اخبار باتری آیفون

آیا باتری اپل واچ آن را برای شما قطع نمی کند؟

فناوری مصرف‌کننده در 15 سال گذشته جهش‌های عظیمی داشته است، به‌ویژه در فضای موبایل. و در حالی که اپل مخالفان زیادی دارد، بحث در مورد موفقیت این شرکت سخت است. از زمان معرفی آیفون، غول فناوری این موفقیت را با مجموعه ای از سخت افزارهای متمرکز حول دستگاه انقلابی خود ساخته است. یکی از محبوب‌ترین محصولات آن اپل واچ است، اما بسیاری از کاربران می‌خواهند بدانند: چرا باتری اپل واچ من اینقدر سریع از بین می‌رود ؟

یکی از بزرگترین شوک‌هایی که افراد از مهاجرت به گوشی‌های هوشمند متحمل شدند، شوک باتری بود. غیرمعمول نبود که تلفن‌های فلیپ/بار که دارای ویژگی‌های اولیه و سیستم‌عامل ساده هستند، زمان‌های آماده به کار انرژی داشته باشند که چندین روز طول می‌کشد.

با این حال، انتقال به دستگاهی که اساساً یک صفحه‌نمایش تعاملی غول‌پیکر را تامین می‌کند، بسیاری از کاربران را مجبور می‌کند قبل از پایان روز کاری گوشی‌های خود را شارژ کنند.

بیشتر بخوانید  اپل ماه قلب را با منابع جدید در سراسر خدمات جشن می گیرد

و در حالی که اپل و سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در طول سال‌ها باتری‌های بزرگ‌تری را در دستگاه‌های خود بسته‌بندی می‌کنند، پمپ کردن سلول‌های لیتیوم یون بیشتر در قطعات کوچک‌تر فناوری مانند Apple Watch دشوار است.

اگرچه عمر باتری آن 18 ساعت ارزیابی می شود، اما افراد زیادی هستند که شکایت دارند که اپل واچ هایشان یک روز کامل دوام نمی آورد.

به گفته Know Your Mobile، ظرفیت باتری اپل واچ “273 میلی آمپر ساعت برای نوع 38 میلی متری و 334 میلی آمپر ساعت برای نوع 44 میلی متری” است. این اعداد خیلی زیاد نیستند، و با توجه به صفحه نمایش های خازنی نسبتاً با وضوح بالا در ساعت ها، تصور اینکه کاربرانی که این صفحه نمایش ها را برای مدت طولانی تری روشن نگه می دارند، عمر باتری کمتری کمتر از زمان ذکر شده 18 ساعت داشته باشند، دشوار نیست.

بیشتر بخوانید  درصد سلامت باتری آیفون Battery Health بی معنی است

بنابراین چگونه می توانم باتری اپل واچ خود را بیشتر دوام بیاورم؟

همه این پیشنهادات ریشه در یک اصل دارند: روشن نگه داشتن صفحه نمایش کمتر در طول روز. برای اطمینان از اینکه این اتفاق می افتد، چند تنظیمات وجود دارد که می توانید آنها را روشن و خاموش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *