آموزش

واتس اپ در حال آزمایش یک رابط دوربین جدید در آیفون است

چه چیزی میخواهید بدانید

  • واتس اپ در حال آزمایش تغییر رابط کاربری دوربین خود در آیفون است.
  • بنر نمایش عکس های اخیر حذف شده است.
  • هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه چه زمانی این تغییر در نسخه اپ استور واتس اپ اعمال می شود وجود ندارد.
باتری اصلی آیفون 6s plus قیمت شارژر اصلی ایفون 6s plus آداپتور آیفون 6 اس پلاس کابل شارژر آیفون 6s plus

قهرمان پیام واتساپ

اپلیکیشن پیام‌رسان فوری محبوب WhatsApp در حال آزمایش تغییری در رابط دوربین خود است که کاربران آیفون را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

با توجه به تغییرات اخیر در ساخت واتس‌اپ که برای آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس قرار گرفته و توسط WABetaInfo دیده شده است، نحوه استفاده افراد از دوربین پیام‌رسان فوری پس از در دسترس قرار گرفتن در اپ استور در نسخه بعدی تغییر خواهد کرد .

در این تغییر، بنر قبلی که عکس‌های اخیر را نشان می‌دهد کاملاً حذف می‌شود و افراد می‌توانند روی دکمه‌ای ضربه بزنند تا همه عکس‌های موجود در رول دوربین خود را ببینند.

بیشتر بخوانید  چگونه عمر باتری ایفون را افزایش دهیم + 45 روش ساده

همانطور که در این اسکرین شات مشاهده می کنید، آیکون سوئیچ دوربین را دوباره طراحی کرده اند. علاوه بر این، می توانید متوجه شوید که یک نوار افقی با تصاویر اخیر شما در گالری شما، در پایین صفحه وجود دارد: نوار رسانه افقی اکنون با یک دکمه جدید جایگزین شده است که مستقیماً گالری شما را باز می کند.

تشخیص اصل بودن باتری آیفون 4 شارژر آیفون 4 اصلی خرید آداپتور اصلی آیفون 4 کابل شارژ آیفون 4

اگرچه تغییر بزرگی نیست، حذف بنر به این معنی است که کسانی که تصاویر اخیر را برای ارسال به دوستان و خانواده انتخاب می‌کنند، اکنون باید برای انجام این کار سخت‌تر تلاش کنند.

واتس اپ یکی از بهترین برنامه های آیفون برای افرادی است که نیاز به ارسال پیام به افرادی دارند که به iMessage دسترسی ندارند – به خصوص کسانی که از دستگاه های اندرویدی استفاده می کنند. نمی توان گفت که چه زمانی – یا حتی اگر – این تغییر به نسخه واتس اپ که همه ما از آن استفاده می کنیم بیاید.

بیشتر بخوانید  GoPro-ification آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *