما مینی می تواند پس از آن نان تست شود ، زیرا گفته می شود که کمپانی آیفون 14 را تا سال 2022 تغییر خواهد داد. ممکن است یک آیفون 14 پلاس یا مکس بزرگتر همراه آیفون 14 6.1 اینچی معمولی وجود داشته باشد. بنابراین دو عدد وجود خواهد داشت. گوشی های با اندازه معمولی و دو مدل صفحه نمایش بزرگتر iPhone 14.

طراحی آیفون 14

طراحی آیفون 14  

(اعتبار تصویر: Ian Zelbo | صفحه اول فناوری)

با توجه به جان پروسر و ویدئوی صفحه اول وی ، آیفون 14 شبیه به آیفون 12 است که با آیفون 4 متصل شده است ، از این نظر که دارای لبه های صاف است. اما در آن لبه ها می توان یک دکمه بی صدا و گروهی از دکمه های گرد را برای تنظیم صدا تنظیم کرد که به آیفون 4 باز می گردند.

قیمت باتری گوشی ایفون ایکس آر شارژر ایفون ایکس آر قیمت اداپتور ایفون ایکس آر کابل شارژر آیفون ایکس آر

ظاهراً کناره های آیفون 14 می تواند از جنس تیتانیوم باشد ، که می تواند آن را سخت تر و قوی تر از آیفون های قبلی کند ، در حالی که قسمت پشتی شیشه را حفظ می کند اما ظاهراً با روکش ساتن مانند است. در مورد حاشیه ها ، شایعاتی مبنی بر بدون آیفون بودن نسل بعدی وجود دارد ، اما پروسر ادعا می کند که آیفون 14 با پورت Lightning متصل می شود.

آیفون 14 توسط Front Page Tech و Ian Zelbo ارائه می شود

(اعتبار تصویر: Ian Zelbo | صفحه اول فناوری)

یکی از مهمترین تغییرات آیفون 14 نسبت به نسخه های قبلی ، بازگشت Touch ID است . ظاهراً به جای ادغام با دکمه روشن / خاموش ، زیر صفحه نمایش iPhone14 تعبیه شده است ، درست مانند بسیاری از حسگرهای اثر انگشت در بهترین گوشی های اندرویدی . در زمانی که مردم برای جلوگیری از ابتلا به کووید -19 از ماسک استفاده می کنند ، Face ID برای شناسایی کاربران آیفون مشکل دارد ، بنابراین داشتن نوعی Touch ID می تواند این مشکل را حل کند.

یک نشت جداگانه ازPandaIsBald در Weibo در یک پست حذف شده می گوید iPhone 14 در واقع Touch ID در صفحه نمایش ندارد و بریدگی از بین نمی رود. با این حال ، می تواند بیشتر کوچک شود. در این مرحله ما نمی توانیم چیزی قطعی بگوییم.

یکی دیگر از تغییرات طراحی به طور بالقوه در کارت های آیفون 14 این است که سه دوربین پشتی دیگر از پشت آیفون بیرون نمی زند بلکه پشت آنها هم تراز است. با توجه به پیشرفت در فناوری سنسور دوربین و تولید لنز ، این می تواند یک احتمال باشد.

مارک گورمن از بلومبرگ نیز در مورد نشت آیفون 14 مedثر بوده است و مدعی شده است که گوشی بعدی اپل با “طراحی مجدد کامل” بسیار متفاوت از آیفون 13 خواهد بود. این به این دلیل است که به گفته گورمن “مهندسان اپل در پشت صحنه کار می کردند. در مورد چیزهای بزرگتر که زمان بیشتری می برد. ” از زمان آیفون X وجود داشته است ؛ در مورد آن بعداً بیشتر صحبت خواهیم کرد.

صفحه نمایش آیفون 14

صفحه نمایش آیفون 14  

(اعتبار تصویر: Ian Zelbo | صفحه اول فناوری)

ما منتظر تغییراتی در محدوده آیفون 14 هستیم ، زیرا گفته می شود که آیفون 14 استاندارد و آیفون 14 پرو استاندارد با صفحه نمایش 6.1 اینچی و آیفون 14 پلاس احتمالی و آیفون 14 پرو مکس با 6.7 مجهز هستند. نمایشگر اینچ بنابراین دیگر خبری از مینی 5.4 اینچی نیست.

با توجه به اینکه آیفون 13 پرو و ​​13 پرو مکس دارای صفحه نمایش نرخ تازه سازی 120 هرتز هستند ، بهتر است همه مدل های آیفون 14 دارای چنین صفحه نمایشی باشند ، احتمالاً از پنل LTPO یا تکامل آن فناوری صفحه نمایش استفاده کنند. با این حال ، یک گزارش از The Elec می گوید که حداقل یک مدل آیفون 14 با صفحه نمایش LTPS مجهز است ، این بدان معناست که یک پنل 60 هرتز می تواند در اطراف بچسبد.

 

صفحه نمایش همیشه روشن نیز برای آیفون 14 منطقی به نظر می رسد ، زیرا برای آیفون 13 دارای امتیاز بود ، اما هرگز به آخرین آیفون تبدیل نشد.

صفحه نمایش همیشه روشن نیز برای آیفون 14

(اعتبار تصویر: Ian Zelbo | صفحه اول فناوری)

اما مهمترین تغییری که برای آیفون 14 به چشم می خورد حذف ناچ صفحه نمایش است. تصاویری که بر اساس نشت Prosser ارائه شده اند عملاً ادعا می کنند که بریدگی با یک دوربین جلویی با سوراخ پانچ جایگزین می شود. با توجه به این که بسیاری از گوشی های اندرویدی از رویکرد یکسانی برای آزادسازی فضای صفحه استفاده می کنند ، تصور این امر آسان است.

قیمت باتری گوشی ایفون ایکس اس شارژر ایفون ایکس اس قیمت اداپتور ایفون ایکس اس کابل شارژر آیفون ایکس اس

با این حال ، این سوال مطرح می شود که سنسورهای Face ID به کجا می روند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل سنسورها را زیر صفحه نمایش OLED قرار می دهد ، اما ادعای کارشناس صفحه نمایش راس یانگ گفته است که “در زیر پنل Face ID هنوز نهایی نشده است” ، اما “این آسان تر از زیر دوربین پانل است”. برخی شایعات وجود دارد که اگر اپل به دنبال استفاده از Face ID کم صفحه نمایش باشد ، برای مدلهای iPhone 14 Pro حفظ می شود.

این که چگونه اپل از دوربین پانچ سوراخ استفاده می کند و همچنان از Face ID بدون سنسورهای زیر نمایشگر استفاده می کند ، هنوز مورد بحث است. شاید آیفون 14 لبه بالایی کمی بزرگتر برای نگه داشتن سنسورها داشته باشد یا از پردازش تصویر پیشرفته از طریق دوربین سلفی برای جلوگیری از نیاز به اسکن مادون قرمز استفاده کند. در هر صورت ، ما بسیار امیدواریم که صفحه نمایش فعلی به کتابهای تاریخ طراحی اپل اختصاص داده شود ، زیرا در حال حاضر با استانداردهای مدرن گوشی های هوشمند ضخیم است.

دوربین های آیفون 14

دوربین های آیفون 14  

(اعتبار تصویر: Ian Zelbo | صفحه اول فناوری)

ما تا به حال چیزهای زیادی در مورد دوربین های آیفون 14 نشنیده ایم ، اما شایعات جالبی وجود دارد. یک گزارش از تحلیلگر اپل ، مینگ چی کو ، به سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی برای مدل های آیفون 14 پرو اشاره می کند که می تواند جهشی بزرگ از دوربین 12 مگاپیکسلی در آیفون 13 باشد.

از قابلیت های بهتر تله فوتو نیز قدردانی می شود ، زیرا آیفون در مقایسه با گوشی های سامسونگ گلکسی S21 عقب است . در واقع ، اگر اپل از Galaxy S21 Ultra الهام بگیرد و یک دوربین تله ثانویه ثانویه را با چیزی شبیه به زوم اپتیکال 10 برابر انتخاب کند ، بسیار زیبا خواهد بود.

یکی از پتنت های اپل نشان می دهد که اپل بر روی یک دوربین بزرگنمایی به سبک پریسکوپ کار می کند که می تواند به آیفون 14 یا حداقل مدل های پرو راه پیدا کند.

مشخصات آیفون 14 ، عمر باتری و شارژ

مشخصات آیفون 14 ، عمر باتری و شارژ  

(اعتبار تصویر: Ian Zelbo | صفحه اول فناوری)

تا کنون ما اطلاعات کمی در مورد مشخصات احتمالی آیفون 14 داریم. ما کاملاً مطمئن هستیم که آیفون 2022 از تراشه سری A اپل استفاده خواهد کرد. به نظر می رسد که تراشه A16 باشد ، مطمئناً پیشرفت چشمگیری در عملکرد پردازنده و گرافیک نسبت به A15 Bionic برای آیفون 13 نشان می دهد.

آیفون 14 نوک انگشتانش به ویژگی های یک تراشه 4nm از TSMC، خواهد بود که حتی کوچکتر و کارآمد تر از 5nm A15 بیونیک برای آیفون 13 میله میله.

همچنین ممکن است iPhone 14 مودم 5G ساخت اپل را در اختیار داشته باشد ، پس از خرید اپل از تجارت مودم اینتل. احتمالاً این امر به اپل کنترل بیشتری بر عملکرد 5G و عمر باتری می دهد.

در بخش ذخیره سازی ، ما می خواهیم اپل را به گزینه هایی که برای محدوده iphne 13 دارد ، که از 128 گیگابایت شروع می شود و تا 1 ترابایت برای مدل های Pro ادامه می دهد ، ادامه دهیم.

با این حال ، شایعات اخیر حاکی از آن است که iPhone 14 دارای 2 ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی خواهد بود. با توجه به اینکه هیچ گوشی سامسونگ چنین چیزی را ارائه نمی دهد و قبلاً در زمینه ذخیره سازی سخاوتمند بوده اند ، ما نسبت به این که iPhone بیشترین میزان ذخیره سازی را در تلفن های هوشمند تا به امروز داشته باشد ، شک داریم.

مسلماً با ویدئوی ProRez ارائه شده ، که می تواند فضای ذخیره سازی را بجوید ، مطمئناً باعث می شود که اپل ذخیره تلفن های Pro خود را افزایش دهد. اما ما هنوز با یک نمک جدی چنین شایعه ای را مطرح می کنیم.

آیفون 14: آنچه ما دوست داریم ببینیم

آیفون 14: آنچه ما دوست داریم ببینیم  

(اعتبار تصویر: Ian Zelbo | صفحه اول فناوری)

آیفون 14

(اعتبار تصویر: Ian Zelbo | صفحه اول فناوری)

طرحی تازه: تصاویر پروسر از آیفون ۱۴ یک گوشی نسبتاً جذاب را به نمایش می گذارد. اما این یک جهش گسترده در زیبایی طراحی صنعتی اپل نیست. مسلماً اپل تعدادی از زیبا ترین گوشی ها را در اطراف خود می سازد ، اما ما می خواهیم ببینیم آیا می تواند طراحی تلفن را بیشتر کند یا خیر. شاید محدوده آیفون 14 بتواند شامل گوشی تاشو iPhone Flip شود .

بدون بریدگی: آیفون 14 می تواند با صفحه نمایش بدون شکاف عرضه شود و امیدواریم آنها نتیجه دهند. شایعات حاکی از آن است که می توان آن را با سوراخ سوراخ جایگزین کرد ، اما ما دوست داریم تا زمانی که بر تصویربرداری یا عملکرد Face ID تأثیر نگذارد ، یک دوربین زیر نمایشگر را ببینیم.

Touch ID: ما می توانیم اطمینان داشته باشیم که اپل Touch ID را برای iPhone 14 باز می گرداند ، حتی اگر این حسگر از طریق سنسور نمایش داده نشود. شاید دکمه پاور کناری یک سنسور Touch ID مانند سنسور آیپد ایر در آن ادغام شده باشد .

ویژگی های دقیق تر: در حالی که تراشه های سری A اپل همیشه قدرتمند بوده اند ، ما دوست داریم اپل بیشتر به سمت هوش مصنوعی متمایل شود ، درست مانند گوگل پیکسل 6 که قرار است با تراشه Tensor خود انجام دهد . به این ترتیب ما می توانیم Siri هوشمندتر و پاسخگو تری برای رقابت با دستیار Google داشته باشیم ، و همچنین ویژگی های هوشمندتری که به طور بصری بیشتر به داده ها یا خدماتی که کاربران iPhone 14 در زمانی که آنها می خواهند ارائه می دهند.

قابلیت های دوربین قاتل: آیفون 12 پرو مکس یکی از بهترین تلفن های دوربین دار را ارائه می دهد ، اما ما می خواهیم اپل تکنولوژی و سخت افزار دوربین خود را بیش از پیش جلو ببرد. در حال حاضر ، برتری بین Pro Max و امثال Google Pixel 5 و Samsung Galaxy S21 Ultra زیاد نیست. با استفاده از آیفون 14 ، ما می خواهیم اپل شاهد ارائه دوربین و تجربه عکاسی با تلفن باشد که با رقبای اندرویدی سطح زمین را پاک می کند و آنها را مجبور می کند بازی عکاسی خود را با گوشی های نسل بعدی خود واقعا ارتقا دهند. و رسیدن به جلوی بزرگنمایی نیز کمک خواهد کرد.

آیفون 14: تاریخ عرضه و قیمت

اپل به طور معمول آیفون های جدید را در پاییز عرضه می کند و معمولاً آنها را در ماه سپتامبر با تاریخ عرضه از دو تا چهار هفته بعد اعلام می کند. ما چیزی نشنیده ایم که ما را به این باور برساند که سال 2022 متفاوت خواهد بود.

قیمت مدل های آیفون 14 احتمالاً کمی متفاوت از آیفون های فعلی خواهد بود ، زیرا انتظار نمی رود نسخه مینی 5.4 اینچی باشد ، بلکه مکس 6.7 اینچی با قیمت کمتر است که Kuo می گوید قیمت آن کمتر خواهد بود. 900 دلار با در نظر گرفتن این موضوع ، ما انتظار داریم که این خط بسته به مدل و اندازه ، بین 800 تا 1000 دلار متغیر باشد.

Face ID زیر نمایشگر در iPhone 14 هنوز نهایی نشده است و ممکن است به تأخیر بیفتد

اوایل امروز ما حتی قبل از اینکه آیفون 13 به طور رسمی معرفی شود ، از ارائه تصاویر به اصطلاح ” iPhone 14 ” شگفت زده شدیم . تصاویر نشان می دهد یک iPhone با صفحه نمایش سوراخ سوراخ است ، که نشان می دهد که اپل ممکن است سنسورهای Face ID را در زیر صفحه قرار دهد. با این حال ، تحلیلگر راس یانگ اکنون ادعا می کند که این تغییرات هنوز می تواند به تأخیر بیفتد.

قیمت باتری گوشی ایفون ایکس اس مکس شارژر ایفون ایکس اس مکس قیمت اداپتور ایفون ایکس اس مکس کابل شارژر آیفون ایکس اس مکس

آیفون 14 ارائه شده توسط جان پروسر به اشتراک گذاشته شد

آیفون 14 ارائه شده توسط جان پروسر به اشتراک گذاشته شد ، که بنا به گزارش دیدم تصاویر واقعی از یک آیفون 14 نرم افزار حداکثر. بر اساس تصاویر ، آیفون نسل بعدی برای اولین بار دارای صفحه نمایش سوراخ پانچ خواهد بود ، به این معنی که بریدگی معرفی شده با iPhone X و احتمالاً در آیفون های امسال حفظ شده است.

شایعات سنسورهای Touch ID یا Face ID

شایعات قبلی نشان می داد که اپل در حال کار بر روی جایگزینی برای حذف ناچ آیفون است که می تواند سنسورهای Touch ID یا Face ID را در زیر صفحه نمایش اضافه کند. در حالی که یانگ تأیید می کند که اپل می خواهد با آیفون سال آینده به سنسورهای Face ID زیر نمایشگر منتقل شود ، این تحلیلگر همچنین در توییتر گفت که این تغییر “هنوز نهایی نشده است” و چیزی است که شرکت هنوز روی آن کار می کند.

یانگ همچنین پیشنهاد کرد که پنهان کردن سنسورهای Face ID در زیر صفحه نمایش راحت تر از پنهان کردن دوربین اصلی است ، و این می تواند دلیل باقی ماندن دوربین جلویی روی صفحه نمایش با طراحی سوراخ پانچ باشد.

شایعات مربوط به آیفون 14

من می گویم در زیر پنل Face ID هنوز نهایی نیست. هنوز روی آن کار می شود. هرچند این کار راحت تر از دوربین های زیر است. – راس یانگ (DDSCCRoss) 8 سپتامبر 2021

مینگ چی کو ، تحلیلگر معتبر روس یانگ معتقد است که فقط iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max دارای صفحه نمایش سوراخ هستند ، در حالی که مدل های سطح ابتدایی باید با بریدگی یا تغییر حالت Touch ID باقی بمانند. اپل پیش از تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی به یک دستگاه جدید اضافه می شود و چه چیزی اضافه نمی شود ، چندین نمونه اولیه می سازد ، بنابراین همه چیز ممکن است تا سال 2022 تغییر کند.

قیمت باتری گوشی ایفون ۱۳ پرو مکس شارژر ایفون ۱۳ پرو مکس قیمت اداپتور ایفون ۱۳ پرو مکس کابل شارژر آیفون ۱۳ پرو مکس

رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط Prosser همچنین نشان می دهد که دوربین عقب آیفون 14 دارای لنز بیرون زده نیست و دکمه های تنظیم صدا مانند آیفون 4 و آیفون 4s است. انتظار می رود این دستگاه بندر Lightning را حفظ کند و شاسی به جای فولاد ضد زنگ از تیتانیوم ساخته شده است.

برای دیدن ویدئوها نیاز به استفاده از فیلتر شکن دارید.

 

آیفون ۱۴ کیفیت دوربین قیمت آیفون ۱۴ آیفون ۱۴ سیلور اندازه ی ایفون ۱۴
لوازم ایفون ۱۴ آیفون ۱۴ حافظه آیفون ۱۴ صورتی ترب ایفون ۱۴ پرو 256
آیفون ۱۴ مینی خرید آیفون ۱۴ خالی آیفون ۱۴ طلا ایفون ۱۴ پرو مکس 512 دیجی کالا
آیفون ۱۴ قیمت روز آیفون ۱۴ پرو دیجی کالا آیفون ۱۴ در دیجی کالا ایفون ۱۴ پرومکس های کپی
آیفون ۱۴ قرمز ایفون ۱۴ پ آیفون ۱۴ در ایران ایفون ۱۴ رنگ ها
آیفون ۱۴ فیک دیوار آیفون ۱۴ پرو مکس ۱ ترابایت اسکرین شات در ایفون ۱۴ ایفون ۱۴ هندزفری دارد؟
آیفون ۱۴ قیمت آیفون ۱۴ پرو ۲۵۶ هات اسپات در ایفون ۱۴ ایفون های ۱۴
گوشی آیفون ۱۴ عکس ایفون ۱۴ ا سیری در ایفون ۱۴ آیفون ۱۲ و آیفون ۱۴
ایفون ۱۴ گلد قیمت آیفون ۱۴ چند میلیون است آیفون ۱۴ شارژر دارد؟ آیفون ۱۴ 1 ترابایت
آیفون ۱۴ گرافیت عکس آیفون ۱۴ جدید آیفون ۱۴ شارژر آیفون ۱۴ 128
ایفون ۱۴ گلد قیمت ایفون ۱۴ جهانی آیفون ۱۴ شکستن آیفون ۱۴ 19کالا
برنامه آیفون ۱۴ لانچر آیفون ۱۴ چه رنگی بخرم آیفون ۱۴ صورتی ۲۵۶ آیفون ۱۴ 256
آیفون ۱۴ مینی قیمت ایا ایفون ۱۴ حسگر اثر انگشت دارد ضعف ایفون ۱۴ آیفون ۱۴ 512
آیفون ۱۴ معمولی دیجی کالا آیفون ۱۴ خاکستری آیفون ۱۴ طوسی آیفون ۱۴ 64 گیگ
ایفون ۱۴ ۱۲۸ گیگ دیجی کالا آیفون ۱۴ چه رنگ هایی دارد آیفون ۱۴ رونمایی شد آیفون ۱۴ پرو 128
آیفون ۱۴ مشکی ایفون ۱۴ با حافظه ۲۵۶ آیفون ۱۴ طرح آیفون ۱۴ پرو 512
آیفون ۱۴ لیست قیمت آیفون ۱۴ چند دوربین دارد آیفون ۱۴ صورتی دیجی کالا آیفون ۱۴ پرو مکس 128
لنز ایفون ۱۴ آیفون ۱۴ حافظه ۱۲۸ آیفون ۱۴ صفحه آیفون ۱۴ پرو مکس 256
آیفون ۱۴ طنز آیفون ۱۴ پرو مکس آیفون ۱۴ خوبه نی نی سایت آیفون ۱۴ نات اکتیو
آیفون ۱۴ ظرفیت ۱۲۸ آیفون ۱۴ دیجی کالا آیفون ۱۴ دو سیم کارت آیفون ۱۴ نارنجی
آیفون ۱۴ ظرفیت ۲۵۶ آیفون ۱۴ مینی آیفون ۱۴ خوبه آیفون ۱۴ نرمال
قیمت آیفون ۱۴ ظرفیت ۱۲۸ آیفون ۱۴ ساده آیفون ۱۴ دو دوربینه آیفون ۱۴ نظرات
قیمت آیفون ۱۴ ظرفیت 256 آیفون ۱۴ صورتی آیفون ۱۴ دیوار آیفون ۱۴ نقد و بررسی
ایفون ۱۴ طراحی آیفون ۱۴ پرو آیفون ۱۴ خریدم نی نی سایت آیفون ۱۴ نقره ای
آیفون ۱۴ ظرفیت ۵۱۲ آیفون ۱۴ پرو قیمت آیفون ۱۴ دست دوم آیفون ۱۴ نوک مدادی
آیفون ۱۴ طرح دیجی کالا آیفون ۱۴ پرو مکس قیمت آیفون ۱۴ خرید اقساطی آیفون ۱۴ نی نی سایت
آیفون ۱۴ کی عرضه می شود آیفون ۱۴ اصلی پابجی در ایفون ۱۴ آیفون ۱۴ و ۱۱
ظاهر ایفون ۱۴ آیفون ۱۴ ابی آیفون ۱۴ دوربین آیفون ۱۴ و ۱۲
آیفون ۱۴ عادی آیفون ۱۴ اپل آیفون ۱۴ دیجی کالا ۲۵۶ آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو
ظرفیت ایفون ۱۴ آیفون ۱۴ ایمالز آیفون ۱۴ دختر سردار آیفون ۱۴ و ۱۴ مینی
آیفون ۱۴ عکسش آیفون ۱۴ اقساطی چگونه در آیفون ۱۴ اسکرین شات بگیریم آیفون ۱۴ و ۱۴
ایفون ۱۴ تاریخ عرضه آیفون ۱۴ اصل در جعبه ایفون ۱۴ چی هست آیفون ۱۴ ویدیو
ایفون ۱۴ کی عرضه می شود آیفون ۱۴ استارلایت hotspot در ایفون ۱۴ آیفون ۱۴ ویژگی
آیفون ۱۴ عکس آیفون ۱۴ اکتیو در مورد آیفون ۱۴ آیفون ۱۴ ویکی پدیا
آیفون ۱۴ فیلم آیفون ۱۴ پرومکس ۲۵۶ آیفون ۱۴ رنگ مشکی آیفون ۱۴ ها
آیفون ۱۴ فرامکس آیفون ۱۴ بهتر است یا ۱۲ آیفون ۱۴ رنگ سفید آیفون ۱۴ های کپی
آیفون ۱۴ فارسی قیمت بروز ایفون ۱۴ آیفون ۱۴ رنگ طلایی آیفون ۱۴ های کپی دیجی کالا
آیفون ۱۴ کارکرده آیفون ۱۴ تک سیم کارت یا دو سیم کارت آیفون ۱۴ ضد ضربه آیفون ۱۴ یا ۱۱ پرو مکس
آیفون ۱۴ قیمتش چنده آیفون ۱۴ تکنولایف آیفون ۱۴ زرد آیفون ۱۴ یا ۱۲ پرو
آیفون ۱۴ قیمت ترب آیفون ۱۴ تاشو آیفون ۱۴ ضد گلوله آیفون ۱۴ یا ۱۴ پرو
آیفون ۱۴ کپی دیجی کالا آیفون ۱۴ ترابایت آیفون ۱۴ ضد گلوله قیمت آیفون ۱۴ یا ۱۴ مینی
آیفون ۱۴ کی میاد ثبت نام ایفون ۱۴ تکنولایف آیفون ۱۴ سفید آیفون ۱۴ یا s21
آیفون ۱۴ کپی آیفون ۱۴ تست مقاومت آیفون ۱۴ ضد آب آیفون ۱۴ یاسی
آیفون ۱۴ قیمت دیجی کالا آیفون ۱۴ تک سیم آیفون ۱۴ زینب سلیمانی آیفون ۱۴ یک ترابایت
آیفون ۱۴ قاب آیفون ۱۴ تقلبی آیفون ۱۴ زبان فارسی آیفون ۱۴ یک ترابایت قیمت
آیفون ۱۴ کی وارد ایران شد آیفون ۱۴ جدید آیفون ۱۴ سرمه ای برنامه ی ایفون ۱۴
آیفون ۱۴ گلد آیفون ۱۴ جایزه آیفون ۱۴ شکسته تاریخ عرضه ی ایفون ۱۴
آیفون ۱۴ فیک دیجی کالا آیفون ۱۴ با روکش طلا آیفون ۱۴ رزگلد تفاوت ایفون ۱۲ و ایفون ۱۴
آیفون ۱۴ فروش آیفون ۱۴ بدون رجیستری آیفون ۱۴ رنگ آبی تفاوت آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو
آیفون ۱۴ کالاتیک آیفون ۱۴ جعبه گشایی آیفون ۱۴ ساده دیجی کالا جعبه ی ایفون ۱۴
آیفون ۱۴ کوچک ثبت نام ایفون ۱۴ آیفون ۱۴ سبز حافظه ی آیفون ۱۴
لایو ایفون ۱۴ آیفون ۱۴ حافظه ۱ ترابایت ایفون ۱۴ پرومکس ضد اب است خرید آیفون ۱۴ پرو 256
آیفون ۱۴ قسطی آیفون ۱۴ ترب آیفون ۱۴ زومیت خرید آیفون ۱۴ های کپی
هک آیفون ۱۴ پرو آیفون ۱۴ جی اس ام آیفون ۱۴ سفید قیمت درباره ی ایفون ۱۴
آیفون ۱۴ گوشی ایفون ۱۴ دیجی کالا آیفون ۱۴ شیپور زمان عرضه ی آیفون ۱۴
آیفون ۱۴ مینی ۲۵۶ آیفون ۱۴ خرید آیفون ۱۴ طلایی قیمت ایفون ۱۴ 512
آیفون ۱۴ معمولی آیفون ۱۴ حافظه ۵۱۲ ایا ایفون ۱۴ ضد ابه قیمت ایفون ۱۴ pro 256
ایفون ۱۴ ۱۲۸ گیگ آیفون ۱۴ چند دلار است ایفون ۱۴ چه شکلیه قیمت آیفون ۱۴ 128 گیگ
ایفون ۱۴ ۲۵۶ گیگ آیفون ۱۴ چند ایفون ۱۴ شرایطی قیمت آیفون ۱۴ 128 گیگ دیجی کالا
قیمت ایفون ۱۴ به لیر آیفون ۱۴ چند مدل دارد آیفون ۱۴ صورتی ۲۵۶ گیگ قیمت آیفون ۱۴ 256 گیگ
لیست ایفون ۱۴ آیفون ۱۴ حافظه ۲۵۶ آیفون ۱۴ صورتی خرید قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس 256
آیفون ۱۴ غیر اصل آیفون ۱۴ بررسی سینماتیک در ایفون ۱۴ قیمت و مشخصات ایفون ۱۴
آیفون ۱۴ فیک آیفون ۱۴ بلو آیفون ۱۴ رنگ صورتی قیمت و مشخصات آیفون ۱۴ پرو مکس
هک آیفون ۱۴ آیفون ۱۴ جدید قیمت آیفون ۱۴ سیاه گوشی آیفون ۱۴
آیفون ۱۴ لانچر آیفون ۱۴ چینی آیفون ۱۴ صورتی قیمت گوشی آیفون ۱۴ 128 گیگ
آیفون ۱۴ فول کپی آیفون ۱۴ به دلار آیفون ۱۴ رایگان مقایسه آیفون ۱۲ و آیفون ۱۴
عکس آیفون ۱۴ پرو مکس آیفون ۱۴ بنفش پابجی در ایفون ۱۴ پرومکس نقد و بررسی آیفون ۱۴
عکس ایفون ۱۴ آیفون ۱۴ به انگلیسی آیفون ۱۴ رنگ بندی نقد و بررسی آیفون ۱۴ پرو مکس
آیفون ۱۴ مینی دیجی کالا ایفون ۱۴ حالت سینماتیک ضخامت ایفون ۱۴ والپیپر ایفون ۱۴ 4k
ایفون ۱۴ x آیفون ۱۴ خریدم آیفون ۱۴ طرح اصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *